Mitä syyskaudella alkavia tv-ohjelmia odotat?
Kommentit (57)
Outlander 3. Alkaa 27.9., en muista oliko TV1 vai TV2.
Onko Sohvaperunoissa samat hahmot, vai vaihtuuko katsojat?
Hävyttömien 7. kausi alkoi juuri. Parasta! :)
Emmerdalea katson toisinaan. George Gentlyn tutkimuksia ei taida enää tulla?
KUWTK alkaa muistaakseni syys tai lokakuussa. Sitä odotan todella innolla. Kaikki kaudet löytyy ladattuna koneelta ja kaikki kaudet olen katsonut useaan kertaan.
Ei syyskaudella, mutta 4.1.2018 alkaa 5. tuotantokausi Kotiin takaisin -sarjasta.
Onko Sisarvaimojen kaikki tuotantokaudet jo näytetty? Ja joo BB olis kans kiva.
Salkkareita! Irroitan aina niiden ajaksi yläkerran vuokralaisille menevän tv-antennikaapelin seinästä...
Vain elämää allstars, Tähdet tähdet, Idols, Kadonneen jäljillä, Heikoin lenkki, Haluatko miljonääriksi, Ensitreffit alttarilla, Sohvaperunat, Maajussille morsian, Koko Suomi leipoo, Antti Holma ja maastamuuttajat, Salkkarit. Sitten vielä Outlander ja muut ulkomaiset ohjelmat pälle. Miten sitä ehtii kaiken katsoa? :D
Onko tietoa milloin julkistetaan Tähdet tähdet -kilpailijat, Ensitreffit alttarilla -osallistujat ja syksyn Sohvaperunat?
Vierailija kirjoitti:
Vain elämää allstars, Tähdet tähdet, Idols, Kadonneen jäljillä, Heikoin lenkki, Haluatko miljonääriksi, Ensitreffit alttarilla, Sohvaperunat, Maajussille morsian, Koko Suomi leipoo, Antti Holma ja maastamuuttajat, Salkkarit. Sitten vielä Outlander ja muut ulkomaiset ohjelmat pälle. Miten sitä ehtii kaiken katsoa? :D
Apua, unohdin listastani parhaan, eli Masterchef Australian!
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa milloin julkistetaan Tähdet tähdet -kilpailijat, Ensitreffit alttarilla -osallistujat ja syksyn Sohvaperunat?
Veikkaan, että Ensitreffien parit esitellään viimeistään ensi viikolla, koska ohjelma starttaa 5.9. Tällä uudella kaudella muuten parit menee jo ensimmäisessä jaksossa naimisiin! Aiempina kausinahan häät on ollut vasta 2. jaksossa.
Tähdet tähdet -ohjelmassakin on sellainen uudistus, että ensimmäinen tiputus on vasta 4. jaksossa, kun aiemmin eka on tippunut jo heti toisessa jaksossa. Hyvä muutos minusta.
George Gently, syyskuussa uusia jaksoja! 😍
En taida enää pian ihmetellä miksi tv:sta tulee nykyään niin paljon uusintoja. - Tätyyhän meille, jotka emme ole nähneet the hittisarjan ensimmäistä tuotantokausia näyttää, että mistä kaikki alkoi. Vaan kun me kaikki hyväkkäät emme tajua sitä vielä seuraavallakaan uusinta kerralla, Ainakin itselläni on edelleen paljon merkitystä sillä, mihin kellon lyömään tai minä päivänä jokin ohjelma tulee. Tiedän kyllä, että tämä kuullostaa joistain ehkä hassulta, semminkin kuin ohjelmien tallentaminen ei ole ihan vieras juttu juuri kenellekään, ei edes minulle. Mutta on vain mukava katsoa ohjelma "suorana" jos ja kun tietää, että voi mahd. lähiaikoina jakaa sen antia yhdessä muiden ohjelman samanaikaisesti nähneiden kanssa.
Syrjäinen maa ( alkoi viime lauantaina), Dicte, oi ihanaa tuleeko uusia Petos jaksoja? Olen ihan koukussa tanskalaisiin sarjoihin. Siltaa odotan eniten.
Lainaa kirjastosta dvd