S kaupat ovat ahdistavia wt ihmisten myymälöitä!
S ketjun kaupoissa mm. Prisma, sale, s market.
Lattiat ja kärryt ovat paskasia. Kaupparakennusten kunto ihan surkea!
Sielä rähjäiset wt ihmiset lappaavat raimbow tuotteita kärryyn!!
Minä käyn kyllä mielummin k ketjun kaupoissa ovat siistimpiä ja tuotteet parempi. Maksan mielummin niistä hiukan enemmän
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
S ketjun kaupoissa mm. Prisma, sale, s market.
Lattiat ja kärryt ovat paskasia. Kaupparakennusten kunto ihan surkea!
Sielä rähjäiset wt ihmiset lappaavat raimbow tuotteita kärryyn!!Minä käyn kyllä mielummin k ketjun kaupoissa ovat siistimpiä ja tuotteet parempi. Maksan mielummin niistä hiukan enemmän
Tälläistä jälkeä tulee kun k-kauppias haluaa hoitaa itse markkinoinnin.
Riippuu paikasta... meilläpäi. Se k-kauppa on rähjäinen ja epäsiisti, S-marketissa käy vähän parempi väki.
Kaikki nuo kirjoitusvirheet kertovat sinusta kaiken olennaisimman. Tämän aloituksen tasosta puhumattakaan.
K-kaupat ne vasta junttiloita on. Itse kierrän kaukaa. Vanhaa roskaa hyllyt pullollaan, hinnat ei ikinä täsmää hyllyssä/kassakuitissa, rytkyjä vaaterekeissä. Ja asiakkaat, maalaistolloja ja plussa-plop-plop-pisteiden keräilijöitä... Anna mun kaikki kestää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo kirjoitusvirheet kertovat sinusta kaiken olennaisimman. Tämän aloituksen tasosta puhumattakaan.
Juuri näin, mutta kyllä raimbow-tuotteiden vihaajalla on niin paha mieli. Taisi olla koulupudokas. Ainakaan englannista ei tullut laudaturia. Ehkä tulikin k-kaupasta nollatuntisopimus.
Minkäs teet jos tuhannen ihmisen kylän ainoa kauppa on Sale? Lähdet ostamaan maitopurkkia 100km päästä?
Helsingin Lidl myymälöissä vanhuksia ja maahanmuuttajia. Kävin tänäänkin viereisessä K-marketissa ,joka on siisti ja hyvät valikoimat.
Okei.
Ja minä katson mielummin hömppäsarjoja, kuin laatuohjelmia.
varmaan yhtä tärkeä tieto kaikille.