Tuleva Body Pride
Tällainen tulossa, mitäs mieltä? Tuleeko osallistujia?
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/08/14/suomen-ensimmainen-kehopositii…
Kommentit (12)
Voisin veikata, että jää pienen sisäpiirin jutuksi.
Onhan tässä kuitenkin vielä pitkä, pitkä matka Judge Dreddistä tuttujen Läski-Liigan kavereiden painoluokkiin. Pitää nähdä positiivisuus tässä ankeassa realismissa!
Lihavet nyt aina ottaa tilansa, vaikka pari paikkaa tarvittaessa. Paljon vaikeampaa on lyhytkasvuisilla tai pyörätuolilla kulkevilla.
Miksi tuosta tuli vaan semmoinen kuva, että puhutaan lihavien pridesta? Tulee semmoisena kuin olet, mutta kuitenkin "lopeta laihdutus" yms. sloganeita. Ei oikein pysty laihana kokemaan, että olisi mulle tarkoitettu tapahtuma.
Näillä ihmisillä on metabolinen oireyhtymä. Ketään ei pidä sairauden vuoksi vähätellä, mutta miksi ihmeessä siitä pitäisi olla ylpeä? Vaikka olisi kuinka iloinen meikattu naama, ei se tosiasioita poista. On aivan ihmeellistä, miten ylipainoa ihannoidaan niin kuin ennen muinoin nälänhädän aikaan. Miettisivät vähän, millaisen mallin antavat.
Olen laiha ja aion mennä. Heittäkööt pois, jos en kelpaa :DD
Ihan turhia tapahtumia. Kehovääristymät loppuu, kun kehosta ei enää kirjoitella ja puolipukeiset ihmiset häviävät mainoksista. Ei sellaista haluta tehdä. Money talks.
Asun valitettavasti liian kaukana Helsingistä. Olisin halunnut osallistua ylläni juoksutrikoot ja urheilurintsikat. Ne korostavat parhaiten terhakkaita rintojani, sixpackia ja kiinteää pystypeppuani.
Turhaa ja typerää, mutta jokainen tuhlatkoon aikansa mihin itse haluaa.