Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisi antaa Flow järjestyksenvalvonnalle puhtaat paperit

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan hämmentyneenä kuinka koville joillekin ottaa, kun he tajuavat olevansa väärässä. 

Ap

Vierailija
62/74 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalaistollot ovat tulleet tänne taas kertomaan mielipiteensä asioista joista eivät tiedä mitään. Kuituyhteydet olisi pitänyt jättää vetämättä, jotta noi juntit pysyisi pois täältä.

On epäkohteliasta kutsua Ingaa maalaistolloksi hänen syntyperänsä takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan hämmentyneenä kuinka koville joillekin ottaa, kun he tajuavat olevansa väärässä. 

Ap

Katsot peiliin?

Vierailija
64/74 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*ttu miten sekaisin jengi on täällä. Missä Venäjällä te oikein asutte? Se nainen oli töissä siellä ja sillä oli oikeus olla siellä. Poliiseille asia ei kuulu pätkääkään! Jos tapahtuu jotain lainvastaista niin tietenkin siihen puututtava, mutta alueella hengailu ei sitä ole. Miksi järkkärit eivät soittaneet järjestäjille jos oli epäselvää saako nainen olla siellä?

Et selvästi tiedä tapahtumasta mitään. Silloin ei kannata kommentoida.

mutta kun pointti on, että minä juuri tiedän. Vai olitko sinäkin töissä siellä?

Tumputitumputi 😂😂😂

Noi hymiöt ei muuta sun viestiä yhtään fiksummaksi.

Ja sun kannattaisi käydä oudot fantasiasi läpi ammattilaisen kanssa 😂😂😂

huh, huh, mitä läppää..

Vierailija
65/74 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvis, miksi et hae töitä. Sun tekisi hyvää päästä välillä ihmisten ilmoille.

Vierailija
66/74 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*ttu miten sekaisin jengi on täällä. Missä Venäjällä te oikein asutte? Se nainen oli töissä siellä ja sillä oli oikeus olla siellä. Poliiseille asia ei kuulu pätkääkään! Jos tapahtuu jotain lainvastaista niin tietenkin siihen puututtava, mutta alueella hengailu ei sitä ole. Miksi järkkärit eivät soittaneet järjestäjille jos oli epäselvää saako nainen olla siellä?

Tumputitumputi 😂😂😂

huh, huh, mitä läppää..

Nimenomaan, pakko ihmetellä tietääköhän tuo itse olevansa täysin naurettava pelle?

Vierailija
67/74 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse joskus parikymppisenä keikkaa järkkärinä ja vartijana. Koulutus oli silloin tosi lyhyt, ja muistan, että mulla oli aika suoraviivainen käsitys siitä, että minä jaan asiakkaille ohjeita ja he tottelevat 😂 Sitten kun oli aikaa opiskella vähän pidemmälle tuli vastaan sellainen asia kuin yleistoimivalta, tarkemmin sanottuna sen puuttuminen Suomessa. Eli vartija, järkkäri, poliisi, rajamies jne. ei voi koskaan asettaa kenellekään mitään omasta kotsasta revittyjä velvoitteita, vaan jokaikinen kielto ja käsky pitää voida perustella yksiselitteisellä lainkohdalla. Poliisilla toki on poliisilain mukaan toimivalta antaa tarvittaessa yksittäisiä käskyjä, mutta niidenkin suhteellisuutta voi asiakas sitten haastaa esim. kantelemalla eduskunnan oikeusasiamiehelle. Eli long story short, järkkäri ei todellakaan päätä, kuka saa keikkansa jälkeen toimeksiantajan hallitsemalla alueella ruokailla ja kuka ei, vaan järjestyksenvalvojan toimivaltuudet on tyhjentävästi lueteltu turvapalvelulaissa. Lisäksi jo ihan terveen järjen pitäisi sanoa, että artistia ei aleta retuuttaa yhtään mihinkään, vaan erimielisyydet siirretään festariorganisaation ratkaistaviksi.

Vierailija
68/74 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomautettava. 

Joten pseudoasiantuntijat voi lukea oikeiden ammattilaisten lausunnot jutusta.

Vierailija
69/74 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumputitumputi 😂😂😂

huh, huh, mitä läppää..

Nimenomaan, pakko ihmetellä tietääköhän tuo itse olevansa täysin naurettava pelle?

Rasvikseen osui ja se upposi. Troll got trolled 😂😂😂

Vierailija
70/74 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä lainaus ap;n linkkaamasta lehtijutusta:

"– Haluan huolehtia myös työntekijöideni oikeusturvasta. Kukaan ei ole saanut potkuja. Ei ole näyttöä, että järjestyksenvalvojamme olisivat syyllistyneet pahoinpitelyyn, eikä heitä kohtaan ole esitetty mitään oikeudellisia vaatimuksia.

– Kun asia on kunnolla selvitetty, voi olla ajankohtaista miettiä seuraamuksia"

Toivon todella, että tästä "pahoinpitelystä" mediaan huudelleella Flow:n nokkamies Toni Rantasella nyt puntti tutisee kun löysät on housuissa. Niin äärettömän rajuja syytöksiä Rantanen esitti mediassa ja oikein nimeltä mainitsi tuon Local Crew:n. Nyt minunkaltaisetkin ihmiset, jotka eivät ikinä ole kuulleet Local Crewstä, saivat mielleyhtymän Local Crew=pahoinpitelijä-järkkäreitä. Aika vakava juttu järjestyksenvalvontaa harjoittavan firman maineelle, etenkin kun monet ihmiset vaan lukevat ensimmäisen uutisoinnin ja jäävät siihen uskoon, että pahat järjestysvalvojamiehet todella brutaalisti hakkasivat 50-kiloisen viattoman uhrin. Olisi Local Crewltä oikea veto nostaa syyte Toni Rantasta vastaan kunnianloukkausesta. Toivon, että Toni saa tästä sakkoja. Mielestäni syytökset olivat niin rajuja, ettei mikään "oho anteeksi, innostuttiin somettamisesta vähän liikaa"-puheet ei saisi riittää.

Niin minäkin tuon tulkitsin rivien välistä, että Local Crew vie asian eteenpäin, joten asia välttämättä tule jäämään tähän niiden osalta jotka alkuperäistä juttua levitti.

Ap

Vierailija
71/74 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein itse joskus parikymppisenä keikkaa järkkärinä ja vartijana. Koulutus oli silloin tosi lyhyt, ja muistan, että mulla oli aika suoraviivainen käsitys siitä, että minä jaan asiakkaille ohjeita ja he tottelevat 😂 Sitten kun oli aikaa opiskella vähän pidemmälle tuli vastaan sellainen asia kuin yleistoimivalta, tarkemmin sanottuna sen puuttuminen Suomessa. Eli vartija, järkkäri, poliisi, rajamies jne. ei voi koskaan asettaa kenellekään mitään omasta kotsasta revittyjä velvoitteita, vaan jokaikinen kielto ja käsky pitää voida perustella yksiselitteisellä lainkohdalla. Poliisilla toki on poliisilain mukaan toimivalta antaa tarvittaessa yksittäisiä käskyjä, mutta niidenkin suhteellisuutta voi asiakas sitten haastaa esim. kantelemalla eduskunnan oikeusasiamiehelle. Eli long story short, järkkäri ei todellakaan päätä, kuka saa keikkansa jälkeen toimeksiantajan hallitsemalla alueella ruokailla ja kuka ei, vaan järjestyksenvalvojan toimivaltuudet on tyhjentävästi lueteltu turvapalvelulaissa. Lisäksi jo ihan terveen järjen pitäisi sanoa, että artistia ei aleta retuuttaa yhtään mihinkään, vaan erimielisyydet siirretään festariorganisaation ratkaistaviksi.

Höpöhöpö 😂😂😂 siitä vain testaamaan fantasiaa paikalliseen räkälääsi.

Jep, ja komppaan, että tuo "turvapalvelulaki" jo paljasti sen, ettet asiasta paljoakaan tiedä.

Venäläisille ei viisumi-vapautta tule myöntää koskaan, eikä turkkilaisille Eu-jäsenyyttä.

Vierailija
72/74 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö 😂😂😂 siitä vain testaamaan fantasiaa paikalliseen räkälääsi.

Jep, ja komppaan, että tuo "turvapalvelulaki" jo paljasti sen, ettet asiasta paljoakaan tiedä.

Venäläisille ei viisumi-vapautta tule myöntää koskaan, eikä turkkilaisille Eu-jäsenyyttä.

Ei jaksa sen säädöksen koko nimeä. Tunnettujen lempinimien ja lyhenteiden käyttäminen säästää työuran aikana yhteensä aika paljon aikaa. Ehtii palstailla enemmän.

Mutta Google on ystäväsi, ainakin mulla eka osuma on linkki Finlexiin ao. säädökseen.

Vierailija
73/74 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää kyl kenenkään lähteä huutelemaan netissä mitään ennen kuin asia on selvitetty ja molempia osapuolia kuultu. Miksi Inga ei ole itse soittanut järkkäreille, tai pyytänyt jotain soittamaan? Miksi järjestäjät eivät ole itse pitäneet hänestä huolta? Jos vartijat ovat saaneet käskyn poistaa ihmiset alueelta, niin mitvit? Taitaa olla iso ego tällä artistilla, eikä kestänyt sitä että lainsäädäntö koskee häntäkin. Tai sitten vartijat ovat oikeasti töpänneet. Kyllä se varmasti selviää. Mielenkiinnolla jään odottelemaan mitä näille huutelijoille käy.

Vierailija
74/74 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noup, Suomen laki ja poliisien oikeudet menee aina edelle festivaalin itse sovittujen sääntöjen. Lue se juttu,  poliisi otti kiinni poliisiperusteisesti kiinni 20 henkilöä, yksi oli Inga. Uskokaa nyt jo poliisien oikeudet ja Suomen laki menee aina edelle.

Suomessakin poliisi noudattaa itse lakia täysin mielivaltaisesti. Mitä suurempi kaupunki, sitä pahempi meno.

Ps.Muistakaa alapeukuttaa aivopestyt poliisiinuskojat!