Kumpi siskoista on paremman näköinen, Zooey vai Emily Deschanel?
https://www.google.fi/search?q=zooey+deschanel&source=lnms&tbm=isch&sa=…
https://www.google.fi/search?q=emily+deschanel&source=lnms&tbm=isch&sa=…
Katsoo tuleeko mtn vastauksia, kun palsta on tälläinen :D
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin Emily, koska mun silmään häntä on miellyttävämpi katsoa ja hän on jotenkin samaistuttavampi (tosin en ole nähnyt kuin Bonesissa, joten en tiedä millaista muuten olisi katsoa häntä), sillä Zooey ärsyttää kaikessa missä olen nähnyt. En tiedä johtuuko ulkonäöstä vai eleistä/olemuksesta.
Kuitenkin itse näyttäisin mieluummin Zooeyltä, koska hän on tyttömäisemmän/naisellisemman näköinen. Ja jos minä olisin siellä hänen kehonsa sisällä, niin ei ärsyttäisi peiliin katsoessa niin paljon.
Miksi vastaat Emily jos hänenä olisi ärsyttävää katsoa peilistä mutta Zooeyna ei?
En välttämättä ymmärrä kysymystäsi.
Emilyä, sitä näyttelijää, on mielestäni kivampi katsoa, kuin Zooeytä. Ehkä Emily on mielestäni sopivan "ruma" (erikoinen naama) mutta ollen kuitenkin kaunis, jotta katsominen ei ole yhtään epämiellyttävää. Zooey on "kauniimpi" sillä tavalla, että näyttäisin mieluummin häneltä, mutta Emily sillä tavalla, että katsoisin mieluummin häntä.
Jos itse näyttäisin Zooeyltä, en olisi välttämättä niin ärsyttävän näköinen, koska en tekisi samoja eleitä eikä mulla olisi sama luonne. En vain tykkää Zooeyn koko olemuksesta. Olisin voinut vastata kyselyyn näillä perusteilla yhtä hyvin myös Zooey, mutta kun ei kysytty kummalta haluaa itse näyttää, joten vastasin sen mukaan kumpaa katson mieluummin.
Koska itse näytän miehekkäältä ja olen aina inhonnut tätä, niin jos saisin vaihtaa ulkonäköni noin vain, mieluummin olisin naisellisen näköinen mutta ärsyttävä tai jopa rumakin, kuin miehisen näköinen, vaikka olisin miehisen näköisenä kuinka kaunis tai miellyttävän näköinen. Se että itse haluan näyttää kaikkein eniten juuri naiselliselta, ei tarkoita että pitäisin kaikkia naisellisen näköisiä ihmisiä paremman näköisinä kuin miehisen näköisiä ihmisiä.
En kyllä tajunnut tästä jakomielitautisesta vastauksesta yhtään mitään. Kysymys kuului: kumpi on paremman näköinen?
Riippuu miten tarkoitat tuon kysymyksen.
Kummalta näytän mieluummin, vai kumpaa katson mieluummin? Vastaukseni riippuu siitä mitä tarkoitat sillä, kumpi on paremman näköinen. Missä mielessä paremman näköinen?
Varmaan sitten Zooey, koska näyttäisin mieluummin häneltä, mutta tällä perusteella joka ikinen mies maailmassa olisi mielestäni ruma, koska en haluaisi näyttää mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin Emily, koska mun silmään häntä on miellyttävämpi katsoa ja hän on jotenkin samaistuttavampi (tosin en ole nähnyt kuin Bonesissa, joten en tiedä millaista muuten olisi katsoa häntä), sillä Zooey ärsyttää kaikessa missä olen nähnyt. En tiedä johtuuko ulkonäöstä vai eleistä/olemuksesta.
Kuitenkin itse näyttäisin mieluummin Zooeyltä, koska hän on tyttömäisemmän/naisellisemman näköinen. Ja jos minä olisin siellä hänen kehonsa sisällä, niin ei ärsyttäisi peiliin katsoessa niin paljon.
Miksi vastaat Emily jos hänenä olisi ärsyttävää katsoa peilistä mutta Zooeyna ei?
En välttämättä ymmärrä kysymystäsi.
Emilyä, sitä näyttelijää, on mielestäni kivampi katsoa, kuin Zooeytä. Ehkä Emily on mielestäni sopivan "ruma" (erikoinen naama) mutta ollen kuitenkin kaunis, jotta katsominen ei ole yhtään epämiellyttävää. Zooey on "kauniimpi" sillä tavalla, että näyttäisin mieluummin häneltä, mutta Emily sillä tavalla, että katsoisin mieluummin häntä.
Jos itse näyttäisin Zooeyltä, en olisi välttämättä niin ärsyttävän näköinen, koska en tekisi samoja eleitä eikä mulla olisi sama luonne. En vain tykkää Zooeyn koko olemuksesta. Olisin voinut vastata kyselyyn näillä perusteilla yhtä hyvin myös Zooey, mutta kun ei kysytty kummalta haluaa itse näyttää, joten vastasin sen mukaan kumpaa katson mieluummin.
Koska itse näytän miehekkäältä ja olen aina inhonnut tätä, niin jos saisin vaihtaa ulkonäköni noin vain, mieluummin olisin naisellisen näköinen mutta ärsyttävä tai jopa rumakin, kuin miehisen näköinen, vaikka olisin miehisen näköisenä kuinka kaunis tai miellyttävän näköinen. Se että itse haluan näyttää kaikkein eniten juuri naiselliselta, ei tarkoita että pitäisin kaikkia naisellisen näköisiä ihmisiä paremman näköisinä kuin miehisen näköisiä ihmisiä.
En kyllä tajunnut tästä jakomielitautisesta vastauksesta yhtään mitään. Kysymys kuului: kumpi on paremman näköinen?
Miksi olet noin ilkeä?
Kysymys kuului, ja kysymykseen vastattiin. Jos et ymmärrä, niin ei tarvitse solvata jakomielitautisia ihmisiä.
Eli siis jos ei tullut selväksi, niin Zooey on mielestäni naisellisen näköinen je Emily miehekkään (siis kasvoilta, joka mulle ratkaisee enemmän). En halua näyttää Emilyltä yhtä paljon kuin Zooeyltä siksi, että haluan näyttää naiselliselta.
Mutta Emily miellyttää silmääni enemmän. (Kuten monet miehetkin miellyttää silmääni enemmän kuin monet naiset, mutten silti halua itse näyttää näiltä miehiltä.)
Onko tässä vielä jotain epäselvää?
Kumpi siis on mielestäni paremman näköinen, kertokaa te?
Miksei kukaan kerro?
Kysymyksenhän piti olla yksinkertainen?
Mulle se ei ole, mutta teille muille varmaankin...
>Kumpi siskoista on paremman näköinen, Zooey vai Emily Deschanel?
En tunne kumpaakaan, ketä he ovat?
Vierailija kirjoitti:
>Kumpi siskoista on paremman näköinen, Zooey vai Emily Deschanel?
En tunne kumpaakaan, ketä he ovat?
Pitikö tässä tuntea kumpaakaan? Selkeät linkit, mistä näet naisten naamat, ei kai sinun tarvitse molempia tuntea tehdäksesi päätöstä? Aika elämää mullistava päätös ilmeisesti sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Zooey on tosi söpö ja olemukseltaan valloittava. Emily on mielestäni kylmällä tavalla kaunis, mutta ei vetoa.
Toki, jos päärynävartaloinen, kasvoiltaan löysä ja lässähtänyt otsatukka vetoaa, niin varmasti Zooey on tällöin hyvinkin valloittava. Ehdottomasti parempi vaihtoehto kuin pitkä, upeakroppainen ja teräväpiirteinen, klassisen kaunis Emily.
Vierailija kirjoitti:
Zooey.
En pidä tätä Emilyä ollenkaan kauniina. Zooey nyt sentään on jollain tavalla sievä.
Sievä päärynä, joka juuri poimittiin puusta mutta joka on silti jo kypsynyt liiaksikin, alkaa olla jo löysää ja valunutta mössöä.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jos ei tullut selväksi, niin Zooey on mielestäni naisellisen näköinen je Emily miehekkään (siis kasvoilta, joka mulle ratkaisee enemmän). En halua näyttää Emilyltä yhtä paljon kuin Zooeyltä siksi, että haluan näyttää naiselliselta.
Mutta Emily miellyttää silmääni enemmän. (Kuten monet miehetkin miellyttää silmääni enemmän kuin monet naiset, mutten silti halua itse näyttää näiltä miehiltä.)
Onko tässä vielä jotain epäselvää?
Kumpi siis on mielestäni paremman näköinen, kertokaa te?
Mistä kohdin Emily on miehisen näköinen, tai ennen kaikkea miehisempi kuin Emily?
Emilyhän on oikea rotunainen, ja omaa upeatja täyteläiset rinnat sekä pitkät sääret. Hänen kasvonsa ovat jykevät, mutta hänellä on siro nenä toisin kuin Zooeylla, täydemmät huulet ja kissamaiset, naiselliset silmät. Hiustyylikin on naisellisempi, Zooeyn otsatukka on tyttömäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut että Emilynä olisi ärsyttävää katsoa peiliin (vaikka vähän olisikin), vaan että Zooeynä (pelkkä ulkonäkö) ei olisi ärsyttävää katsoa peiliin, vaikka Zooeyn katsominen on ärsyttävää.
Olisi tosi ärsyttävää katsoa peiliin, jos näyttäisin Johnny Deppiltä, koska en halua näyttää häneltä (mieheltä), mutta katson kyllä Johnnyä mielelläni.
Toivottavasti tämä selkeytti edes vähän.
Tuossa viestissäsi selvästi sanot, että "Ja jos minä olisin siellä hänen kehonsa sisällä, niin ei ärsyttäisi peiliin katsoessa niin paljon." - niin paljon, kuin ärsyttäisi Emilynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zooey on tosi söpö ja olemukseltaan valloittava. Emily on mielestäni kylmällä tavalla kaunis, mutta ei vetoa.
Toki, jos päärynävartaloinen, kasvoiltaan löysä ja lässähtänyt otsatukka vetoaa, niin varmasti Zooey on tällöin hyvinkin valloittava. Ehdottomasti parempi vaihtoehto kuin pitkä, upeakroppainen ja teräväpiirteinen, klassisen kaunis Emily.
Milloin te naiset ymmärrätte, että mies ei halua pitkää naista, vaan lyhyen ja söpön. Päärynävartaloinen? Mistähän kohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin te naiset ymmärrätte, että mies ei halua pitkää naista, vaan lyhyen ja söpön. Päärynävartaloinen? Mistähän kohtaa?
Niin totta. Kaikki maailman huippumallitkin ovat sinkkuja, kun eivät kelpaa kenellekään.
Ei jumankauta, nyt täällä on jo kaksi avohoitopotilasta. Toinen jauhaa lässähtäneestä päärynästä ja Emilyn rotunaissääristä; toinen pohtii peiliin katsomista ja kumpi ärsyttäisi ja ovatko kaikki miehet rumia jos ei halua näyttää sellaiselta.
Tai ehkä ne onkin sama tyyppi.
Pelottavin ketju hetkeen, mutta varsin yllättävistä syistä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zooeyta olen aina pitänyt nätimpänä. Emily on jotenkin maskuliinisempi (leveät leukaperät ja matalampi ääni). Tykkään myös zooeyn pukeutumistyylistä, tai ainakin hänellä on usein rooleja joissa puvustus on ihanan naisellinen, kepeä ja omalaatuinen. Nuo vertailukuvat mitä joku kommentoija oli laittanut oli valittu niin, että emilyn kuvat olivat parempia.
Fakta nyt vaan on, että Emily on objektiivisesti katsottuna kauniimpi, ihan kaikilta osa-alueilta. Hänessä on tyypillisiä ihanteita naiskauneudessa;
- pitkä ja pitkät jalat
- päivettynyt
- kauniit hiukset (ei otsatukkaa kuten siskollaan)
- kissamaiset silmät
- suurehkot rinnat
- terävämmät kasvonpiirteetKatsastetaanpa Zooeyn ominaisuudet:
- suhteellisen lyhyt, alle 165 senttinen (Wikipedian mittoihin 168cm ei ole uskominen, muualla listattu selkeästi lyhyemmäksi)
- otsatukka, joka ei sovi hänelle
- suuret, hieman omituisen malliset silmät
- kasvonpiirteet menevät alaspäin, silmät, suu, ja iho yleensäkin. Se saa hänet näyttämään vanhalta ja löysältä
- Suuri nenä
- ottanut rintaimplantit, eli luonnostaan poikamaisempi vartalo kuin siskollaanNyt noihin sinun väitteisiisi Zooeyn ihanasta pukeutumistyylistä. Et voi sanoa näyttelijän pukeutumistyylistä mitään, jos katsot sarjoja ja elokuvia joissa hänet on puvustettu roolihahmonsa tyyliin. Näin äkkiseltään löysin hänen ihanasta tyylistään tällaisen kuvan:
http://pbs.twimg.com/media/CB7zrIwWAAE9Tjt.jpg
En henk.koht. pidä kovin naisellisena.
En tosiaan myöskään valinnut Emilystä parempia kuvia ja Zooeysta huonompia, voin tehdä uuden kollaasinkin jos niin tahdot, uusilla kuvilla, mutta ikävää jos itsekin juuri myönsit Emilyn olevan kauniimpi vaikka olet häntä täällä yrittänyt mustamaalata tanttamaiseksi ja lihavaksi.
En ole sanonut Emilyä tanttamaiseksi ja lihavaksi. Ainoat kommentit jotka tähän ketjuun olen kirjoittanut ovat tuo juuri lainaamasi ja tämä "Mun kohdalla tuo ei ainakaan päde. Teeveessäkin Zooey on viehättävä ja eloisa kun taas Emily on jotenkin puiseva ja pistävä. Olen siis nainen itsekin. Molemmat ovat toki omalla tavallaan kauniita." Itse tunnut suhtautuvan aiheeseen kovin intohimoisesti ja loukkaannut toisten mielipiteistä, mikä on aivan turhaa, koska kuten kaikki tiedämme "kauneus on katsojan silmissä. (Btw Zooey näyttää voittavan tämän gallupin.) Ja tuo linkki minkä laitoit Zooeyn "ihanasta tyylistä" on otettu hänen ollessaan raskaana milloin hyvin pukeutuminen ei ole tunnetusti helpointa tai edes päälimmäisenä kaikilla edes mielessä. Seison täysin sanojeni takana eikä sinun Zooeyta morkkaavat hupsut listaukset muuta mieltäni. Pidän kyllä Emilyäkin kauniina kuten edellisen kommenttini lopussa kirjoitin, hän ei vaan mielestäni ole viehättävä.
Tässäpä Emilyfania järkyttävä uutinen http://metro.co.uk/2012/02/01/zooey-deschanel-named-most-desirable-woma…
Ja on muuten nätti kuva Zooeysta, kiva naisellinen tyyli ja upea tukka. :)
Molemmat oli aika tavallisen näköisiä, nättejä. Mutta Emily kuitenkin vei voiton, koska on jotenkin persoonallisemman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zooeyta olen aina pitänyt nätimpänä. Emily on jotenkin maskuliinisempi (leveät leukaperät ja matalampi ääni). Tykkään myös zooeyn pukeutumistyylistä, tai ainakin hänellä on usein rooleja joissa puvustus on ihanan naisellinen, kepeä ja omalaatuinen. Nuo vertailukuvat mitä joku kommentoija oli laittanut oli valittu niin, että emilyn kuvat olivat parempia.
Fakta nyt vaan on, että Emily on objektiivisesti katsottuna kauniimpi, ihan kaikilta osa-alueilta. Hänessä on tyypillisiä ihanteita naiskauneudessa;
- pitkä ja pitkät jalat
- päivettynyt
- kauniit hiukset (ei otsatukkaa kuten siskollaan)
- kissamaiset silmät
- suurehkot rinnat
- terävämmät kasvonpiirteetKatsastetaanpa Zooeyn ominaisuudet:
- suhteellisen lyhyt, alle 165 senttinen (Wikipedian mittoihin 168cm ei ole uskominen, muualla listattu selkeästi lyhyemmäksi)
- otsatukka, joka ei sovi hänelle
- suuret, hieman omituisen malliset silmät
- kasvonpiirteet menevät alaspäin, silmät, suu, ja iho yleensäkin. Se saa hänet näyttämään vanhalta ja löysältä
- Suuri nenä
- ottanut rintaimplantit, eli luonnostaan poikamaisempi vartalo kuin siskollaanNyt noihin sinun väitteisiisi Zooeyn ihanasta pukeutumistyylistä. Et voi sanoa näyttelijän pukeutumistyylistä mitään, jos katsot sarjoja ja elokuvia joissa hänet on puvustettu roolihahmonsa tyyliin. Näin äkkiseltään löysin hänen ihanasta tyylistään tällaisen kuvan:
http://pbs.twimg.com/media/CB7zrIwWAAE9Tjt.jpg
En henk.koht. pidä kovin naisellisena.
En tosiaan myöskään valinnut Emilystä parempia kuvia ja Zooeysta huonompia, voin tehdä uuden kollaasinkin jos niin tahdot, uusilla kuvilla, mutta ikävää jos itsekin juuri myönsit Emilyn olevan kauniimpi vaikka olet häntä täällä yrittänyt mustamaalata tanttamaiseksi ja lihavaksi.
Enpä tiennyt, että pitkät naiset on naisellisempia kuin keskimittaiset.
Ja mielestäni Zooeylla on upeat hiukset.
Emilyn kasvojen muoto on kulmikas ja maskuliininen, kun taas Zooeylla on ovaalinmuotoiset kasvot ja pehmeät piirteet.
Miten päivettyneisyys tai "terävät piirteet" liittyy tyypilliseen naisihanteeseen? Eikö terävät piirteet juuri ole maskuliinisia ja pehmeät piirteet feminiinisiä? Myöskään Emilyn kylmyys ja kovuus ei huou naisellisuutta.
Ps. Mollaa vaan raskaana olevan naisen pukeutumista.