Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi siskoista on paremman näköinen, Zooey vai Emily Deschanel?

20.08.2017 |

https://www.google.fi/search?q=zooey+deschanel&source=lnms&tbm=isch&sa=…

https://www.google.fi/search?q=emily+deschanel&source=lnms&tbm=isch&sa=…

Katsoo tuleeko mtn vastauksia, kun palsta on tälläinen :D

Kumpi siskoista on paremman näköinen, Zooey vai Emily Deschanel?

Vaihtoehdot

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Zooey, persoonallisen kaunis ja tyttömäinen, mielipiteeseeni vaikuttaa varmasti myös hänen roolihahmonsa Jess lempisarjassani

Vierailija
22/58 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurena Bones-fanina sanon että Emily.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zooey on semmoinen tyttömäinen ja söpö, tosin näyttelijänlahjat mitä olen nähnyt käsittävät lähinnä silmienpyörittelyä. Siskonsa taas on jotenkin ärsyttävä kailottaessaan Bonesina, jos ehkä kaunis onkin.

Vierailija
24/58 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelisin näppituntumalta, että miehet pitävät Zooeytä viehättävämpänä siskona, kun taas Emily miellyttää enemmän naisten silmää.

Vierailija
25/58 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/58 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelisin näppituntumalta, että miehet pitävät Zooeytä viehättävämpänä siskona, kun taas Emily miellyttää enemmän naisten silmää.

Mun kohdalla tuo ei ainakaan päde. Teeveessäkin Zooey on viehättävä ja eloisa kun taas Emily on jotenkin puiseva ja pistävä. Olen siis nainen itsekin. Molemmat ovat toki omalla tavallaan kauniita.

Vierailija
28/58 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala verrata ikäeron takia mutta kyllä Emily oli kans kuuma pakkaus bonesin ekoilla kausilla! :) Sanon siis tasapeli.

Vierailija
29/58 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala verrata ikäeron takia mutta kyllä Emily oli kans kuuma pakkaus bonesin ekoilla kausilla! :) Sanon siis tasapeli.

Ikäeroahan näillä on 3 vuotta.

Vierailija
30/58 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan Emily, sillä hänellä on terävämmät kasvonpiirteet, kauniimmat silmät ja pitkäsäärinen.

Vierailija
31/58 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emily on tätimäistyny ja rupsahtanu taikinaamaa nykyään...:S

https://www.curvage.org/forum/uploads/monthly_2017_01/5889186e9a329_Emi…

http://media.gettyimages.com/photos/emily-deschanel-attends-the-build-s…

Kylläpä jollain meni tunteisiin se kollaasi ja kommenttini, jossa sanoin Zooeyn näyttävän rupsahtaneelta. Zooey-fangirl spotted! Valitsit sitten juuri sellaiset kuvat, jossa Emily on liikkeessä ja huonoista kuvakulmista.

Zooey näyttää kyllä ihan jokaisesta kuvakulmasta ja samasta Emilyn kanssa todella vanhalta ja ihan rehellisesti sanottuna rumalta. Oli tätimäisen näköinen jo parikymppisenä, joten eiköhän suoda Emilylle tätimäistyminen näin nelikymppisenä :D

Vierailija
32/58 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin Emily, koska mun silmään häntä on miellyttävämpi katsoa ja hän on jotenkin samaistuttavampi (tosin en ole nähnyt kuin Bonesissa, joten en tiedä millaista muuten olisi katsoa häntä), sillä Zooey ärsyttää kaikessa missä olen nähnyt. En tiedä johtuuko ulkonäöstä vai eleistä/olemuksesta.

Kuitenkin itse näyttäisin mieluummin Zooeyltä, koska hän on tyttömäisemmän/naisellisemman näköinen. Ja jos minä olisin siellä hänen kehonsa sisällä, niin ei ärsyttäisi peiliin katsoessa niin paljon.

Vierailija
33/58 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zooey oli kyllä 500 days of Summer leffan aikaan eli 8 vuotta sitten todella kaunis omalla tavallaan. Etenkin siinä leffassa oli puvustus ja hiukset todella kohdallaan ja meikkiä kivan hillitysti.

Vierailija
34/58 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zooeyta olen aina pitänyt nätimpänä. Emily on jotenkin maskuliinisempi (leveät leukaperät ja matalampi ääni). Tykkään myös zooeyn pukeutumistyylistä, tai ainakin hänellä on usein rooleja joissa puvustus on ihanan naisellinen, kepeä ja omalaatuinen. Nuo vertailukuvat mitä joku kommentoija oli laittanut oli valittu niin, että emilyn kuvat olivat parempia.

Fakta nyt vaan on, että Emily on objektiivisesti katsottuna kauniimpi, ihan kaikilta osa-alueilta. Hänessä on tyypillisiä ihanteita naiskauneudessa;

- pitkä ja pitkät jalat

- päivettynyt

- kauniit hiukset (ei otsatukkaa kuten siskollaan)

- kissamaiset silmät

- suurehkot rinnat

- terävämmät kasvonpiirteet

Katsastetaanpa Zooeyn ominaisuudet:

- suhteellisen lyhyt, alle 165 senttinen (Wikipedian mittoihin 168cm ei ole uskominen, muualla listattu selkeästi lyhyemmäksi)

- otsatukka, joka ei sovi hänelle

- suuret, hieman omituisen malliset silmät

- kasvonpiirteet menevät alaspäin, silmät, suu, ja iho yleensäkin. Se saa hänet näyttämään vanhalta ja löysältä

- Suuri nenä

- ottanut rintaimplantit, eli luonnostaan poikamaisempi vartalo kuin siskollaan

Nyt noihin sinun väitteisiisi Zooeyn ihanasta pukeutumistyylistä. Et voi sanoa näyttelijän pukeutumistyylistä mitään, jos katsot sarjoja ja elokuvia joissa hänet on puvustettu roolihahmonsa tyyliin. Näin äkkiseltään löysin hänen ihanasta tyylistään tällaisen kuvan:

http://pbs.twimg.com/media/CB7zrIwWAAE9Tjt.jpg

En henk.koht. pidä kovin naisellisena.

En tosiaan myöskään valinnut Emilystä parempia kuvia ja Zooeysta huonompia, voin tehdä uuden kollaasinkin jos niin tahdot, uusilla kuvilla, mutta ikävää jos itsekin juuri myönsit Emilyn olevan kauniimpi vaikka olet häntä täällä yrittänyt mustamaalata tanttamaiseksi ja lihavaksi.

Vierailija
35/58 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin Emily, koska mun silmään häntä on miellyttävämpi katsoa ja hän on jotenkin samaistuttavampi (tosin en ole nähnyt kuin Bonesissa, joten en tiedä millaista muuten olisi katsoa häntä), sillä Zooey ärsyttää kaikessa missä olen nähnyt. En tiedä johtuuko ulkonäöstä vai eleistä/olemuksesta.

Kuitenkin itse näyttäisin mieluummin Zooeyltä, koska hän on tyttömäisemmän/naisellisemman näköinen. Ja jos minä olisin siellä hänen kehonsa sisällä, niin ei ärsyttäisi peiliin katsoessa niin paljon.

Miksi vastaat Emily jos hänenä olisi ärsyttävää katsoa peilistä mutta Zooeyna ei?

Vierailija
36/58 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zooey on kaikesta huolimatta samaistuttavampi, sillä moni lähiömammakin voi päästä lähelle samaa ulkonäköä värjäämällä tukkansa tummanruskeaksi, leikkaamalla paksun otsatukan, ostamalla tyttömäisiä rättejä ja pastellinvärisiä muovilaukkuja henkkamaukalta ja laittamalla vähän mustaa kajalia ja reilusti ripsaria. Lyhyitä tolppajalkoja ja päärynänmuotoista vartaloa tuskin tarvitsee yrittää väkisin itselleeen muokata, sillä ne löytyvät monelta suomalaiselta omasta takaa.

Vierailija
37/58 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zooey.

En pidä tätä Emilyä ollenkaan kauniina. Zooey nyt sentään on jollain tavalla sievä.

Vierailija
38/58 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastaat Emily jos hänenä olisi ärsyttävää katsoa peilistä mutta Zooeyna ei?

En välttämättä ymmärrä kysymystäsi.

Emilyä, sitä näyttelijää, on mielestäni kivampi katsoa, kuin Zooeytä. Ehkä Emily on mielestäni sopivan "ruma" (erikoinen naama) mutta ollen kuitenkin kaunis, jotta katsominen ei ole yhtään epämiellyttävää. Zooey on "kauniimpi" sillä tavalla, että näyttäisin mieluummin häneltä, mutta Emily sillä tavalla, että katsoisin mieluummin häntä.

Jos itse näyttäisin Zooeyltä, en olisi välttämättä niin ärsyttävän näköinen, koska en tekisi samoja eleitä eikä mulla olisi sama luonne. En vain tykkää Zooeyn koko olemuksesta. Olisin voinut vastata kyselyyn näillä perusteilla yhtä hyvin myös Zooey, mutta kun ei kysytty kummalta haluaa itse näyttää, joten vastasin sen mukaan kumpaa katson mieluummin.

Koska itse näytän miehekkäältä ja olen aina inhonnut tätä, niin jos saisin vaihtaa ulkonäköni noin vain, mieluummin olisin naisellisen näköinen mutta ärsyttävä tai jopa rumakin, kuin miehisen näköinen, vaikka olisin miehisen näköisenä kuinka kaunis tai miellyttävän näköinen. Se että itse haluan näyttää kaikkein eniten juuri naiselliselta, ei tarkoita että pitäisin kaikkia naisellisen näköisiä ihmisiä paremman näköisinä kuin miehisen näköisiä ihmisiä.

Vierailija
39/58 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En välttämättä ymmärrä kysymystäsi.

Emilyä, sitä näyttelijää, on mielestäni kivampi katsoa, kuin Zooeytä. Ehkä Emily on mielestäni sopivan "ruma" (erikoinen naama) mutta ollen kuitenkin kaunis, jotta katsominen ei ole yhtään epämiellyttävää. Zooey on "kauniimpi" sillä tavalla, että näyttäisin mieluummin häneltä, mutta Emily sillä tavalla, että katsoisin mieluummin häntä.

Jos itse näyttäisin Zooeyltä, en olisi välttämättä niin ärsyttävän näköinen, koska en tekisi samoja eleitä eikä mulla olisi sama luonne. En vain tykkää Zooeyn koko olemuksesta. Olisin voinut vastata kyselyyn näillä perusteilla yhtä hyvin myös Zooey, mutta kun ei kysytty kummalta haluaa itse näyttää, joten vastasin sen mukaan kumpaa katson mieluummin.

Koska itse näytän miehekkäältä ja olen aina inhonnut tätä, niin jos saisin vaihtaa ulkonäköni noin vain, mieluummin olisin naisellisen näköinen mutta ärsyttävä tai jopa rumakin, kuin miehisen näköinen, vaikka olisin miehisen näköisenä kuinka kaunis tai miellyttävän näköinen. Se että itse haluan näyttää kaikkein eniten juuri naiselliselta, ei tarkoita että pitäisin kaikkia naisellisen näköisiä ihmisiä paremman näköisinä kuin miehisen näköisiä ihmisiä.

En kyllä tajunnut tästä jakomielitautisesta vastauksesta yhtään mitään. Kysymys kuului: kumpi on paremman näköinen?

Vierailija
40/58 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut että Emilynä olisi ärsyttävää katsoa peiliin (vaikka vähän olisikin), vaan että Zooeynä (pelkkä ulkonäkö) ei olisi ärsyttävää katsoa peiliin, vaikka Zooeyn katsominen on ärsyttävää.

Olisi tosi ärsyttävää katsoa peiliin, jos näyttäisin Johnny Deppiltä, koska en halua näyttää häneltä (mieheltä), mutta katson kyllä Johnnyä mielelläni.

Toivottavasti tämä selkeytti edes vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä