Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit tehdä vuoden ihan mitä tahansa, mitä tekisit?

Vierailija
21.08.2017 |

Lisäyksenä vielä siis, että jos raha yms. ei olisi rajoitteena vaan pystyisit jättämään työt ja muut velvollisuudet vuodeksi ja tekemään ihan mitä tahansa, mikä itsestä tuntuu parhaalle, niin mitä tekisit?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin perheen kanssa luksusristeilylle maailman ympäri. Siihen menisi noin 120 päivää. Muuna aikana varmaan treenaisin, laittaisin hyvää ruokaa ja matkustelisin vielä lisää.

Vierailija
22/30 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissaisin ympäri maailmaa koko vuoden, sekä miehen kanssa että ilman :) Kävisin safarilla, Grand Canyonilla, Machu Picchulla, Antarktiksella, Nepalissa vuorikiipeilemässä, Australiassa tapaamassa kenguruita ja koaloita sekä delfiinejä, hyppäisin laskuvarjolla vuorelta, kävisin kuumailmapallolennolla Turkissa, matkustaisin Venäjän läpi transsiperian radalla, tekisin vapaaehtoistyötä uhanalaisten eläinten hyväksi... Totettaisin kaikki matkailu-unelmani sekä samalla rakennuttaisin meille täydellisen asunnon :) Vuoden lopussa vielä tekisin positiivisen raskaustestin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse haaveilla, minä teen juuri sitä mitä haluan.

En käy töissä, matkustelen ympäri maailmaa, olen testannut parikin luksusjunaa: Belmont Andean Explorer ja Rovos Rail. Lennän eri asuntojemme välillä sen mukaan, missä on hyvä ilma tai muuten sattuu huvittamaan.

Teen käsitöitä, luen paljon, lenkkeilen, käyn salilla. Harrastan kulttuuria, käyn taidenäyttelyissä, teattereissa ja elokuvissa vaikka keskellä päivää.

Joskus (kuten nyt) on ihanaa vai istuskella saunan jälkeen terassilla kynttilöiden valossa ja siemailla sampanjaa ja kuluttaa aikaa keskustelupalstalla. Vieressä toki odottaa kasa uusia suomalaisia naistenlehtiä, jotka sain lahjaksi, joten ehkä siirryn niihin.

Teen vapaaehtoistyötä ja opiskelen kieliä. Mukavaa elämää, ei ole valittamista.

24/30 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin Las Vegasiin pelaamaan uhkapelejä, joka ikinen päivä sitä samaa ihanaa voittamisen dopamiini-palkitsemista, kun pelaisin taidolla. Macaossa kävisin myös pelaamassa; täytyyhän Kiinakin nähdä. Lopuksi tulisin kotiin ja imuroisin, sekä lämmittäisin mikroruoan.

25/30 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläisin varmaan päivä kerrallaan nauttien. Ei mun pää kestä ihan pelkkää olemista, joten opiskelisin. Näin tein työttömänäkin, opiskelin kieliä kansalaisopistossa ja lisää "salaa" itsekseni. Samon tein paljon käsitöitä, myös hyväntekeväisyyteen. Varmaan tuota samaa, mitä tein työttömänäkin. Lisäksi minulla on nyt uusi hyväntekeväisyysharrastus, jossa tarvitaan paljon työpanosta, joten satsaisin siihen enemmän. Lappiin on tarkoitus ensi kesänä mennä viikoksi, se reissu voisi olla pitempi. Talvella johonkin Eurooppaan pariksi tai kolmeksi viikoksi. Viikoksi on ajatus mennä nytkin, mutta sekin on vähän auki. 

Vierailija
26/30 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelisin. Ehdottomasti. Mikään muu maailmassa ei tuo mulle onnea paitsi matkustelu. Olisi ihan unelmaelämää mulle varata matka toisensa jälkeen ja käydä suomessa muutaman viikon välein vaan tyhjentämässä matkalaukku ja lähteä taas uuteen reissun. Nykyisillä tuloillani mulla on varaa matkustaa vain 3-4 x vuodessa :( Ei riitä ei sitten alkuunkaan.

Vierailija
27/30 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse haaveilla, minä teen juuri sitä mitä haluan.

En käy töissä, matkustelen ympäri maailmaa, olen testannut parikin luksusjunaa: Belmont Andean Explorer ja Rovos Rail. Lennän eri asuntojemme välillä sen mukaan, missä on hyvä ilma tai muuten sattuu huvittamaan.

Teen käsitöitä, luen paljon, lenkkeilen, käyn salilla. Harrastan kulttuuria, käyn taidenäyttelyissä, teattereissa ja elokuvissa vaikka keskellä päivää.

Joskus (kuten nyt) on ihanaa vai istuskella saunan jälkeen terassilla kynttilöiden valossa ja siemailla sampanjaa ja kuluttaa aikaa keskustelupalstalla. Vieressä toki odottaa kasa uusia suomalaisia naistenlehtiä, jotka sain lahjaksi, joten ehkä siirryn niihin.

Teen vapaaehtoistyötä ja opiskelen kieliä. Mukavaa elämää, ei ole valittamista.

Luksusjunat kiehtovat, joten matkustaisin mielelläni mm. Orient Expressissä, Japanissa, Sveitsissä jne.

Rovos Rail oli varmasti upea.

Vierailija
28/30 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pääsääntöisesti kotona. Jotain pieniä matkoja voisin tehdä, varsinkin kotimaassa.

Kiertäisin luonnonpuistoja.

Hoitaisin puutarhaa, liikkuisin ja treenaisin lihaskuntoa. Ompeleisin ja neuloisin, ehkä virkkaisin.

Siivoisin kotia ja varastoja.

Ei suuria suunnitelmia. Nauttisin aikatauluttomuudesta ja nukkuisin.

Ostaisin usein kukkia :)

Vierailija
29/30 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peuhaisin kaiket päivät fuckbuddyjeni kanssa ja hankkisin niitä muutaman lisää.

30/30 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin Italiaan ja kiertelisin maata oikein kunnolla, nyt vasta 25v aikana raapaistu pintaa vaikka lähes joka vuosi siellä käydäänkin. Asettuisin yhteen tuttuun kylään syksyksi asumaan ja menisin ystävien viinitilalle töihin.

Kaipaan edes kerran sitä hetkeä kun voin omasta puutarhasta hakea kypsät hedelmät aamiaispöytään ja tehdä lopuista hilloa. Viikunoita, persikoita, aprikooseja.... Kasvitarhasta punaisia makeita tomaatteja...  sellaisia ei koskaan saa täällä kotona (oman pihan tomaatit on vasta kukalla/raakileella ja kohta on syyskuu). Nauttia kiireettömistä päivistä, kirjoittaa vaikka blogia tai kirjaa ja vain kerätä lämpöä itseeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi