Onko rakennekynsi eksperttiä paikalla? Miksköhän mun kynnet ei pysy?
Eli siis mulla akryylikynnet jotka pysyy 3-4 päivää laiton jälkeen hyvänä ja sitten kynnen juuresta alkaa se massa lohkeilemaan. Ja noin viikon päästä laitosta alkaa ensimmäiset kynnet irtoilemaan.
Se joka mulle ne laittaa ei tiedä mistä se johtuu..... Enkä mielestäni käytä kynsiä mitenkään " rajusti" , jopa varovaisemmin kuin omia kynsiä.
Hermot menee kohta näitten kanssa!!!
Kommentit (3)
Mä olisin tosi kovasti yhdessä vaiheessa tykännyt pitää rakennekynsiä kun omat ovat tosi nysät ja lohkeilevat, ja työni takia olisi ollut kiva kun olisi ollut huolitellut kynnet. Mutta mulla paloi hermot noihin kynsiin parin kuukauden jälkeen, olisi pitänyt juosta tosiaan huoltamassa niitä kerran viikossa. Ongelma oli ilmeisesti se, että mulla on hyvin kaarevat kynnet, siis pituussuunnassa, jolloin se akryylinen tippi oli limmalla kiinni tosi pienestä osasta omaa kynttäni. Oman kynnen ja tipin väliin pääsi ilmeisesti kosteutta, samaten koska kiinnityspinta oli niin pieni, niin tippi " heilui" likaa ja alkoi irrota ja lohkeilla juuresta. Viikon mullakin kynnet pysyivät kiinni, sitten alkoivat irtoilemaan.
Saattaa olla että sulla on niin kosteat kynnet että ne ei pysy. Ja mulle sanoi kosmetologi että kun useamman kerran laitetaan uudet tipit niin se oma kynsi tottuu niihin ja sit ne pysyykin paremmin.
Mulle kävi loppuraskaudessa noin, kun muutenkin alkoi kädet olla kuumat entisten kalikoiden sijaan. Toisilla muuten pysyvät geelikynnet paremmin kuin akryylit, kokeile geelikynsiä.