Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puuhailette päivät ihan viimeisillänne?

03.04.2006 |

Itse en oikein jaksaisi/viitsisi lähteä pihalle... vaikka onkin tuo esikoinen tuossa. Oma piha (kerrostalon) on ankea kuin mikä ja pitäisi lähteä vähän kauemmas, jotta lapsella olisi puuhailtavaa/seuraa. En tosin oikein uskallakaan lähteä, kun tuo liikkuminen on vähän hankalaa supistusten takia. Eikä ketään kenen luokse lähteä kyläilemään!

vinkkejä..!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt joka päivä vähän ulkoilla, vaikka ei niin huvittaisikaan.

Nukun pitkään.

Surffailen netissä.

Teen kevyitä kotitöitä.Ruoanlaittoa.Katselen telkkua, liikaakin. Luen kaikki mahdolliset lehdet ja mainokset, mitä luukusta tulee.Teen ristipistotyötä. Kirjoittelen sähköposteja. En juuri käy enää missään, kun ei ole päivisin autoa käytössä, olen vaan ihan rauhassa kotosalla.....ensimmäistä kun odotan, niin eipä ole seuraa päivisin. Viime viikolla sentään kävi vähän vieraita ja innostuin leipomaankin.Tälläistä odotusta tää on koko ajan!!!

Ei tässä nyt mitään ihmeellisiä projekteja viitsi aloittaakkaan, jos se lähtö sitten pian tuleekin....=)

Mimoskainen rv 39+2

Vierailija
2/2 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapaloliisa:

Itse en oikein jaksaisi/viitsisi lähteä pihalle... vaikka onkin tuo esikoinen tuossa. Oma piha (kerrostalon) on ankea kuin mikä ja pitäisi lähteä vähän kauemmas, jotta lapsella olisi puuhailtavaa/seuraa. En tosin oikein uskallakaan lähteä, kun tuo liikkuminen on vähän hankalaa supistusten takia. Eikä ketään kenen luokse lähteä kyläilemään!

Mulla ei viikkoja niinkään ole paljoa,että vois puhua viimeisillään olosta,mutta mua on kehotettu ottamaan iisisti ja välttämään mitään isompia reissuja tai yksin ulkoiluja. Lääkärit meinasivat,että nyytti pyrkis maailmaan 4 viikon sisään. Olen tässä ollut jo kotosalla noin 4kk ja 5 alkaa. Eli alkuajan vaan makasin,silloin ei edes voinut kivuiltaa tehdä mitään. Kattelin pääasiassa tv:tä ja nukuin pitkään. Nyt olo on ihan ok ja pystyn vähän pesemään pyykkiä. Eli pyykkikone jyllää joka päivä väh. kerran päivässä ja samoin tiskikone. Aikaa yritän kuluttaa tietsikalla ja katsoa tv:tä. Sitten kudon jos jaksan jotain. Luen lehtiä ja mainoksia. jos pystyn istumaan vähän pidempään niin ompelen jotain. Siivota en saa joten se pitää ihan täysin unohtaa. Mutta voi aina suunnitella että miten vaihtais kalusteet jne. vaikka se ei toteutuiskaan. Empä ton parempia vinkkejä vois antaa.

Lilli81 31+3 tai 31+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla