Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keittiötyö on hirveää, en jaksa!

Vierailija
17.08.2017 |

Valmistuin kokiksi reilu vuosi sitten ja olen sen jälkeen työskennellyt pitopalvelussa/lounasruokalassa. Aina, siis ihan aina lauantait on töitä. Vaikka olen kokki, joudun lähtemään tarjoilukeikoille. Palkka on surkea työn raskauteen nähden.
Tänään menin kuuteen töihin. Ensimmäisenä leivät ja kahvit, pullat tms tilauksiin. Klo 6.30 järjetön tukkukuorma mitä purin yksin lähes kaksi tuntia. Välissä piti palvella asiakkaita, vastailla puhelimeen, keittää lisää kahvia ja alkaa valmistelemaan lounasta. Ensimmäinen tauko oli 14.30 kun lounas oli. Meinasin siinä vaiheessa pyörtyä, kun olI niin kamala nälkä. Olen 160cm pitkä ja kaikki meidät tasot on liian korkealla mulle, samoin paikka missä tiskataan. Joudun varvistelemaan, että yletyn takalevylle ja uunille. Selkä ja jalat on aivan pask.ana ! En saanut viime yönä edes nukuttua kun stressasin tätä päivää ja jalkoja särki ihan hulluna. Su on seuraava vapaapäivä. Loppuviikkoa kohden päivät pitenee 06- 18-22. Hääkeikka lauantaina tulee olemaan noin 07-24. Olen niin poikki ettei mitään tolkkua. Kamalaa työtä. Alkuviikko vielä menee, mutta näin vkl kohden olen ihan loppu, tekee mieli itkeä kun sattuu ja väsyttää niin paljon. Alkaa vaikuttamaan jo psyykkeeseenkin. Unohtelen asioita ja sählään, itkettää ja väsyttää ja siitä huolimatta nukun huonosti kun pelkään etten herää kellonsoittoon. Selkä on kuin rautakanki, ei auta venyttelyt tai kipugeelit, joku nikamalukko ilmeisesti.

En jaksa!!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onsee kylllä aika kovaaa työtä. Enn ainakaan suomeen jäää töihin etttä täälllä tulevaisuus vähän kaikisssa sujteissa on aika heikoiiilla kabtimilla. Ketjuut porskuttaam Liiika pieni maaa, ihhmiset masentuneita joka 10 käytttää mielialakäääkkeitä, väestöön ikääntymineen ja turtuneisuuus. Synkkyyttttä, itseeemurhua, huono työöilmapiiri, stresssiä ahdistuneeisuuutta, mitäään rakentavaaa ei saada aikaiseksii, kun perhe perusstetaan niin ei kiihota yritttämiseen, kateuttta, järkähtäämätöbtä realismia, pimeytttä.

Nyt en ymmärrä tuosta mitään.

Vierailija
22/22 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onsee kylllä aika kovaaa työtä. Enn ainakaan suomeen jäää töihin etttä täälllä tulevaisuus vähän kaikisssa sujteissa on aika heikoiiilla kabtimilla. Ketjuut porskuttaam Liiika pieni maaa, ihhmiset masentuneita joka 10 käytttää mielialakäääkkeitä, väestöön ikääntymineen ja turtuneisuuus. Synkkyyttttä, itseeemurhua, huono työöilmapiiri, stresssiä ahdistuneeisuuutta, mitäään rakentavaaa ei saada aikaiseksii, kun perhe perusstetaan niin ei kiihota yritttämiseen, kateuttta, järkähtäämätöbtä realismia, pimeytttä.

Nyt en ymmärrä tuosta mitään.

Haaaluatko ostaa vokaalin tai konsonantin? Olis ylimääräisiä tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla