Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että mies on vakavissaan suhteessa?

Vierailija
18.08.2017 |

Otsikossa kysymys, jota pohdiskelen seurusteltuani tässä puolisen vuotta. Mistä asioista tietää miehen olevan vakavissaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä ihan satavarmasti voi tietää varmaan kun niin paljon kuulee näitäkin että mies vaan häipyy vaikka kaiken piti olla hyvin. Sanoisin et jos mies puhuu omista ja on kiinnostunut sun asioista ja on valmis tekemään yhteisiä suunnitelmia (jotka myös toteutuu), saat tavata vanhemmat/kavereita niin eiköhän se aika vakavissaan ole. 

Vierailija
2/7 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu miehen kanssa. Jos et voi, kannattaa etsiä joku jonka kanssa voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä ihan satavarmasti voi tietää varmaan kun niin paljon kuulee näitäkin että mies vaan häipyy vaikka kaiken piti olla hyvin. Sanoisin et jos mies puhuu omista ja on kiinnostunut sun asioista ja on valmis tekemään yhteisiä suunnitelmia (jotka myös toteutuu), saat tavata vanhemmat/kavereita niin eiköhän se aika vakavissaan ole. 

Mulla oli tällainen, ja sit se yhtäkkiä ghostasi mut. Kiinnostus vain ilmeisesti lopahti tai sit kiinnostui toisesta.. Mutta sellaista elämä on, tunteet muuttuu. Itsellekkin useasti käynyt samoin, että oon luullut, että "tässä on se elämäni mies" ja sit tunteet sammunut eri syistä. 

Vierailija
4/7 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. kommentoija mainitsi tärkeät seikat.

- Mies huomioi sinut, kuuntelee ja ongelmatilanteissa pyrkii auttamaan sinua

- Jakaa sinulle henk.koht. tietoa, eli luottaa sinuun

- Tapaat hänen perhettä ja ystäviä

- Teette asioita yhdessä, esim. harrastukset

- Mies puhuu tunteistaan, kertoo välittävänsä sanoin ja elein (halaukset, pusut.. )

Kyllä näitä on, kun miettii hetken.

Vierailija
5/7 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut vanhemmat ja sisarukset monta kertaa. Vietetään käytännössä kaikki vapaa-aika yhdessä ja ollaan suunniteltu yhteistä tulevaisuutta. Viikonloppuna mennään yhdessä miehen sukulaisen häihin. Minut kerran jätti yksi mies juuri näin ihan yllättäen ja siksi varmaan näitä pohdin.

Ap

Vierailija
6/7 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että se mies sanoo "Nyt olen vakavissani tässä suhteessa".

Vierailija
7/7 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma tapa jolla mies lähtee on , että rupeat tenttaamaan ja testaamaan kuinka vakavissaan hän on.  Ja muista , että 90% suhteissa jättäjä on nainen eli aika pirni mahdollisuus , että mies häippää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi