Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan työhaastattelusta menee vielä?

Vierailija
22.08.2017 |

Olin juuri työhaastattelussa. Kauankohan menee vielä että ilmoittavat että saanko vai enkö saa paikkaa?

Lisäksi, työhaastattelu venyi yliajalle ja oli lopulta yli tunnin pituinen. Onko tämä huono vai hyvä merkki?

En kestä tätä hirveää piinaa joka määrittää mitä tulevaisuudessani tapahtuu. Hirveästi pelissä :s

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä haastattetlun venyminen on hyvä merkki. Mutta aina ei voi tietää ja kun et tiedä, mitä siellä on muiden kanssa tapahtunut, niin älä nyt lopeta työnhakuasi ennen aikojaan.

Vierailija
2/10 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea tai mitä vaan tukea :S

Vastasin pariin kysymykseen ihan hassusti ja jännitinkin aika paljon, muuten menii ihan hyvin. Tuollaisissa tilanteissa vaan jotenkin olen yliasiallinen ja virallinen kun olen aika auktroiteettiuskovainen ja kunnioitan esimiehiäni vaikka tilaisuus olisi järjestetty jossain vaikka rannalla tapas-baarissa:S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä haastattetlun venyminen on hyvä merkki. Mutta aina ei voi tietää ja kun et tiedä, mitä siellä on muiden kanssa tapahtunut, niin älä nyt lopeta työnhakuasi ennen aikojaan.

Niin itsekin ajattelisin että venyminen on hyvä merkki. Jos haastateltavasta tulisi heti sellainen olo ettei sovi yhtään niin tuskin niin kauan tentattaisiin. Odottaminen on kyllä piinaavaa. Mutta monet ei pääse toisaalta edes haastatteluun asti. Sekin on jo plussa.

Vierailija
4/10 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Ilmoittavat varmasti kun kaikki on haastateltu. Olitko viimeinen haastateltava vai ensimmäisten joukossa?

Vierailija
5/10 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kysymys, joka kannattaa kysyä haastattelussa. Eli millä tavalka teidän prosessinne etenee.

Vierailija
6/10 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä onko haastateltavien alku tai loppupäässä? Jos olisit itse työnantaja, ottaisitko papereiden perusteella heikoimman/vahvimman loppuun vai alkuun esim?

Vierailija
7/10 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelun venyminen on todennäköisesti hyvä juttu. Ei epäsopivaa kannata istuttaa haastattelussa tentattavana. Se, kuinka pian ilmoitetaan saako työn vai ei, riippuu paikasta. On tapahtunut niinkin, että soitto tulee heti kun on kotiin ehtinyt tai vasta viikon päästä. Ei oikein auta kuin kärvistellä ja odottaa.

Vierailija
8/10 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotin monta viikkoa ennenkuin tuli kutsu edes haastatteluun. Olin jo ehtinyt luopua toivosta. Siitäkin meni vielä pari viikkoa. En tiedä oliko sitten ollut kasapäin haastateltavia vai mikä mätti. Joskus rekryjutuissa taas ollaan tosii tehokkaita.

Vierailija
9/10 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole AP, mutta jos CVni, suosittelijoiden ja opintojen puolesta olisin loistava kandidaatti, niin kuinka paljon haittaa haastattelussa jäätyilee jonkinnverran? Ottaako ne huomioon että osaa jännittää tilanne ja ettei kaikki ole 100% oma itsensä tuossa tilanteessa? Olen kuitenkin jo hyväksi todertu työntekijä monessa alan yrityksessä aikaisemmin. Silti jännitän työhaastattelua aivan järjettömästi. En siis ole vielä saanut edes kutsua haastatteluun ':D

Vierailija
10/10 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan