Lapsetonbloggaaja saakin lapsen.
Bloggaajalla pitkä lapsettomuus tausta exänsä kanssa. Nyt hän kertoo blogissaan, että on nykyinen puoliso odottaa ankkurilasta heille. Vaikka en ole lukenut blogia niin tuli onnellinen olo heidän puolestaan. https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/videopaivitys.html?m=1
Kommentit (838)
Mielenkiintoinen blogi kyseessä, exää olen seurannut, siellä ei viitteitä katkeruudella, muutakuin kaikkia lapsellisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Katotaan miten rakenneultran käy, onko edes terve lapsi? Tyttö vai poika?
Onko toiveena epäonnistuminen? epäilet vai oletko kateellinen??
Itse ainakin odotan jännityksellä kumpi sukupuoli tulee, vaikka itselleni ei ole mikään väliä asian suhteen. Olen jo pitkään seurannut lapsettomuustaistelua sekä M:n ja N:n kanssa ja siten M:n ja M:n kanssa ja nyt tulos on tämä. Ihan hieno saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katotaan miten rakenneultran käy, onko edes terve lapsi? Tyttö vai poika?
Onko toiveena epäonnistuminen? epäilet vai oletko kateellinen??
Samaa mäkin mietin, että toivooko täällä joku noin pahaa bloggaajalle. Hieman hävytöntä ja ahdistavaa touhua! Ei hyvää päivää!
Toivottavasti ei kukaan tollaista toivo? Aika hurjaa vai oliko sammakko kirjoittajalta asian suhteen, toivotaan niin. Muutoin voi tulla ongelmia.
Mua vähän häiritsee tuo blogin ulkoasu, vaikka kyllä selkeä joo, mutta jotenkin vilisee silmissä. Youtube pätkät mukavia piristyksiä perus kirjoitukseen.
Katoskatos vielä tääkin ketju pystyssä..
Onnellinen kirjoitti:
Bloggaajalla pitkä lapsettomuus tausta exänsä kanssa. Nyt hän kertoo blogissaan, että on nykyinen puoliso odottaa ankkurilasta heille. Vaikka en ole lukenut blogia niin tuli onnellinen olo heidän puolestaan. https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/videopaivitys.html?m=1
Onnea vanhemmille! Vähän tökeröä videopostauksessa artikulaatio
Olipa niin väsyttävää tarinoimista, että ihan uni meinaa tulla kun kuuntelee
Onnellinenn kirjoitti:
Se, että miten bloggaajan exä ottaa asian vastaan tai exät yleensä, niin mietityttää.
Exät on aina murheellinen asia parisuhteen jälkeen.
Eipä ole blogia päivitetty, paitsi instaa. Nyt ei tiedetä miten rakenneultrassa meni...
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole blogia päivitetty, paitsi instaa. Nyt ei tiedetä miten rakenneultrassa meni...
Kaikki hienosti vauvalla ja poika tulossa. :)
Näköjään poika joo, mua mietityttää millainen fiilis exällä on joka on lapseton.
Kyllä exänsä on vahva mimmi, kyllä se pärjää, tärkeintä on se että jokainen itse pitää huolta itsestänsä.
Onhan se saavutus päästä noin pitkälle raskaudessa monien epäonnistumisten jälkeen.
Sitä mietin, kun tuon uusimman postauksen luin, että miks he haluavat koko maailmalle tässä vaiheessa kertoa sukupuolesta. Itse olisin ollut vielä hiljaa tästä asiasta ja paljastanut myöhemmin. Toki onko se tätä nykyaikaa, että kaikki kerrotaan heti.
Minä olin (ja vannotin miehenkin olemaan) hiljaa siitä rakenneultran sukupuoliarviosta kun kätilö oli hyvin epävarma . No anoppi oli keksinyt juonen, toiselle puolelle sukua oli selittänyt kuinka on ihan varma että on tyttö ja toiselle puolelle väitti varmaksi poikaa.
Toivotaan vaan etteivät osta kovin paljon sellaisia vaatteita mitä eivät tytölle laittaisi, on niitä poikalupauksia osoittautunut tytöiksi syntyessään (vaikka pojan pitäis kai olla varmempi).
Vierailija kirjoitti:
Sitä mietin, kun tuon uusimman postauksen luin, että miks he haluavat koko maailmalle tässä vaiheessa kertoa sukupuolesta. Itse olisin ollut vielä hiljaa tästä asiasta ja paljastanut myöhemmin. Toki onko se tätä nykyaikaa, että kaikki kerrotaan heti.
Kyllä näitä raskausblogeja on paljonkin, se vain, että miehen kirjoittama on miehen kirjoittama. Vähä vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin (ja vannotin miehenkin olemaan) hiljaa siitä rakenneultran sukupuoliarviosta kun kätilö oli hyvin epävarma . No anoppi oli keksinyt juonen, toiselle puolelle sukua oli selittänyt kuinka on ihan varma että on tyttö ja toiselle puolelle väitti varmaksi poikaa.
Toivotaan vaan etteivät osta kovin paljon sellaisia vaatteita mitä eivät tytölle laittaisi, on niitä poikalupauksia osoittautunut tytöiksi syntyessään (vaikka pojan pitäis kai olla varmempi).
Aika paha sun anoppis, kunnon nazi. Mitä väliä sillä on, kunhan on terveenä. Jos kätilö ei osaa sanoa niin pakko luottaa hänen sanaansa. Ei kannata veikkailla.
Miehelle varmaan ei haittaa kumpi tulee, pääasia varmaa et tulee. Uskomattoman huono tuuri hänellä ollut.