Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kommentoi ulkonäköäni

Vierailija
22.08.2017 |

Miten tästä tilanteesta eteenpäin? Mies on viime vuosina heitellyt kommentteja tyyliin esim. siskoni seurassa, katopa kun X:llä on harottavat ja erimittaiset varpaat, tai kahdestaan ollessaan on sanonut, että enpä oo ennen huomannut kuinka ryppyinen otsa sulla on ja ylähuuli on tosi ohut, eihän sulla oikeastaan oo ylähuulta, tai osoitellut kasvojani ja kertonut missä kaikkialla näkee ryppyjä. Enpä halunnut enää tavata, vaikka takana vuosien etäsuhde. Ja kun en halua tavata mm. em . asioiden takia, mies inttää päivästä toiseen että pääse nyt jo asioiden yli, sä jauhat aina samaa, ja jos olisin tuollaista sanonut niin kait muistaisin, tai että jos olenkin sanonut niin en tarkoittanut sillä mitään, huonoja vitsejä.

Oikeasti mitä tällaisen käytös on ja miksi? Miehen kanssa ei pysty puhumaan kun hänellä on vain yksi totuus ja minä olen "sairas" kun olen pahoittanut hänen sanoistaan (joita ei ehkä usko edes sanoneen) mieleni.

Ei tästä suhteesta tainnut muutenkaan mitään tulla, mutta en kyllä ymmärrä aikuiselta ihmiseltä (itse olen nelikymppinen, mies yli 10v vanhempi) tuollaista käytöstä ja syitä siihen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ihan tasapainoiselta kuulosta.

Vierailija
2/9 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehes on mikä on ja sinä itse päätät itse mitä haluat kuunnella...

Ukkos tarkoitus on latistaa sinut.... kaikkea ei ole pakko sietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä vähän narsistin piirteiltä. Joka tapauksessa älä alistu tuollaiseen käytökseen vaan laita suhde epäröimättä poikki tai ainakin katkolle. Minä en sietäisi moista käytöstä kumppanini taholta missään tapauksessa.

Vierailija
4/9 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ulkonäön kommentointi tuohon sävyyn ei ole normaalia! Ei vaikka kuinka yrittäisi vitsiksi vääntää.

Vierailija
5/9 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä olet lampaana kuunnellut tuota jo vuosia ja nyt vasta ymmärrät pahoittaa mielesi? Sinun olisi  pitänyt laittaa se mies kuriin jo heti  kolmannen sammakon jälkeen, nyt on valitettavasti  myöhäistä koska mies kokee että hyväksyt hänen käytöksensä.

Sinuna minä olisin toisella tai kolmannella kerralla ilmoittanut etten kuuntele moista ja miehen haukkuessa huumorintajuttomaksi ilmoittanut että onneksi täällä saa olla just niin huumorintajuton kuin haluaa silloin kun toinen käyttäytyy huonosti - ja näyttänyt miehelle ovea.

Minä olen toiminut noin, kertaakaan ei ole kaduttanut päästää moinen "lahja maailman naisille" pakoon.

Parempi sinkkuna kun huonossa suhteessa. Fiksuja miehiäkin kun löytyy.

Vierailija
6/9 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen kuunnellut ja kyllähän nuo on mieleeni jääneet, mutta jotenkin sitä on vain ajatellut, että olenhan minäkin joskus hänen ylipainostaan huomauttanut (vaikka mielestään hoikka kuin mikä ja huippukuntoinen urheilija...no todellisuus ehkä jotain muuta). Vaan viime aikona kun tuo syyttely ja hyökkääminen on ollut ihan käsittämätöntä. Olen koittanut puhua hyvällä ja pahalla, miten kurjaa hänen käytöksensä minusta on ja koittanut saada miettimään miltä vastaava tuntuu niin hän on vain sanonut, että ei haittaa, sano nyt vaan suoraan mitä ajattelen hänen ulkonäöstään. Olen todennut, että en usko kostoon ja se ei asiaa muuksi muuta. Hän toteaa, ettei tässä syyllisiä etsitä, vaan minä kun en suostu tajuamaan että hän ei oikeasti ajattele minusta noin ja toisinaan väittää ettei ole noin edes sanonnut, että vääristelen asioita. Olen myös heittänyt, että miten minusta kuulostat aivan narsistilta, niin johan on huutoa riittänyt. Hän kuulemma tietää et narsistin kanssa ei voi esim. tehdä töitä päivääkään (hänellä oli vuosia sitten narsisti-alainen ja silloin luki jotain narsisteista ja tietää kuulemma nyt ettei itse ole sellainen). Huh, liian raskas suhde hyvistä puolista huolimatta, mutta eniten tässä ottaa päähän oman itsetunnon mureneminen ja se, että nykyään ajattelen olevani vain ruma ja ryppyinen vaikka muut muuta sanoisivat :(

ap

Vierailija
7/9 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa hän sitten on pannut merkille rupsahtamisesi. Kommentoi sinä takaisin.

Vierailija
8/9 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin pois just tuollaisesta suhteesta. Ehdin jo menettää  itsetuntoni ja kuvittelin olevani maailman rumin ja tyhmin ihminen. Nyt kun sinkkuna olen käynyt treffeillä, miehet ovat sanoneet kuinka mukava, fiksu ja kaunis olen. 

Mutta eksä taisi olla narsisti mitä olen nyt aiheesta lukenut. 

Vierailija
9/9 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsu 😕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi