Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PEF/ASTMA

Vierailija
22.08.2017 |

Mulla on astatutkimukset menossa kun happi loppuu ja henkeä ahdistaa. Puhallan oikeaoppisesti ilman buventolia n. 320 ja lääkkeen oton jälkeen 350-380, eli lääke auttaa jonkun verran mutta ei hirveästi nosta tulosta. Mitä paljon lääkkeen pitäisi nostaa tuloksia ja mitkä olisi ihanne arvoja? Olen nainen, 160, 28v, en tupakoi

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se lääkäri sen kerro nouseeko tarpeeksi lääkkeellä. Ei sitä itse tarvitse tai kannata edes analysoida. Itsellä nousi vajaan 100 pykälää eikä kyseessä ollut astma.

Vierailija
2/5 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaako joku sanoa edes onko nuo puhallustulokset hyviä vai huonoja? Haluan jonkun syyn huonolle hapelle ja lääkäri vasta parin kk päästä..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N36 ja astma, 161.

Mulle "normaali" kun olo on hyvä on siinä 500 kieppeillä. Huonoimmillaan oli n. 320.

Huom. Tämä riippuu siitä millä laitteella puhaltaa, erilaisilla laitteilla tulee erilaista. Erot voi olla yllättävän isoja.

Mulle buventol ja muut avaavat ei vaikuta oikeastaan ollenkaan, vähemmän kun pitäisi. Mutta hei, sillä mennään mikä on. Kortisoni tuo helpotuksen ajan kanssa.

Tee tunnollisesti ja pidä kirjaa. Se on tosi yksilöllistä.

Vierailija
4/5 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vajaat 350, lääkkeen ottamisella ei huomattavaa vaikutusta. 24 v astmaatikko

Vierailija
5/5 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vajaat 350, lääkkeen ottamisella ei huomattavaa vaikutusta. 24 v astmaatikko

Jos avaava lääke ei juurikaan nosta puhallustulosta, on hoito silloin kohdillaan eli kortisonisuihke toimii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän