Teinit ja tupakan polttaminen.
Tässä kun koulut ovat alanneet, alkaa yleistymään tuo kaveriporukassa koulun jälkeen kerääntyminen ja tupakan polttaminen (ja luonnollisesti niitten tumppien tumppaus maahan leikkikentän viereen ja siihen jättäminen ja roskaus).
Joten nyt kysyn teiltä teinien vanhemmat, toivotteko että alaikäisenä polttamisesta huomautetaan sauhuttelijoille vai jättää mainitsematta?
T. Äiti jolla ei teiniä, mutta joka haluaisi kyllä tulevaisuudessa tietää jos lapsi polttelee.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ai? Minä luulin omien teinieni ja heidän kavereittensa käyttäytymisen ja puheiden (sekä hajun puuttumisen) perusteella, että tupakointi on lähestulkoon täysin out nuorten mielestä!
En tiedä, onko sitten kauhean viisasta mennä huomauttamaan, jos joku lössi jossain kessuttelee -siitä voi saada köniinsä.
Totta huomattavasti enemmän näkee käsissä röökin sijasta puolen litran energiajuomatölkin, mutta silti jäin vaan miettimään, että toivooko vanhemmat, että lapselle huomautetaan asiasta tai vanhemmille sanotaan että lapsi polttelee?
Ap
No jos mun teinin näkee seuraavissa tilanteissa: polttaa tupakka (tai muutakaan), juo alkoholia tai energiajuomia, pyöräilee ilman kypärää, lintsaa koulusta... Saa soittaa.
Ai? Minä luulin omien teinieni ja heidän kavereittensa käyttäytymisen ja puheiden (sekä hajun puuttumisen) perusteella, että tupakointi on lähestulkoon täysin out nuorten mielestä!
En tiedä, onko sitten kauhean viisasta mennä huomauttamaan, jos joku lössi jossain kessuttelee -siitä voi saada köniinsä.