Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säätiö väärensi nimiini apurahahakemuksen jotta saisi työnnettyä minulle rahaa!

Vierailija
22.08.2017 |

Nyt olen kiinni tutkimusprojektissa mihin en halua olla osallisena. Minulla on jo nyt kädet täynnä työtä ja rahoitusta kahdeksaksi vuodeksi. Minulla ei yksinkertaisesti ole mahdollisuutta hoitaa tätä uutta projektia enkä voi luvata tuloksia siihen liittyen.
Ei ole helppoa meillä humanisteilla. Sitä ollaan nähty että rahoittajat tulee varta vasten yliopiston tiloihin markkinoimaan omia rahoitusratkaisuja ja syytää rahaa myös perustutkinto-opiskelijoille. Nyt ne joutuu väärentämään apurahahakemuksia jotta varmasti saa edes säännönmukaiset minimirahat ulos.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo on ollut arkipäivää jo vuosikymmenet. Kovissa tieteissä on jo erikseen professorit ohjaamassa tohtoriopiskelijoita että muut saisi edes jotain työrauhaa.

Vierailija
2/4 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pelkttäkö siis, että ne väärentävät vielä maksatuspyynnönkin?

Tuloksiahan sun ei tarvitsekaan saada: apuraha on vastikkeetonta, sen tuloksena ei siis voi edelllyttää yhtään mitään. Hankalampi kuttu olisi, jos sut olisi palkattu johonkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sulla on nyt sitten rahoitus kahdeksaksi vuodeksi? Nykypäivän Suomessa? Kahdeksan kuukautta olisi jo paljon.

Jos haluaa provoilla, olisi hyvä jos olisi edes joku alkeellinen ymmärrys aihepiiristä. Toi oli vaan niin v-tun huono, että tulee mieleen se yksi nimeltämainitsemattoman maan trolli, joka hehkutti olevansa suomalainen, mutta lipsautti että vaaliuurnat on Suomessa läpinäkyvia ihan niin kuin sen oikeassa kotimaassa. Oli se nolo. Niin olet muuten sinäkin.

Vierailija
4/4 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sulla on nyt sitten rahoitus kahdeksaksi vuodeksi? Nykypäivän Suomessa? Kahdeksan kuukautta olisi jo paljon.

Jos haluaa provoilla, olisi hyvä jos olisi edes joku alkeellinen ymmärrys aihepiiristä. Toi oli vaan niin v-tun huono, että tulee mieleen se yksi nimeltämainitsemattoman maan trolli, joka hehkutti olevansa suomalainen, mutta lipsautti että vaaliuurnat on Suomessa läpinäkyvia ihan niin kuin sen oikeassa kotimaassa. Oli se nolo. Niin olet muuten sinäkin.

Juuri näin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme