Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

??? Miksi huumeet muuttavat käyttäjän persoonaa? ???

Kannabis TAPPAA ja on siksi kielletty!
18.08.2017 |

Pitkäaikainen ystäväni on ihan kunnollinen ja koulutettu ihminen. Kesällä hän kokeili kannabista eikä pääse siitä enää irti. Alkoholinkäyttö loppui, mutta samalla hän siirtyi ihan eri porukoihin eikä enää ollut vanhojen kaverien kanssa.

Eilen kuulin, että hän oli hakannut avokkinsa aika pahasti. Oli kuulemma muuttunut hermostuneeksi viimeisen parin kuukauden aikana. Tästä olin tosi yllättynyt.

Hän jos kuka oli viimeinen, jota voisin kuvitella hakkaamaan toista. Kiltistä rauhanihmisestä on tullut väkivaltainen raivohullu. Kiitos kannabiksen.

Moni muukin on muuttunut huumeiden takia? Miksi huumeet muuttavat persoonaa väkivaltaiseksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

):

Vierailija
2/9 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti jotkut ihmiset väittää että huumeilla kuten kannabiksella ei ole merkittäviä vaikutuksia ihmisen psyykkeeseen.Jos ne kerran olisivat niin vaarattomia miksi ei nät muksuja jointti huulessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammabis tekee pitkässä juoksussa käyttäjästä lähinnä flegmaattisen, asioista kiinnostumattoman ja melko hitaalla käyvän. Aggressiivisuuden lisääntyminen viittaisi enemmän stimulantteihin tai opiaattien vieroitusoireisiin. Veikkaan siis, että kuvaamassasi tilanteessa on käytetty muutakin kuin kannabista.

Mutta joo, päihteet muuttavat aivokemioita ja ahkeralla käytöllä ihmisen persoonaa. Joskus pysyvästi, vaikka käytön lopettaisikin. Koskee myös alkoholia.

Vierailija
4/9 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huumeet muuttavat käyttäjän persoona... tjaa. Ne nyt vain toimivat sillä tavalla. Miksi myrkkysieniä syömällä kuolee? Miksi havunneulaset maistuvat pahalta?

Vierailija
5/9 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kammabis tekee pitkässä juoksussa käyttäjästä lähinnä flegmaattisen, asioista kiinnostumattoman ja melko hitaalla käyvän. Aggressiivisuuden lisääntyminen viittaisi enemmän stimulantteihin tai opiaattien vieroitusoireisiin. Veikkaan siis, että kuvaamassasi tilanteessa on käytetty muutakin kuin kannabista.

Mutta joo, päihteet muuttavat aivokemioita ja ahkeralla käytöllä ihmisen persoonaa. Joskus pysyvästi, vaikka käytön lopettaisikin. Koskee myös alkoholia.

Kyllä kannabiksen vieroitusoireina on todella kovaa vitutsta, eikä ole mitenkään harvinainen oire. Muutenkin paja on sellainen päihde mikä ei vaan sovi joillekin, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ne käyttäkööt keille se sopii, tietenkään mitään päihdettä ei kantsi käyttää päivittäin.

Vierailija
6/9 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne imeytyvät käyttäjän kehoon.

Vierailija
7/9 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen täysin vakuuttunut, että minulle huumeilla on ollut myönteinen vaikutus.

Olen nuoruudessani käyttänyt amfetamiinia ja ekstaasia, jonkin verran myös kannabista. Kasvoin melko epävakaassa kodissa, jossa isäni oman isänsä sotatraumojen aiheuttamasta sadismista kärsittyään poti mielestäni PTSD:sta. Mutta tilanteen monimutkaisuudesta johtuen häntä ei vaivannut pelkästään tämä, vaan sen seurauksena sekä torjumisesta johtuen joukko muitakin sairaalloisia, kategorisia oireidensa kompensointikeinoja. Yksi niistä mielestäni todella vahva projisointi.

Minun kokemuksen mukaan hän onnistui projisoimaan minuun tuon PTSD:n, koska kärsin siihen liittyvistä oireista ilman mitään syytä.

Amfetamiinia ja ekstaasia otettuani nuo oireet hävisivät. Tällä oli minulle järisyttävän suuri merkitys. Saada kokea olemista ilman niitä. Toki tajusin, että en voi kauaa sitä linjaa jatkaa ja lopetinkin hyvin lyhyeen. Mutta tuon jakson jälkeen vastaavat oireet eivät enää koskaan palanneet, siitä kiitän vain ja ainoastaan noita kahta stimulanttia.

Minun kohdalla siis näin päin.

Vierailija
8/9 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kokeili LSD:tä 90-luvun lopussa. Yhden ainoan kerran. Näki niin hirvittäviä harhoja, ettei enää pysty uskomaan mikä on totta ja mikä ei. Seurauksena psykoosi, josta ei taida koskaan parantua kokonaan. 

LSD vaurioitti kaverini aivoja pysyvästi ja harhat taas henkisellä puolella.

Ainakaan tuosta aineesta ei ole paluuta eli jos jotain pitää välttää niin LSD.

Vierailija
9/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LSD ainakin on hirveä aine kirjoitti:

Kaverini kokeili LSD:tä 90-luvun lopussa. Yhden ainoan kerran. Näki niin hirvittäviä harhoja, ettei enää pysty uskomaan mikä on totta ja mikä ei. Seurauksena psykoosi, josta ei taida koskaan parantua kokonaan. 

LSD vaurioitti kaverini aivoja pysyvästi ja harhat taas henkisellä puolella.

Ainakaan tuosta aineesta ei ole paluuta eli jos jotain pitää välttää niin LSD.

Mun kaveri sai pahan keuhkosyövän, johon kuoli 3 viikossa kun poltti ensilmaisen tupakan. Isä taas otti kerran viinaa ja hakkasi minut, äitini ja veljeni kirveellä kuoliaaksi, ennen oli empaattinen ja älykäs mies, menestyvä rakettitieteilijä :'(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme