onko kukaan käyttänyt homeopaattisia tippoja r55 ja r75 synnytykseen valmistautumisessa?
Minkälaisia kokemuksia teillä on? Oliko niistä apua? Miten olette käyttäneet niitä? Itse aloitin kk ennen laskettua aikaa ottamaan 10 tippaa päivässä. Synnytyksen aikana otan niitä sitten 15min välein..
Kommentit (3)
pulsatillaa kehoa valmistelevaksi lääkkeeksi, rakeina. Muutamia muita rakeita sain sitten synnytyspäivää varten. Ei niitä oikeastaan itse kannatakaan alkaa laskeskelemaan vaan varustaa MIES sitä varten että antaa oikeassa paikassa oikeaan aikaan oikeaa lääkettä. Mietin vaan, että olisikohan siitä haittaa jos sitä arnicaa ottaisi vaikka tänään, kun kuitenkin jo huomenna tuo la... Synnytyksen jälkeen sitä muuten määrättiin 2 viikoksi toipumiseen (käytin viimeksikin, muita en ehtinytkään kun lähtö tuli niin yllättäen).
voit varmaan ottaa arnicaa ihan huoleti jos kerran la:kin on huomenna..mulle ainakin viimeksi neuvoi homeopaatti ottamaan juurikin päivää ennen..ja sitten mahd. synnytyksen jälkeen..mulla oli onneksi niin helppo synnytys etten ottanut jälkeenpäin ollenkaan..ei vaan ollut tarvis..
nyt tähän tokaankin meinaan arnicaa ottaa..tosin mulla la vasta 24.4..
mut arnicaa otin päivää ennen la:ta..poika syntyikin sitten seuraavana päivänä..
synnytykseen en ottanut kipulääkkeitä..enkä olisi kyllä mitään pystynyt nappailee siinä minkään ajan välein..niin kovasti siihen touhuun ja kipuun sai keskittyä (ihan jo liikkumiseen ja hengittelyyn)..mulla oli kyllä ensimmäiseksi synnytykseksi kai ihan kohtuunopee 6 h ja risat..
suraavaankin meinaan ottaa arnicaa samalla lailla (rakeina) ennen ja purkin mukaan sairaalaan jos tulee tarvis synnytyksen jälkeen..
uskoisin kyllä et aika hankalaa tulee olee joidenkin tippojen ottaminen 15 minuutin välein..kyllä siihen synnytykseen (mun kokemuksen perusteella) joutuu keskittyy niin täysillä et ajantaju ym.katoaa ja kaikki mitä ymmärtää on oma keho ja ulostuleva lapsi..
t.anni 37+