Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exän outo käytös

Vierailija
22.08.2017 |

Alkanu viime viikonlopun tapahtumat mietityttää. Olin kuskina miehelleni ja kaverilleen. Sit joukkoon littyi miehen exä nyksänsä kanssa. Se niiden katseiden vaihto. Ja seuraavana aamuna oli tää exä laittanu kaveripyynnön faces miehelleni ja mies hyväksyi sen (???) Jokin aika sitten tää exä oli poistanut meidät kummatkin facekavereistaan koska minä olen liian imelä tai jotai tai jokin sitä ärsyttää mun postauksissa mihin mieheni liittyy kanssa. Esim jos oon tägänny mieheni johonkin paikkaan jossa sillä hetkellä ollaan yhdessä (???)
Aika erikoinen tapaus näyttäs olevan muutenkin.
Onkohan alkanu vanha suola janottaa?
Mies on alkanu höpisee ettei kestä jos petetään. Tullu mieleen et on alkanu itse pelätä et tekis jotain typerää mikä kaatas meidän liiton koska mä en anteeksipyyntöjä ja aneluja kuuntele vaan laitan kerrasta poikki.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa ulkopuolisena sanoa mistä tasan tarkkaan on kysymys mutta ymmärrän että olet huolissasi. Onko niillä jäänyt jotain kesken? Jotkut omistushaluiset luonteet voi olla sellaisia etteivät kestä uusia puolisoita vaan haluavat tuntea että exä on edelleen heidän vallassaan. Siinä on tarpeeksi syytä olla liikkumatta samoissa porukoissa.

Vierailija
2/4 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, kasvakaa aikuisiksi. Tägäämiset ja muut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mahdollista että vielä kiksauttavat.. 

Vierailija
4/4 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte 18 v?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä