Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, joka olisi mennyt naimisiin, vaikkei rakasta?

Vierailija
17.08.2017 |

Miten häissä, esitittekö onnellista ja rakastunutta morsianta vai olitteko omia itsejänne? Jos siis hääväki luuli teidän menevän rakkaudesta naimisiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön syistä mentiin naimisiin. Rakkaudesta en ole niin varma. On sitä ainakin joskus ollut. Isoja häitä ei ollut, ihan sama mitä luulivat. 

Vierailija
2/7 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita? Meillä on tulossa vielä aika isot häät, joten teatteria saa varmaan pitää pystyssä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita? Meillä on tulossa vielä aika isot häät, joten teatteria saa varmaan pitää pystyssä...

Miksi menet naimisiin, jos et rakasta?

Vierailija
4/7 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menet naimisiin, jos et rakasta?

Koska tässä suhteessa pysyminen on muuten kaikin puolin fiksua ja häät tulevat olemaan juuri sellaiset, kun olen aina halunnut, joten aion ottaa niistä kaiken ilon irti. Joidenkin mielestä varmaan typerää, se on heidän mielipiteensä.

Vierailija
5/7 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ulkopuolisilla ei olisi väliä, tietäväthän molemmat avioliittoon menevät kuitenkin, mikä on homman nimi?

Vierailija
6/7 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mies tietää etten nyt korviani myöten ole rakastunut, mutta on ainakin tähän asti vaikuttanut ihan tyytyväiseltä liittoon.

Vierailija
7/7 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin hyvätuloisen miehen kanssa, ilman syvempiä tunteita. Itse olin taloudellisesti huonossa tilanteessa. Elämä on ok, talous kunnossa, ei tarvitse stressata rahahuolista. Tämä riittää itselleni. En kaipaa mitään suurta rakkautta, pää-asia, että voin elää ilman taloushuolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi