Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koko ajan ns. haku päällä, vaikka olen varattu.

Vierailija
21.08.2017 |

Olen jotenkin yliseksuaalinen tai jotain. Tykkään flirttailla miehille ja tutustua heihin, painotan kuitenkin että en ole pettänyt enkä sellaista tekisi, joskin fantasioita siitä on vaikka millä mitalla. Onko tämä ihan tervettä? Ja täytyy mainita sekin että olen onnellisessa parisuhteessa, mies on oikein hyvä ja seksiäkin on riittävästi. Minulla on aina ollut vähän sama vaiva mutta nyt tuntuu että se on nostanut päätään taas enemmän. Kiihottaa miettiä pettämistä kiinnostavien miesten kanssa ja oikeastaan aina kun tutustun miehiin, etsin sellaisia, jotka viehättävät minua muutenkin kuin vain kaverillisesti ja eräällä tavalla härnään itseäni sillä. Olen kai hieman kieroon kasvanut, mutta mitä minä ajatuksilleni voin. En voi olla miesten kanssa kaveri eikä juttua helpota sekään että miehetkin ovat usein minusta kiinnostuneita. Pitäisikö minun olla olematta yhteydessä miehiin ja kulkea kaduilla laput silmillä ettei tule uusia fantasioita vai mitä ihmettä teen? Omassa päässäni tuntuu että loukkaan miestäni jo tällä, vaikka ns. mitään kiellettyä en ole tehnytkään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huono itsetunto ja komplekseja, kun pitää koko ajan todistella itsellesi, että kelpaat miehille.

Vierailija
2/3 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on huono itsetunto ja komplekseja, kun pitää koko ajan todistella itsellesi, että kelpaat miehille.

Voihan tuo olla, en mene väittämään vastaankaan, koska itsestä on vaikea joskus nähdä tuollaisia asioita ja ne halutaan sysätä syrjään. Mutta on tässä jotain muutakin, koska fantasioin kovin monista miehistä ja haluaisin harrastaa seksiä monen kanssa, eikä siihen mielestäni liity mitään, että haluan todistaa itselleni olevani haluttava, vaan nimenomaan se olisi puhtaasti vain mukavaa ja pidän seksistä todella paljon, ehkäpä liikaakin ja kiinnostun tietyn tyyppisiin miehiin vahvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on vaan selkeemmin toi seksuaalisuus elämässä esillä kuin toisilla. Siinä ei ole mitään väärää niin kauan kuin ei loukkaa ketään. Tuleekin mieleen, että mitä miehesi on mieltä tästä jos tietää, ja ellei tiedä, niin mitä ajattelisi?

Saattaisiko sulle sopia paremmin sinkkuna eläminen tai avoin suhde (sellaisen kanssa, joka on tässä asiassa ehkä samantapainen kuin sinä)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi