Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ois ihan oikeasti unelmien mies.

Ikisinkkuko
21.08.2017 |

Millainen ois unelmien mies?

Mä haluaisin miehen, joka osaa nauraa positiivisella fiiliksellä mun kaistapäiselle innolleni milloin opetella historiallista miekkailua, milloin tukinuittoa, milloin djigitovka ja milloin seiväshyppyä. Jos innostuu mun kanssa, hyvä. Jos ei, lyttäämistä en haluaisi kuunnella, saati kiukkuilua.

Mä haluaisin miehen, joka osaa rauhoittua mun kanssa mökille takkatulen ääreen ja joka osaa lähteä mun kanssa festareille koko päiväksi huutamaan ääntä käheäksi. Joka lähtee mun kanssa leffaan, mäkkäriin, rannalle ja lenkille kaatosateeseen. Joka istuu tuntikausia katsomassa maratonilla liian monta jaksoa jotain sarjaa, kunnes mä saan nukahtaa kesken jakson miehen syliin.

Mä haluan elämäniloisen positiivisen miehen, jonka kanssa mä saan nauraa elämän vastoinkäymisille ja hölmöille mokailuille. Mä en jaksa murjottavaa, katkeraa ja pessimististä ihmistä. Ne syö kaiken positiivisuudeen ympäriltäänkin.

Mä haluaisin miehen, joka haluaa selviytyä myös elämän vastoinkäymisistä yhdessä. Jolle meidän parisuhde on asia, jonka eteen voi tehdä töitäkin, eikä vaan toivoa parasta. Joka ymmärtää, ettei parisuhde kestä jos sen ei halua kestävän. Ihmisen, joka voi ajatella, että se parisuhde oikeasti kestää kunnes kuolema meidät erottaa. Mä haluan miehen, joka ei lyö eikä petä.

Mä haluaisin miehen, joka ymmärtää, että toisinaan nuoruuden mielenterveysongelmat saattaa kipuilla. Ne ei näy arjessa, enkä mä ole mikään skitsofreenikko. Mä en ole vaarallinen itselleni enkä ympäristölleni, lähinnä minäkuvan ja sosiaalisten tilanteiden kanssa ollut ongelmia. Pääasiassa pää on kuitenkin kasassa ja hallinnassa. Silloin kun pää kuitenkin rakoilee, ois mukavaa jos se ukkeli älyäis vaan halata ja todeta, että olen hyvä tälläisenä.

Mä haluaisin miehen, joka ymmärtää, että mullakin on pahoja päiviä. Silloin lällykomedia ja levy suklaata on paikallaan. Se helpottaa mun elämää, se helpottaa miehen elämää.

Mä haluan miehen, joka älyää, että lemmikit on mulle tärkeitä. Mä kyllä hoidan ne itse, maksan ne itse ja niille on aina hoitopaikka lyhyelläkin ajalla - äkkilähtö Australian erämaahan ei jää kiinni elukoista. Mä en koskaan, KOSKAAN, halua kuulla eläimien olevan _vain_ eläimiä. En etenkään silloin, kun olen joutunut luopumaan yhdestä.

Mä haluan miehen, joka ei nää seksiä itsetyydytyksenä kahdestaan. Asenne "jokainen hoitaa oman orgasminsa" ei sytytä. Mä voin kyllä runkata itseni ihan yksinkin, joku ähisemään siihen välittämättä oikeasti musta ei kiinnosta. Mä haluan miehen jonka kanssa rakastella: niin pitkään ja siirappisesti kuin pikapanona keittiön pöydällä.

Mä haluan miehen, jolla on elämää myös meidän suhteen ulkopuolella. Mä haluan miehen, joka kykenee seisomaan omilla jaloillaan, elämään onnellisena elämäänsä. Mä haluan vastuuntuntoisen ihmisen, joka huolehtii elämästään ja itsestään.

Jatkuu seuraavassa viestissä!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

exmäkikotka kirjoitti:

Jos on rahukkia niin kummasti sitä naiset näkevät miehen muutkin hyvät puolet, mutta jos on köyhä niin naiset näkevät miehessä ainoastaan hänen huonot puolensa.

Missä menee tämän varallisuuden raja joka vaikuttaa näkemyseroon?

Vierailija
22/25 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ensimmäisenä tulee mieleen tällaiset piirteet:

- tärkeimpänä yhteiset kiinnostuksenkohteet ja arvot

- on harrastuksia ja kavereita ja omia juttuja, mutta kuitenkin myös aikaa ihan vaan kotona oleiluun

- osaa antaa myös mulle omaa aikaa, eikä oleta, että joka paikkaan pitäisi mennä kahdestaan

- elämän hallinta kohdillaan, vastuuntuntoinen, osaa esim. reissuun lähtiessä ajatella itse mitä kaikkea matkalla voisi tarvita

- huumorintajuinen ja naurava, ei ota itseään liian vakavasti vaan osaa heittäytyä hölmöihinkin juttuihin mukaan

- turvallinen, ei pakene paikalta epämiellyttävissä tilanteissa

- osaa kuunnella ja keskustella, mutta ei ole mikään asioista liikaa jauhava tai liikaa miettivä

- arvostaa mun tekemisiä ja tsemppaa 

- ei ole mikään ällöromantikko, enemmän jalat maassa oleva tapaus, mutta kuitenkin välillä yllättää jollain pienellä eleellä

Nykyinen mies ei täytä noista kuin muutaman kohdan, ja on vuosien jälkeen herännyt sellainen ajatus, että elänkö elämääni väärän ihmisen kanssa, kun on alkanut omaan persoonaankin jo vaikuttamaan tämä. :( Loppujen lopuksi kuitenkin ihana ja turvallinen mies, mutta silti niin paljon puuttuu. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

exmäkikotka kirjoitti:

Jos on rahukkia niin kummasti sitä naiset näkevät miehen muutkin hyvät puolet, mutta jos on köyhä niin naiset näkevät miehessä ainoastaan hänen huonot puolensa.

Missä menee tämän varallisuuden raja joka vaikuttaa näkemyseroon?

Pakko tunnustaa, että vaikka ihan noin radikaalia näkökulmaa en jaa, kyllä mä annan huonoja piirteitä anteeksi miehelle, joka voi mahdollistaa mulle työelämästä jättäytymisen, harrastukset, matkailua jne. kuin miehelle, jonka kanssa muu elämänlaatu olisi huomattavasti heikompaa.

Ei se raha hyvästä kuitenkaan huonoa tee eikä huonosta hyvää. Plussan puolelle on miehen aina jäätävä.

Vierailija
24/25 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi :) Mulla on tuollainen mies, joten on mahdollista löytää sellainen!

- Rakastetaan mökkeilyä, saunomista, kynttilöitä syksyisin, katsella sarjoja yhdessä tai käydä leffassa. Yleensä iltaisin nukahdan juuri miehen kainaloon, kun joku sarja pyörii ja mies silittelee mut uneen. Käydään yhdessä lenkillä, pelaamassa sulkapalloa, keilaamassa, tai ihan vain metsässä kävelyllä. Pelaillaan eri pelejä ja tehdään palapelejä. Ollaan kokeilunhaluisia, eikä miestä haittaa yhtään lähteä mukaan sellaiseen "mistä ei tykkää".

- Mies rakastaa eläimiä ja haaveillaan koirista kilpaa

- Sängyssä huolehtii aina ja ensisijaisesti minusta.

- Huolehtii, antaa minun kiukutella tai itkeä, kestää oikkuiluani ja huonoja puoliani.

- On juurikin sitä mieltä että parisuhde vaatii työtä, ja ihmiseen pitää sitoutua. Mikään ei tule automaattisesti ja tekee kaikkensa sen eteen että tämä kestää.

- Hyvä ihminen, hauska ja ajattelevainen.

Mutta kyllä piti käydä monta huonoa miestä, että tämä yksi aarre löytyi :)

Vierailija
25/25 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ensimmäisenä tulee mieleen tällaiset piirteet:

- tärkeimpänä yhteiset kiinnostuksenkohteet ja arvot

- on harrastuksia ja kavereita ja omia juttuja, mutta kuitenkin myös aikaa ihan vaan kotona oleiluun

- osaa antaa myös mulle omaa aikaa, eikä oleta, että joka paikkaan pitäisi mennä kahdestaan

- elämän hallinta kohdillaan, vastuuntuntoinen, osaa esim. reissuun lähtiessä ajatella itse mitä kaikkea matkalla voisi tarvita

- huumorintajuinen ja naurava, ei ota itseään liian vakavasti vaan osaa heittäytyä hölmöihinkin juttuihin mukaan

- turvallinen, ei pakene paikalta epämiellyttävissä tilanteissa

- osaa kuunnella ja keskustella, mutta ei ole mikään asioista liikaa jauhava tai liikaa miettivä

- arvostaa mun tekemisiä ja tsemppaa 

- ei ole mikään ällöromantikko, enemmän jalat maassa oleva tapaus, mutta kuitenkin välillä yllättää jollain pienellä eleellä

Nykyinen mies ei täytä noista kuin muutaman kohdan, ja on vuosien jälkeen herännyt sellainen ajatus, että elänkö elämääni väärän ihmisen kanssa, kun on alkanut omaan persoonaankin jo vaikuttamaan tämä. :( Loppujen lopuksi kuitenkin ihana ja turvallinen mies, mutta silti niin paljon puuttuu. :/

Musta jo ajatus liian isosta kompromissista tuntuu karmivalta. Tykkään elämästäni liikaa näin, että juuttuisin elämään jonkun ihan kivan vaihtoehdon kanssa!

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi :) Mulla on tuollainen mies, joten on mahdollista löytää sellainen!

- Rakastetaan mökkeilyä, saunomista, kynttilöitä syksyisin, katsella sarjoja yhdessä tai käydä leffassa. Yleensä iltaisin nukahdan juuri miehen kainaloon, kun joku sarja pyörii ja mies silittelee mut uneen. Käydään yhdessä lenkillä, pelaamassa sulkapalloa, keilaamassa, tai ihan vain metsässä kävelyllä. Pelaillaan eri pelejä ja tehdään palapelejä. Ollaan kokeilunhaluisia, eikä miestä haittaa yhtään lähteä mukaan sellaiseen "mistä ei tykkää".

- Mies rakastaa eläimiä ja haaveillaan koirista kilpaa

- Sängyssä huolehtii aina ja ensisijaisesti minusta.

- Huolehtii, antaa minun kiukutella tai itkeä, kestää oikkuiluani ja huonoja puoliani.

- On juurikin sitä mieltä että parisuhde vaatii työtä, ja ihmiseen pitää sitoutua. Mikään ei tule automaattisesti ja tekee kaikkensa sen eteen että tämä kestää.

- Hyvä ihminen, hauska ja ajattelevainen.

Mutta kyllä piti käydä monta huonoa miestä, että tämä yksi aarre löytyi :)

Ei tällä ois yhtä täydellistä esim. identtistä kaksosta? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan