NYT alkaa laihis. Tai oikeastaan elämäntaparemontti.
Oksettaa jo tämä hyllyvä läskimaha ja kauheat läskireidet.
Nyt minä aloitan.
Lupaan raportoida tänne joka viikon maanantai painoni. Lähteekö joku mukaan? Joka maanantai samalla otsikolla av:lle pino, johon kirjataan paino ja + tai - tulos!
Ja vain tosiläskit mukaan, ei mitään kahden kilon tiputtajia :o)
Minun lähtöpaino 90,0 ja pituutta 157cm. Tavoite 67kg 31.3.2009 mennessä.
Kommentit (7)
alkupaino 78 kg
, nyt 74 kg
pituus 169, painoindeksi 26,
ikää 40 v ja risat
2 pientä lasta
Pituus 180cm, vuoden alussa 92kg, nyt 82kg, olen niin tyytyväinen itseeni. Vaatteet nro 42 menee päälle. JEE.
Olen entinen ikuinen laihduttaja, joka vihasi läskejään. Alkusyksystä viime vuonna löysin vihdoin 36-vuotiaana sen urheilulajin, josta nautin! Olen nimittäin totaalinen sohvaperuna, joka hengästyy jo pelkän sanan "urheilu" käytöstä. Olen aina I N H O N N U T kaikenlaista liikuntaa (kiitos inhottavan liikkaopen koulussa), mutta niin vaan löytyi: uinti! :-)
Olen syksystä uinut 1-2 kertaa viikossa kilsan tai yli kerrallaan. Menen tosi hitaasti mutta loppuun asti.
Ja tänään kuulkaa huomasin, että olen viime kesästä heinäkuun alusta laihtunut 7 kiloa! :-) Muuta sen kummempaa ei ole elämässä tapahtunut, ihan vaan varkain nuo kilot lähteneet pikkuhiljaa. Kokoajan ajattelin, että voi ei, olen niin läski enkä tajunnut, että pikkuhiljaa paino tuli alaspäin.
Mulla oli lähtöpaino 77,5 ja nyt on 70,5. Eikä se nyt mikään mieletön pudotus ole, mutta yhtäkkiä olo tuntuu "paremman näköiseltä", vaikka ei kukaan muu kuin yksi työkaveri ole huomannut ;-) Itse olen huomannut, ja voi että tuntuu kivalta!
TSEMPPIÄ!!!
tänään näytti puntari 90kg ja pituutta 163cm.mä kans inhoan tätä mun mahaa joka on kuin oottavalla äidillä.yäk yäk yäk!!!!!!!!!!!!!
Pituus 158cm, lähtöpaino 82,2kg.
Tavoite: 68kg 31.12.2008