Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko vihkisormuksen tulisi maksaa?

Sulhanen
18.08.2017 |

Ajattelin että 2000e riittäisi, mutta näyttää menevän n. 3000e. Onko tämä nyt sitten kallis vai halpa?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2600€ sai ihan näyttävän Kohinoorin seitsemällä 10k kivellä

Vierailija
22/57 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako mennä edes naimisiin jos ei ole varaa kuin 50e tai kindersormuksiin?

Miksi ei voisi mennä? Ja entä jos haluaa nimenomaan jonkun halvan tai lähes ilmaisen sormuksen? Tai jos sormusta ei käytä koskaan? Kaikki ei halua pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/57 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-10000000 e. Ei kai tuolla ole mitään rajoja. Omien mieltymysten ja maksukyvyn mukaan. Itse en ikimaailmassa sormukseen (edes vihkisormukseen) tuhlaisi edes tonnia. Eikä kiinnosta maksaa kymmeniä tuhansia häistäkään. Mutta jokainen arvottaa asiat eri tavoin.

Vierailija
24/57 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän kallista. Kuka uskaltaa käyttää jotain 2000e sormusta? Ja kuka viitsii laittaa sellaisen summan pelkkään koristeeseen?

25/57 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako mennä edes naimisiin jos ei ole varaa kuin 50e tai kindersormuksiin?

Kannattaako mennä naimisiin jos avioliitto arvotetaan rahan kautta? Minulle avioliiton arvo on muualla kuin kalliissa häissä tai sormuksissa. Kyse ei ole siitä olisiko varaa käyttää rahaansa kalliisiin sormuksiin, vaan haluaako kuluttaa sitä koruihin. Keksin monenmonta parempaa sijoituskohdetta.

Vierailija
26/57 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikuna suistuis ottamaan noin kallista sormusta. Mun vihkisormus maksoi reilu 200€, ja ehdottomasti kallein mihin suostuin. Olisi ahdistavaa kulkea parin tonnin sormus sormessa, jos se vaikka häviäisi.

Vierailija
27/57 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23 vuotta takana halvoilla sormuksilla. Nykyään on varaa monenlaiseen, mutta nuorenakin minusta rahaa tärkeämpää oli rakkaus ja kumppanuus. Niiden takia kannatti mennä naimisiin.

Vierailija
28/57 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikuna suistuis ottamaan noin kallista sormusta. Mun vihkisormus maksoi reilu 200€, ja ehdottomasti kallein mihin suostuin. Olisi ahdistavaa kulkea parin tonnin sormus sormessa, jos se vaikka häviäisi.

Ja ne kävisi kuitenkin pieneksi kun ikää tulee lisää. Avioliitot tosin ei kestä noin kauaa, että joutuisi ostamaan uudet sormukset tai suurennuttamaan vanhat. :D

Vierailija
29/57 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormus maksoi 2300 euroa  ja vihkisormus jotain 1000 euroa. 

Eromme jälkeen olen pitänyt kihlasormusta oikeassa nimettömässä, koska pidän siitä tosi paljon. 

Vierailija
30/57 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vihki- ja kihlasormusten hinta yhteensä n. 1000€. Kihlasormus 200 vihkisormus 800. Ei siihen mitään omaisuuksia tarvitse laittaa, mutta kukin tyylillään. Mulle olisi kelvannut myös vihkisormukseksi sormus, jonka hinta oli 120€.

Ihan hyvätuloinen on mies, mutta olen itse vaatimaton. Sitä paitsi en halua kalliita koruja, joita pitäisi vaalia, varoa ja huoltaa.

Vierailija
31/57 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kihlasormus maksoi alle 500 €. Nainen ei ostanut minulle sormusta lainkaan. Ei tosiaan tarvinnut sitten enempää sormuksia tälle tyllerölle ostella O____O

Vierailija
32/57 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vihkisormukselle ei voi sanoa mitään ns. oikeaa hintaa. Hinta on mielestäni se, jonka pystyt vihkisormuksesta maksamaan. Mielestäni vihkisormuksen kalleus peruttuu ennemminkin tunnearvoon. Jos sormuksen osto on annettu sinun vastuullesi, niin lähtisin siitä, mihin teillä on varaa. Sen jälkeen kartoittaisin sen, mitä ko. rahalla saa. Sen verran vihkisormukseen voi kuitenkin panostaa, että en ihan siihen edullisimpaan vaihtoehtoon kallistuisi. Ei se timanttien määrä, vaan laatu - toisaalta jotkut juuri pitää siitä määrästä. Nämä on niin mahdottoman yksilöllisiä juttuja.

Tuo € 3000,- on jo ihan hintava ja sillä saa varmasti oikein kauniin sormuksen.

Vierailija
33/57 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua on ehkä vedetty nenästä.  Vai ovatko nuo 10 karaatin kivet graniittia?

Vierailija
34/57 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla makso n.400e sormuksena siis Kalevalan filigraani ( joka taitaa todin nykyään olla vähän kalliimpi). Tosin olen jo pidemmän aikaa pitänyt siinä tilalla hopeista sormusta jossa on jotain lasikiviä (maksoi ehkä 25e). Tykkään siitä nyt enemmän. Itse en mitenkään osaa arvostaa kalliiya koruja, enkä halua laittaa niihin paljon rahaa. Mielummin mennään vaikka jonnekkin lomalle.

Ei se sormus vaan rakkaus :). Yhdessä oltu onnellisesti jo 15v.

Ps. Mies ei köytä sormusta ollenkaan.

Vierailija
35/57 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan mieleisen saa. Me teetettiin, saa todella paljon edukkaammin sillä tavalla ja taatusti mieleiset. Suosittelen, ei tarvitse maksaa ylimääräistä merkistä.

Edukkaammin? Tarkoitatko edullisemmin?

Vierailija
36/57 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua on ehkä vedetty nenästä.  Vai ovatko nuo 10 karaatin kivet graniittia?

Pilkkuvirhe, 0,10k kiviä

Vierailija
37/57 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei miehen kanssa ole kihlasormuksia ollenkaan, vihkisormus tulee todennäköisesti olemaan n. 40 euron arvoinen hopeasormus. Se oli kaikkein kaunein alle 200 euron hintaluokasta. En laita useita satasia kalliiseen timanttisormukseen, kun se ei tyyliini sovi, enkä muutenkaan aio sormusta pitää 24/7. Koru siinä missä korvikset, kaulakorut ym. joita käytän vain ihmisten ilmoilla. Haussa ei myöskään ole ikuinen sormus, meille on ihan ok uusia sormukset tarvittaessa myöhemmin. Molemmat ollaan ihan hyväpalkkaisia asiantuntijatöissä olevia, mutta arvostamme muita asioita enemmän kuin koruja.

Vierailija
38/57 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasella luuserilla budjetti kaatuu johonkin parintonnin sormukseen?

Vierailija
39/57 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on tyhmä, mutta vastaan kuitenkin... Hinnalla ei ole väliä, edukkaasti saa kivan näköisiä hopea- tai terässormuksia. Mulle valkattiin "tosi kaunis" sormus (hintaa tuli yli 10t), mutta sormus on rasiassa, koska timantit osuu lähimpiin sormuksiin ja liian usein tarkastelin, ettei timantit ole tippunu...

Vierailija
40/57 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulottomalle juu liian kallis, muuten ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi