Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa

09.07.2008 |

Neljäs mahdollisuus olisi ollut ja ei raskauduttu tästäkään.. Menkat on myöhässä edelleen mut testi näyttää negatiivista. Neljäs kerta!! Ja mein suvussa on raskauduttu helposti.. Masentaa.

Ensi viikolla pitäisi kihlautua rakkaan kanssa, jaksa siitäkään iloita.

Tuskin mulla on ovulaatioitakaan ollut, kun parina kertana testailin ja kaikki negaa, parina kuukautena en mutta silti ei raskauduttu.

Millon sitä pitäis lääkärin kanssa alkaa juttelee?

Ja koskaan ei oo mitään ovulaatio oireitakaan ollut.

*huokaus* :_|

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ihan tähän alueeseen kuulu mut sopii tuohon alkuviestiini..

Onko meinaan kellään ollut niin ettei liuska raskaustestit oo pitäny paikkaansa.. Edelleen on menkat myöhässä ja mitään oireita ei suuntaan eikä toiseen.. Tein eilen sen testin ja se oli nega mut tein sen illalla.. Ajattelin et teen huomen aamulla sen uusiksi ellei vieläkään kuulu mitn.. Mut onko mahollista ettei raskaustestit näyttäis oikeeta tulosta..? ?:|

Vierailija
2/4 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimmäisen testin otatti lääkäri tk:n labrassa, se näytti negaa.. noin viikon kuluttua tein kotitestin kun menkat ei vieläkään alkanu se näytti plussaa! varmuudex haettiin apteekista viel toinen testi joka myöskin näytti plussaa.

Jos sitä testin mittaamaa raskaushormoonia ei viel erity kunolla,eli arvo liian matala et testi reagois.. en tiedä onko noin..

Itse jättäisin useamman päivän väliin enen uutta testiä, et arvot kunnolla koholla, toivotaan et se nyt oikeasti olisi sitä !! :) :) Eihän niit oireita kaikilla ole heti alkuun..

Tiedän tunteen, ei välttämättä hermo kestä montaa päivää odotella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovista en oo tikuttanu, mut aattelin seuraavaksi sitä alkaa bongailla..en oo vielä tilannu testejä, mut heti ku menkat alkaa tilaan..

Vierailija
4/4 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun menkat piti alkaa la, mutta eipä oo kuulunu. Yleensä ne on 2 pvää myöhäs, mutta ei oo alkanu tänäänkää..eikä kauheesti tunnu silti, nippailee kyllä alamahasta mutta sitä ny on ollu jo 2 viikkoo..muita oireita ei oo..4 kiertoa ne on alkanu 2 pvää myöhäs..3 testii oon tehny, viimex su, negaa näytti..tiedän kans yhen jolla oli menkat ennenku sai pos. tuloksen..oon kans miettiny lekurille menoa täs syksymmällä (nyt 6. yk). Tsemppiä!! Yritetään jaksaa!!