Taas kestää kun mies ja lapsi tulevat harrastuksesta
Ei näy eikä kuulu eikä kummallakaan puhelinta mukana.
Kommentit (16)
Ketään ei kiinnosta. Tule nyt vielä kertomaan että sait selville että se panee jotain muuta ja lapsen harrastus on keksitty juttu...
Vierailija kirjoitti:
No voi. Miksi käytät ajan kitisemiseen ja valittamiseen etkä tee jotain hyödyllistä kuten vaikka nauti omasta ajastasi.
Olen koko päivän ja illan nauttinut omasta ajastani.
Mä olisin mielissäni omasta rauhasta. Et kai mustasukkainen ole?
Meillä mies vie lapsen harrastukseen pari kertaa vuodessa ja sen jälkeen he menevät heselle.
Kuinka kauan niillä on jo "kestänyt? Ja mikä tässä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin mielissäni omasta rauhasta. Et kai mustasukkainen ole?
En ole. Mulla on paljon omaa aikaa.
Hyvä yritys. Kaikilla on nykyään puhelin mukana.
Epäilemättä kun hormoonikitisijä odottaa naputusläpi ladattuna kotona. Siellä menee laatuaikaa oman lapsen ja muiden isä-lapsi harrastajien kanssa kivasti. Yhtä kiire kotiin ku aina töistäkin. Ja joo. Kyllä ne puhelimet jäi ihan tarkotuksella ettei kiljukaula pilaa harvoja yhteisiä hetkiä lapsen kanssa puhelinterrorillaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yritys. Kaikilla on nykyään puhelin mukana.
No ei todellakaan ole. Kaikki eivät ole puhelimen orjia ja voivat hyvin poistua kotoa ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä kun hormoonikitisijä odottaa naputusläpi ladattuna kotona. Siellä menee laatuaikaa oman lapsen ja muiden isä-lapsi harrastajien kanssa kivasti. Yhtä kiire kotiin ku aina töistäkin. Ja joo. Kyllä ne puhelimet jäi ihan tarkotuksella ettei kiljukaula pilaa harvoja yhteisiä hetkiä lapsen kanssa puhelinterrorillaan.
Mun miehellä on paljon harrastus aikaa yhdessä lapsen kanssa. Ja asiakkaiden takia se ei halua puhelinta mukaan.
No on kyllä outoa jos nykyään ei ole puhelinta mukana!
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä outoa jos nykyään ei ole puhelinta mukana!
Hah! Minusta on outoa, että koko ajan pitäisi olla puhelin käden jatkeena. En juuri koskaan ota puhelinta mukaan esim. lenkille tai kauppaan mennessä. Siellä en kuitenkaan aio puhua puhelimeen, joten miksi puhelinta mukana raahaisin.
En mä ainakaan ota puhelinta mukaan esim. kauppareissulle ellei se ole jäänyt laukkuun. Unohdan sen helposti työpäiväksi kotiin ja välillä unohtuu ladata se ja se on sammuksissa koko päivän..
No, olen lapseton. Selittääkö se asian..?
Välillä on kivaa viettää aikaa oman lapsensa kanssa kahdestaan, ilman että vaimo on siinä hössöttämässä mitään. Jutustellaan kaiken maailman asioista ja käydään vaikka ostamassa jätskit.
Sehän on ihan parasta, kun viihtyy oman lapsensa kanssa.
Olisiko parempi, jos miehesi toisi kiireen vilkkaa muksun harrastuksesta ja singahtaisi sitten vaikka tietokoneelle pelaamaan tai ryntäisi juoksulenkille?
No voi. Miksi käytät ajan kitisemiseen ja valittamiseen etkä tee jotain hyödyllistä kuten vaikka nauti omasta ajastasi.