Tamperelaiset: kampaamoasiaa!!!
Vinkatkaa minulle hyvä ja kohtuuhintainen kampaamo!
Oma pitkäaikainen kampaajani kuoli vähän aikaa sitten ja nyt pitäisi sitten löytää uusi. Etsin kohtuuhintaista ja trendikästä paikkaa. Trendikästä sillä mielellä, että on tarkoitus lyhentää tämä puolipitkä riippa muodikkaaksi ja kevyeksi lyhyehköksi ja haluan, että se tehdään todella tämän kevään trendien mukaan.
Vinkkejä pinoon kiitos!!!!!
Kommentit (9)
ja hintakin ihan kohtuullinen. On siinä fabrission (ent. halpala) yläkerrassa. Sekä Susan että Harri ovat hyviä leikkaamaan.
Millainen on hyvä hinta? Eli siis mitä maksaa tuolla esim hiusten mallin muutosleikkaus? Osaatko sanoa?
ap
Mun kampaaja kuoli äkilliseen sairaskohtaukseen kotonaan.
ap
On siinä Plevnan lähellä. Nuoria ja tosi mukavan oloisia kaikki. Ja mitä olen asiakkaana ollessani katsellut niin kaikki osaavat tehdä myös kivoja leikkauksia. itse leikkautan lja värjään yhyttä tukkaa siellä.
Leikkauksen hinta on 38 ¿.
Kunnes löysin mieleisen ja sellaisen josta en ole kertaakaan joutunut lähtemään pois pettyneenä: KM-SALONKI.
Liikkeitä niillä on Näsilinnankadulla, Stockmannilla ja Partolakeskuksessa. Ite oon käynyt stokan pisteessä ja oon ollut aina tosi tyytyväinen!
Jospa näistä vinkeistä vaikka aloitan ja soittelen kampaajalle aikaa.
Mukavaa kevään jatkoa!
ap
Mahtaa olla tukka takussa :o)
Hei oikeesti...