G: Mistä olisit kaivannut neuvolassa enemmän tietoa/tukea?!?!
Kyselläänpä nyt ihan ajan kuluksi, kun olen asiaa itse miettinyt, että mistä asiasta olisitte kaivanneet neuvolalta enemmän tietoa tai mihin asiaan tukea??? mMkä olisi semmonen ajankohtainen tai uusi juttu??!!?? =))))
Ja vastaan...Täysimetykseen olisi pitänyt saada enemmän tukea eli tietoa siitä, että pelkällä rintamaidolla pärjää sen 4kk jälkeen ja etteivät kaikki " yön levottomuudet" ole nälän syytä. Vaikka minulla oma terkka kannustikin tuohon imetykseen niin yleisesti oltiin kyllä sitä mieltä, että velliä vaan kehiin jos yöllä itkettiin, vaikka se ei MEILLE ollut vaihtoehtona (tyttö kun kasvoi hyvin).
Lisäksi olisi enemmän saanut olla jotain ryhmätoimintaa, jossa samalla " tietoiskuja" vaikka siitä imetyksestä, vanhemmuudesta tai jostakin. Ryhmässä kun olisi tavannut muitakin ja saanut varmaan samalla sitä vertaistukeakin...
Kertokaa mielipiteitänne!!!!!
maaly ja neiti 6kk+
Kommentit (2)
olisin kaivannut enemmän tietoa. Meillä poika saattoi aluksi valvoa melkein koko päivän, kun en oikein tajunnut/osannut häntä nukuttaa. Olisi hyvä, jos jo odottavat äidit saisivat enemmän tietoa vauvan nukuttamisesta ja unesta jo neuvolassa tai sitten äitiyspakkauksessa, onhan vauvan nukkuminen kuitenkin todella tärkeää niin vauvalle itselleenkin kuin myös äidin jaksamiselle.
Ovat vaan turhan varovaisia ja imetysasioissa melkoisen tietämättömiä jopa.
Ravitsemuspuolenkaan uusia tuulia eivät tiedä, hyvä jos vanhoja suosituksia. Eipä se neuvola ole kuin rokotus-mittauspaikka suunnilleen.