Lapsetonbloggaaja saakin lapsen.
Bloggaajalla pitkä lapsettomuus tausta exänsä kanssa. Nyt hän kertoo blogissaan, että on nykyinen puoliso odottaa ankkurilasta heille. Vaikka en ole lukenut blogia niin tuli onnellinen olo heidän puolestaan. https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/videopaivitys.html?m=1
Kommentit (838)
Vierailija kirjoitti:
Minä olin (ja vannotin miehenkin olemaan) hiljaa siitä rakenneultran sukupuoliarviosta kun kätilö oli hyvin epävarma . No anoppi oli keksinyt juonen, toiselle puolelle sukua oli selittänyt kuinka on ihan varma että on tyttö ja toiselle puolelle väitti varmaksi poikaa.
Toivotaan vaan etteivät osta kovin paljon sellaisia vaatteita mitä eivät tytölle laittaisi, on niitä poikalupauksia osoittautunut tytöiksi syntyessään (vaikka pojan pitäis kai olla varmempi).
Käykää 4d ultrassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin (ja vannotin miehenkin olemaan) hiljaa siitä rakenneultran sukupuoliarviosta kun kätilö oli hyvin epävarma . No anoppi oli keksinyt juonen, toiselle puolelle sukua oli selittänyt kuinka on ihan varma että on tyttö ja toiselle puolelle väitti varmaksi poikaa.
Toivotaan vaan etteivät osta kovin paljon sellaisia vaatteita mitä eivät tytölle laittaisi, on niitä poikalupauksia osoittautunut tytöiksi syntyessään (vaikka pojan pitäis kai olla varmempi).Käykää 4d ultrassa?
Miks 4d eikö 3d riitä?
Jos kätilö on 100% varma sukupuolesta niin kertoo, ei kaikki, eikä välttämättä rakenneultran tehtävä ole katsoa sukupuolta. Tähän törmäsin 3 raskaudessa, kätilö totesi ettei ole hänen tehtävänsä kertoa sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan vaan etteivät osta kovin paljon sellaisia vaatteita mitä eivät tytölle laittaisi, on niitä poikalupauksia osoittautunut tytöiksi syntyessään (vaikka pojan pitäis kai olla varmempi).Käykää 4d ultrassa?
Kuka haluaa maksaa ylimääräistä ultrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää meidän on jo 3v :)
Meille sillä tiedolla ei ollu merkitystä, tervettä toivottiin.
Lähinnä toi käytös huvitti anopilta, vaikka tuskasta oli silloin ja muissa tilanteissa sen jälkeen.
Ei vaan ois voinut siihen suuntaan kertoa kun ois alkanut vaatteita hankkii ja sit tietty oliskin ollu just toinen. :D
Mulla oli kyllä alusta asti tunne sukupuolesta ja se meni oikein, unissa omat vauvat oli aina sitä tiettyä sukupuolta.
T. Tuo alkuperäinen lainattu
Anopit on katalia, mutta omat vanhemmat ainakin meillä on ollut vielä pahempia. Ainakin oma äitini on hirveän utelias, yritti tunkea ultraan mukaan, vaikka ilmoitin hyvissä ajoin, etä puolisoni pääsee ainoastakaan mukaan. Pidimme tiedon loppuun asti perheen sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei ainakaan maksettu mistään ultrasta, kyllä ne kaks ultraa saa riittää.
Ompas kivanoloinen blogi, loppuvuodesta ja toisaalta myös alkuvuonna tulee suuria muutoksia koko perheelle, tsemppiä koko perheelle!
Vierailija kirjoitti:
Jos kätilö on 100% varma sukupuolesta niin kertoo, ei kaikki, eikä välttämättä rakenneultran tehtävä ole katsoa sukupuolta. Tähän törmäsin 3 raskaudessa, kätilö totesi ettei ole hänen tehtävänsä kertoa sukupuolta.
Kätilömme suuttui, kun kysyin sukupuolesta, tiuskaisi vain, että " jompaa kumpaa se on" todella lohdullista tietää, ettei ollut sekasikiö :D noh tyttö tuli! Mutta en voi ymmärtää miksi tuollaisia kätilöitä edes on olemassa!
Blogi on asiallinen ja hänen helsingin sanomissa ollut juttu oli asiallinen, hyvä tuleva isä. Toivottavasti kaikki päättyy hyvin, eikä ongelmia tule matkan aikana.
Onnellinenn kirjoitti:
Se, että miten bloggaajan exä ottaa asian vastaan tai exät yleensä, niin mietityttää.
Kun lukee exänäs blogia, niin kyllä huomaa, että exä on mennyt fiiliksissä alaspäin tämän raskauden suhteen, mikä m&m:llä on. Sellainen tunne minulla on, kun tiiviisti blogeja luen. Exä ei myönnä, että lukee blogia, mutta uskon että lukee, puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Blogi on asiallinen ja hänen helsingin sanomissa ollut juttu oli asiallinen, hyvä tuleva isä. Toivottavasti kaikki päättyy hyvin, eikä ongelmia tule matkan aikana.
Lehtijutut ovat usein asiallisempia, koska toimittajat osaavat kirjoittaa eivätkä halua asettaa haastateltavaa (etenkään, jos se on joku tavallinen ihminen) huonoon valoon.
Tämä ketju tuli eteeni "suosituksia sinulle" kohdassa, ja vaikka nyt ei aktiivinen ole ollut muutamaan päivään, niin kirjoitan silti.
Luin HS:stä tuon bloggaajan tekstin, välittyi sellainen rakkaudellinen ajatelma. Blogissa saa kirjoittaa mitä vaan, mutta hyvin teksti tuki bloggaajan kirjoitelmia siitä, että onnellisia ovat, vaikka onkin isäpuolen roolissa. Eikä blogissa tule sellaista " huonoon valoon" asettumista. Rohkea veto, että kirjoittaa blogia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehtijutut ovat usein asiallisempia, koska toimittajat osaavat kirjoittaa eivätkä halua asettaa haastateltavaa (etenkään, jos se on joku tavallinen ihminen) huonoon valoon.
Kyllä se lehti juttu oli niin asiaa, että kaukaa haettu juttu tuo toilittajat osaavat kirjoittaa eivätkä halua asettaa haastateltavaa huonoon valoon. Vai onko sulla jotaki perusteluja tälle, että blogi ei ole asiallinen?
Onnellinen kirjoitti:
Bloggaajalla pitkä lapsettomuus tausta exänsä kanssa. Nyt hän kertoo blogissaan, että on nykyinen puoliso odottaa ankkurilasta heille. Vaikka en ole lukenut blogia niin tuli onnellinen olo heidän puolestaan. https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/videopaivitys.html?m=1
Huomasin, että bloggaajalle oli tullut uutta tekstiä taas ja avasi ig:nsä yksityisestä julkiseksi. Ihmettelinkin, että miksi julkisella blogilla on salainen some.
Onkohan se ollut exänsä takia salaisena, se vois olla ymmärrettävä asia. Mutta kiva kun avasu "salaisen arkkunsa". Ihana raskausultrakuva :).
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se ollut exänsä takia salaisena, se vois olla ymmärrettävä asia. Mutta kiva kun avasu "salaisen arkkunsa". Ihana raskausultrakuva :).
No ei siellä instagramissa mitään salaisia kuvia ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei siellä instagramissa mitään salaisia kuvia ollut.
Ei mutta ideana hieno, että julkisesti pitää myös instagramia.
Tuo blogissa oleva kuva Mikosta ja lapsesta on hyvin otettu, mutta jotenkin niin teennäinen kuva, ei mitenkään luonnollinen. Ja tuo tausta on hirveä, olis nyt ottanut jossakin muualla ku lattialla.
Ei ole anopin asia päättää sukupuoltansa.