Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole pelannut yli kuukauteen tietokoneella poikaystävän mustasukkaisuuden takia

Vierailija
18.08.2017 |

Mulla oli yksi pelikaveri, jonka kanssa pelasin aina kun poikaystäväni pelasi omien kavereidensa kanssa. Poikaystäväni alkoi kuitenkin mustasukkaiseksi tästä pelikaveristani ja kielti mua pitämästä tähän kaveriin yhteyttä. Pidin silti ja pelasin edelleen hänen kanssaan, kunnes poikaystäväni alkoi roikkua mussa kiinni kaiken mun vapaa-ajan. Pari viikkoa sitten räjähti ja poikaystäväni pakotti mut poistamaan tämän kaverini steamista ja somesta tai vaihtoehtoisesti heittää mut pihalle.
Nyt ajattelin pitkästä aikaa pelata, mutta ei se oo sama kuin tämän kaverini kanssa. Harvoin tulee vastaan ihmistä joka on mun kanssa täysin samalla aaltopituudella ja jonka kanssa pelataan täydellisesti yhteen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu eroon siitä pojasta. Hän ei ole ystäväsi.

Vierailija
2/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mustasukkainen poikaystävä ja lyö hynttyyt yhteen samalla aaltopituudella olevan pelikaverin kanssa, ongelma ratkaistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika se on eikä ystävä. Eikä ainakaan pitäisi olla poikaystävä. Tuskinpa tykkäisi jos kävisit pojan pelikaverit läpi ja poistaisit ne jotka eivät sinua miellytä. Hankkiudu eroon ja äkkiä.

Vierailija
4/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katkaise välejä pelikaveriin, tulet katumaan sitä myöhemmin.

Vierailija
5/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yksi pelikaveri, jonka kanssa pelasin aina kun poikaystäväni pelasi omien kavereidensa kanssa. Poikaystäväni alkoi kuitenkin mustasukkaiseksi tästä pelikaveristani ja kielti mua pitämästä tähän kaveriin yhteyttä. Pidin silti ja pelasin edelleen hänen kanssaan, kunnes poikaystäväni alkoi roikkua mussa kiinni kaiken mun vapaa-ajan. Pari viikkoa sitten räjähti ja poikaystäväni pakotti mut poistamaan tämän kaverini steamista ja somesta tai vaihtoehtoisesti heittää mut pihalle.

Nyt ajattelin pitkästä aikaa pelata, mutta ei se oo sama kuin tämän kaverini kanssa. Harvoin tulee vastaan ihmistä joka on mun kanssa täysin samalla aaltopituudella ja jonka kanssa pelataan täydellisesti yhteen.

No tuohan on ihan oma valintasi. Elämä koostuu pitkälti omista valinnoista, pois lukien sairaudet ja onnettomuudet.

Vierailija
6/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika se on eikä ystävä. Eikä ainakaan pitäisi olla poikaystävä. Tuskinpa tykkäisi jos kävisit pojan pelikaverit läpi ja poistaisit ne jotka eivät sinua miellytä. Hankkiudu eroon ja äkkiä.

Ollaan oltu vuosia yhdessä ja hän alkoi mustasukkaiseksi reilu kuukausi sitten. Olen salaa pitänyt yhteyttä tähän pelikaveriini whatsappissa. Hän on kuitenkin aina tukenut mua ja huomaa mun viesteistä jos kaikki ei ole ok.

Ap

Vierailija
7/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole lapsi, niin lopeta tuollaiset lasten pelit ja kasva aikuiseksi.

Vierailija
8/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt yhtäkkiä alkanut mustasukkaiseksi niin voi kertoa jotain. Poikaystäväsi saattaa itse pettää tai on tunteita toista kohtaan ja nyt sitten epäilee sinuakin.

Itse en katsoisi äijää joka estää mina olemasta kavereideni kanssa. Lopulta teille tulee ero. Joko siksi, että.saa selville että viestittelet pojan kanssa tai siksi että et vain jaksa enää piilotella. Luottamus teiltä selvästi puuttuu.

Vierailija
9/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos olet aikuinen, niin lopeta tuollaiset typerät kommentit. Pelejä pelaa ja tekee aikuiset.

Vierailija
10/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei ole mikään pakko alistua tuollaisen kuspään mielivaltaan. Ja jos olette yhdessä jossain vuokralla niin hän ei sua voi siitä heittää ulos. Tietysti paras jos hankit oman kämpän ja purat omalta osaltasi vuokrasopimuksen. Jätä se mulkku kärvistelemään omassa idioottimaisuudessaan. Ei tuollaisen ihmisen kanssa voi suunnitella tulevaisuutta.

Vierailija
11/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas tässä on sanonut, että on lasten pelistä kyse?

Vierailija
12/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ei ole mikään pakko alistua tuollaisen kuspään mielivaltaan. Ja jos olette yhdessä jossain vuokralla niin hän ei sua voi siitä heittää ulos. Tietysti paras jos hankit oman kämpän ja purat omalta osaltasi vuokrasopimuksen. Jätä se mulkku kärvistelemään omassa idioottimaisuudessaan. Ei tuollaisen ihmisen kanssa voi suunnitella tulevaisuutta.

Olen alivuokralaisena poikaystävälläni. Olen asuntoja katsellutkin, mutta sekin täytyy tehdä salassa ja se on vaikeaa, kun poikaystävä on lähes koko ajan kyljessä kiinni.

Ap

Vierailija
13/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suomalaiset ovat aktiivisia eri pelimuotojen harrastajia. Jos huomioidaan kaikki erilaiset pelimuodot ja satunnainenkin pelaaminen, 97,4 % suomalaisista pelaa ainakin jotakin. Aktiivisia, eli vähintään kerran kuukaudessa jotain peliä pelaavia suomalaisia on noin 89 prosenttia. Suosituimpia digitaalisia pelejä ovat erilaiset mobiilipelit.

Tutkimuksen mukaan kaikkien suomalaisten pelaajien keski-ikä on hieman yli 42 vuotta, ja keskimääräinen digitaalisten pelien pelaaja on 38-vuotias. Miesten ja naisten pelaaminen on kaikki pelaamisen tyypit ja myös satunnaispelaaminen huomioiden keskenään lähes samalla tasolla."

Vierailija
14/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt yhtäkkiä alkanut mustasukkaiseksi niin voi kertoa jotain. Poikaystäväsi saattaa itse pettää tai on tunteita toista kohtaan ja nyt sitten epäilee sinuakin.

Itse en katsoisi äijää joka estää mina olemasta kavereideni kanssa. Lopulta teille tulee ero. Joko siksi, että.saa selville että viestittelet pojan kanssa tai siksi että et vain jaksa enää piilotella. Luottamus teiltä selvästi puuttuu.

Jäin viestittelystä kiinni poikaystävälleni. En nyt tiedä miten jatketaan tästä. Tosiaan selasi puhelintani, kun olin pesemässä hampaitani.

Ap

Vierailija
15/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin viestittelystä kiinni poikaystävälleni. En nyt tiedä miten jatketaan tästä. Tosiaan selasi puhelintani, kun olin pesemässä hampaitani.

Ap

Et ole luotettava, toivottavasti poikaystävä jättää sinut.

Vierailija
16/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et ole luotettava, toivottavasti poikaystävä jättää sinut.

Keskustelin tämän toisen kanssa pelistä jota ennen pelasimme yhdessä ja siitä kun mun koulu taas alkoi. Totuus on, ettei mulla ole muita keille puhua kuin tämä pelikaverini

Vierailija
17/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset haluavat aina pariutua tuollaisten persepäiden kanssa :<

Vierailija
18/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset haluavat aina pariutua tuollaisten persepäiden kanssa :<

Hän on ollut ihana lähes koko suhteen ajan. Nyt viime aikoina on ollut ongelmia ja mies syyttää tästä tätä pelikaveriani, vaikka ongelmamme ovat aivan muualla.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi