Satiaisia tms? Apua!!
Olen viime viikon aikana alkanut huomata ihmeellista kutinaa jaloissa taipeiden kohdalla ja varsinkin jos ns. Hikoilen (harrastamme seksiä). Myös kulmakarvoissa ja otsalla sekä vatsassa ja reisissä takana. Kuitenkaan kaikissa nuissa ei ole karvoja mutta siis normaalia kutinaa tämä ei ole. Ja poikaystävän käytöksestä huomaan hänen raapivan jalkojaan kokoajan :( ideoita mitä tää vois olla? Häneltä en vielä uskalla kysyä. En ole pettänyt itse ja koskaan ei ole ollut mitään, mutta pari kk jouduimme olemaan erossa.
Kommentit (17)
Hikoilee kyllä, mutta siis normaalistikkin eikä ongelmia koskaan. Poikaystävä herää yöllä raapimaan alapäätänsä ja kainaloitansa, sekä mahaa. Itsellä ei missään noista ole karvoja ja ainoastaan otsa ja kulmakarva kutisee välillä, sekä myös ne jalan taipeet, ei siis nivuset.
Jotenkin en satiaisiksi kuitenkaan usko, onko muita tällaisia elukoita??
Itse raavin kasseja jos yöllä hikoiluttaa. Laitoin talkkia kasseihin, ei kutita ja on hyvä nukkua.
t.Kassientalkittaja
Ja siis sängyn tarkistin en mitään nähnyt, lakanat vaihdoin ja pesin... Ja kutina nimenomaan tuntuu alkavan alkuyöstä pimeän aikaan molemmilla.
Luteita? Eikös ne yleensä liiku juuri yöaikaa. Onko puremajälkiä vartalossa?
Syyhypunkista varmaankin kyse. Lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on lutikoita.
Lutikoita olen aikaisemmin ulkomailla (ja täällä myös asumme) nähnyt, niistä tulee kuitenkin jälkiä ja ne voit nähdä paljaalla silmällä. Kuitenkin nytten esimerkiksi istuessani tuolilla tunnen jonkin purevan jalkaani, katson ja ei mitään...
Syyhy. Samat paikat kutisi itsellä kun oli tuo riesa. Hirveä ruljanssi päästä eroon.
Olisko syyhy kyseessä? Ei muuta kuin lääkäriin?
Googlaa kuvahaulla syyhy. Näkyykö ihossa samanlaisia käytäviä, juuri noilla ohuilla ihoalueilla, ranteet, sormienvälit, nivuset?
Vierailija kirjoitti:
Syyhy. Samat paikat kutisi itsellä kun oli tuo riesa. Hirveä ruljanssi päästä eroon.
Neuvoja miten eroon??
Ihossa ei mitään jälkiä muutakun et kutisee ja aivan hirveästi.
Satiaiset kyllä näkee -
mustia pikku täpliä karvoituksessa. Ei ikinä kulmakarvoissa tai taipeissa,
vain nivusissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvoja miten eroon??
Menisin lääkäriin. Koko kroppa rasvattiin voiteella, en muista saiko apteekista reseptittä täällä suomessa. Olisko ollut Nix nimeltään. Lääkäriltä saa myös reseptin tablettiin joka häätää ne jos ei rasva tehoa.
Koko kämpän liinavaatteet, petivaatteet yms ja ihon kanssa kosketuksissa olevat vaatteet piti pestä kuudessakympissä tai pakastaa jos ei kestänyt pesua. En tiedä onko häätöohjeet "keventyneet", tästä on aikaa kymmenisen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ihossa ei mitään jälkiä muutakun et kutisee ja aivan hirveästi.
Ei niitä jälkiä heti tullut minullekaan, syyhyn ollessa kyseessä.
Hikoileeko nivuset? Laita talkkia, loppuu kutina. Vittusaatana.