Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinasiakaspalvelu kuormittaa kenet tahansa

Vierailija
21.08.2017 |

Piti päästää ulos! Tavoitteet liikaa, asiakkaat vihaisia ja jonot loputtomia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti päästää ulos! Tavoitteet liikaa, asiakkaat vihaisia ja jonot loputtomia.

Ymmärrän täysin.

Vierailija
2/10 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oudossa tilassa tunteellisesti. Elämässä niin paljon tehtävää ja näkemistä, mutta turrutan tunteeni jotten menetä malttia töissä, mikä toki vaikuttaa tunteisiini myös töiden ulkopuolella.

Anteeksi tämä purkaus, mutta toivon että muutkin ymmärtävät tai ehkä jopa samaistuvat siihen, että tuntemattomien ihmisten kanssa juttelu, kinastelu, palvelijana oleminen kokopäiväisesti ei voi olla normaalia kenellekkään ihmiselle. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jottei tämä keskustelu pysy näin itsekeskeisenä, mitä kokemuksia teillä on asiakaspalvelusta ja miten se on vaikuttanut teihin ihmisinä jos on? Ap

Vierailija
4/10 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, se on aivan hirveää. Jokainen päivä kuin oma pieni taistelunsa. Minulle menneisyyttä, mutta yksi hirveimpiä ajanjaksoja työelämässä.

Vierailija
5/10 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, se on aivan hirveää. Jokainen päivä kuin oma pieni taistelunsa. Minulle menneisyyttä, mutta yksi hirveimpiä ajanjaksoja työelämässä.

"Onneksi" olet samaa mieltä vaikken haluaisi tätä kokemusta kenellekkään. Tuntuu usein että olen heikko tai tulossa hulluksi

Vierailija
6/10 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että olen juuri saanut tappouhkauksen ja että sitä edellinen soittaja on pyytänyt koko nimeäni pitääkseen minua silmällä sen ajan kun selvitän, eli autan häntä jonkun tilanteen kanssa, mutta puheluita pitäisi voida ottaa vielä 60. Et voi tietää onko seuraava puhelu se joka alkaa sanoilla "Vi**u teille saa aina jonottaa jumal**ta" vai kuka siellä kasvottomana tarvitsee apuasi. Hyviäkin asiakkaita on.

Vierailija
7/10 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että olen juuri saanut tappouhkauksen ja että sitä edellinen soittaja on pyytänyt koko nimeäni pitääkseen minua silmällä sen ajan kun selvitän, eli autan häntä jonkun tilanteen kanssa, mutta puheluita pitäisi voida ottaa vielä 60. Et voi tietää onko seuraava puhelu se joka alkaa sanoilla "Vi**u teille saa aina jonottaa jumal**ta" vai kuka siellä kasvottomana tarvitsee apuasi. Hyviäkin asiakkaita on.

Tämä ja aikasempi siis Ap

Vierailija
8/10 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oudossa tilassa tunteellisesti. Elämässä niin paljon tehtävää ja näkemistä, mutta turrutan tunteeni jotten menetä malttia töissä, mikä toki vaikuttaa tunteisiini myös töiden ulkopuolella.

Anteeksi tämä purkaus, mutta toivon että muutkin ymmärtävät tai ehkä jopa samaistuvat siihen, että tuntemattomien ihmisten kanssa juttelu, kinastelu, palvelijana oleminen kokopäiväisesti ei voi olla normaalia kenellekkään ihmiselle. Ap

Minulle nämä tuntemukset ovat olleet tuttuja! Työskentelin oman lukioaikani jälkeen parin vuoden verran puhelinasiakaspalvelussa. Alussa työ tuntui aivan kamalalta, sillä otti asiakkaiden vihan ja mahdolliset haukut henkilökohtaisesti. Jos epäonnistui joskus, ei tiennyt vastausta asiakkaan kysymykseen tai hoiti jonkun asian väärin niin että sai pomon moitteet niskaan ja vaikkapa siihen päälle vielä palautetta huonosta työtehosta (esim. liian vähäinen puhelumäärä), saatoin päivän päätteeksi pidätellä itkua. Palkka tuntui aivan surkealta työn stressaavuuteen nähden. Jonkin ajan kuluttua kun aloin kehittyä työssäni ja opin ammattimaisemman otteen hommaan, eli hoidin asiakkaan asian tehokkaasti mutta annoin sen kaiken valituksen ja haukut mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, koin kuitenkin suurta tyytyväisyyttä siihen miten olin kehittynyt työssä ja selvinnyt tietynlaisesta isosta haasteesta. Kaikille asiakaspalvelutyö ei sovi, sillä siinä pitää osata kylmettää itsensä sopivasti ja selviytyä paineen alla. Mielestäni tietynlaisella taistelutahdolla hankalissakin asioissa voi kehittyä paremmaksi, ja itse olin lopulta todella tyytyväinen itseeni etten luovuttanut ja ottanut lopareita silloin alussa, vaikka silloin se kävikin lähes joka päivä mielessä! :)

Vierailija
9/10 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasin myös aikoinaan puhelinaspan töissä noita koko nimeä pyytäviä asiakkaita. Ihan kuin sillä mitään tekisivät ja kaikki puhelut nauhoitetaan kuitenkin..

Ja toki vihasin myös monen moisia muita tilanteita, joita päivittäin tuli vastaan. Kamalinta aikaa tosiaan elämässä. Olen ollut operaattorin, pankin ja lippupalvelun puhelinasiakaspalveluissa ja kaikissa yhtä hirveää!!

Vierailija
10/10 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka enää kuluttajien puhelinaspassa töissä olekaan niin voisitteko ihmiset kiltit hieman miettiä ennen kuin lauotte kamaluuksia tuntemattomille ihmisille! Lähdin usein itkien töistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä