Mies on kovin epävarma vai valehteleeko?
Ollaan tapailtu parisen kk. Minä olen ainakin ihastunut mieheen ja haluaisin tutustua vielä lisää. Miehen salaperäisyys tekee hänestä vielä kiinnostavamman.
Ongelma on kuitenkin miehen tunteet... Hän on kuulemma kiinnostunut minusta ja kehuu minua ja tavatessamme osoittaa hellyyttä ja hänestä huomaa, että häntä kiinnostaa.
Hän on kuitenkin luonteeltaan hyvin ujo ja hiljainen. Sellainen hyvällä tavalla ja minä tykkään juuri siitä. Hän osaa olla todella mukava ja fiksu, vaikka ei koko ajan olekaan äänessä tai ole mitenkään lipevä tms.
Hän kuitenkin viime tapaamisen jälkeen muuttui etäiseksi. Tapaamisella hänellä ei kyllä ollut mikään huonosti ja olisi halunnut olla luonani pidempään, mutta työt kutsuivat. Ja sen voin taata, että kyse ei ole ollut pelkästä seksistä missään vaiheessa.
Kysyin häneltä suoraan, että mikä hänen on, miksi muuttui erilaiseksi (viestit lyhyitä, tylyjä mitä ei ole ennen ollut). Sanoi, että pelkää sitoutumista ja on epävarma itsestään. Pelästyi siis kai tunteitaan? Minäkin hänelle sanoin, että turhaan mitään pelkää, kun en minä todellakaan halua painostaa mihinkään enkä ole edes mitään parisuhdeasioita ottanut esille. Minäkin haluan edetä hitaasti. Ei auttanut.
Jotenkin hän oli hyvin itsekriittinen ja sellainen itsesääli oikein paistoi läpi viimeisissä viesteissä. Ei kuulemma luota itseensä, että osaisi seurustella ja häntä ahdistaa ja pelottaa. En ole mitään syytä antanut epävarmuudelle. Aina olen häntä kehunut aidosti enkä ollut mitenkään ylimielinen.
Voiko tämä olla vain miehen tapa osoittaa muka kauniisti, ettei hän oikeasti ole kiinnostunut minusta? Syyttää siis mukamas itseään "ei se sinusta johdu, vaan minusta" vai voiko tällainen pelko olla totta?
Olen ihan sekaisin enkä tiedä mitä ajatella. Ajattelin vain antaa olla. En kysele enempää, kun ei hän sitä edes näköjään halua. Haluaa vaan olla kaiketi omassa rauhassa. Harmittaa kyllä, kun tuntuu, että minussa on joku vika miksi en yhtäkkiä kelpaa hänelle.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti pelästyi omia tunteitaan, koska ei ole varma sinun tunteistasi ja halusi perääntyä.
Minä olen kyllä mielestäni osoittanut hänelle, että olen kiinnostunut hänestä ja olen jopa ihastunut. Niin, kuin hänkin on tehnyt minulle ja yhtäkkiä hän vaan lyö jarrut lukkoon ja jättää minut kuin nallin kalliolle ihmettelemään, että mitäs nyt. Ap
Mulla on oikeasti todella paska olo ja harmittaa. Mietin koko ajan, että olenko sanonut tai tehnyt jotain epämiellyttävää, en kuulemma ole. Ei kuulemma johdu minusta, vaan hänestä. Ja minä olen ihan ymmälläni.
En minä jättäisi kiinnostavaa ihmistä noin! En todellakaan. Voisin kyllä ongelmistani puhua, mutta en todellakaan yrittäisi mitään katoamistemppuja. Ap
Mulla samanlainen kokemus. Tosin ajattelen sen johtuvan miehen erektio/ orgasmivaikeuksista. Seksin jälkeen muuttui aina etäiseksi, ja joskus jopa tylyksi. Nyt meidän välit on viilenneet ihan sen takia etten jaksa enää yrittää ja olla minään kakkakaivona.
Luultavasti teillä oli huonoa seksiä, ja nyt haluaa karkuun. Päästä menemään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla samanlainen kokemus. Tosin ajattelen sen johtuvan miehen erektio/ orgasmivaikeuksista. Seksin jälkeen muuttui aina etäiseksi, ja joskus jopa tylyksi. Nyt meidän välit on viilenneet ihan sen takia etten jaksa enää yrittää ja olla minään kakkakaivona.
"Kiva", että jollain muullakin samanlaisia juttuja. Meillä ei seksin kanssa ole ikinä ollut ongelmaa ja olen huomannut, että se ei edes ole mikään pääasia tässä meidän jutussa. Tunnistan kyllä seksin perässä juoksevat miehet, hän ei ole tällainen.
Kaipa hän sitten vaan on niin epävarma itsestään, kuten sanoi. Minä en ole kyllä tehnyt mitään, joka saisi hänen olonsa tuntumaan epävarmalta. En ainakaan mielestäni eikä hän niin ole sanonutkaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti teillä oli huonoa seksiä, ja nyt haluaa karkuun. Päästä menemään.
Tähän en usko yhtään. Menemään kyllä päästän, kun hänestä ei tunnu saavan enää mitään irti. Mennyt omaan kuoreensa. Ap
Hyvänen aika. Ihan klassinen tapaus että miestä ei vaan kiinnosta. Its not u, its me yms. Siirry eteenpäin.
Ei ole kiinnostunut sinusta. Paskat miehet mitään omia tunteitaan pelästy. Älä ole idiootti.
Ei vaan ole kiinnostunut. Ei kukaan ole niin ujo, että jättäisi jonkun kiinnostavan. Tuo että pelkää sitoutumista tarkoittaa, että häntä alkoi ahdistamaan yli-innokkuutesi. Mahdollisesti on tavannut jonkun kiinnostavamman.
Se, että sanoo että se johtuu hänestä voi olla ihan totta. Hän ehkä olisi halunnut kiinnostua sinusta enemmän. Ehkä loogisesti ajatellen piti sinua hyvänä matchina, mutta kokee syyllisyyttä siitä ettet sytytäkään tarpeeksi. Ehkä turn-offeja on liikaa.
Älä tee sitä virhettä, että alat epätoivoisesti keksimään mitä olet tehnyt väärin ja miten mahdollisesti olet häntä loukannut. Älä pyydä mitään anteeksi. Se antaa epätoivoisen vaikutelman. Sinä et ole myyjä joka yrittää myydä itseään miehelle. Mies ei vaan ymmärrä hienouttasi.
Oho. Olitkin näköjään tehnyt sen virheen. Mutta lopeta. Jätä mies täysin rauhaan. Mies kunnioittaa sinua paljon enemmän kun et jää haikailemaan hänen peräänsä.
Vierailija kirjoitti:
En saa hänestä mitään irti... öö taidan arvata jo ap:n henkilöllisyyden. Yksin sä jäät. Olet kuin pohjaton kaivo, joka imee ihmisten energiat itseensä. Mitähän sä olet oikein vailla?
What? Mikä mun henkilöllisyyteni sitten olisi? Ap
Mun mies oli seurustelumme alussa melko kokematon ja luonteeltaan ujo. Ja alku oli todella tahmea... Tavallisesti miehet ovat seurustelun alussa tehneet kaikkensa ja osoittaneet kiinnostuksensa todella selkeästi. Mieheni taas vetäytyi yhtäkkiä ja meillä oli jopa pieni tauko toiveestani. Halusin kuitenkin jutella asiat vielä halki ja tuolloin mieheni itki epävarmuuttaan. Olin aivan pihalla. Hän halusi kuitenkin edetä hitaasti ja nyt olemme olleet onnellisesti 10 vuotta yhdessä ja meillä on kaksi lasta. Mies on mitä parhain aviomies ja isä. Mutta edelleen kyllä välillä mietin, että miksi alku oli niin vaikea :D aluksi epäilin jopa pakoittaneeni miehen suhteeseen. Tai että hän oli liian kiltti torjuakseen minut. Olemme myös asiasta puhuneet toki, mutta hän on vedonnut omaan kokemattomuutensa.
Mutta toivottavasti saisitte kunnolla juteltua. Mitä mies sanoo, jos kysyt suoraan, että haluaako jatkaa juttuanne?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiinnostunut sinusta. Paskat miehet mitään omia tunteitaan pelästy. Älä ole idiootti.
Miksei sitä voi sitten suoraan sanoa? Miksi pitää alkaa keksimään jotain satuja huonosta itsetunnosta? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitä voi sitten suoraan sanoa? Miksi pitää alkaa keksimään jotain satuja huonosta itsetunnosta? Ap
No öö, koska ei kehtaa sanoa suoraan. Aika simppeliä?
Ja ihmettelen suuresti miksi muka kiinnostus vaan loppuisi... Ja kyllä hän vielä sanoikin, että olen kiinnostava ja pitää minusta todella paljon. On vaan kuulemma näitä omia "ongelmia". Eipä se silti hänestä kovin hyvää kuvaa anna, että on vaan valmis katoamaan ilman selityksiä tai olemalla töykeä. Taidan siis vaan antaa hänen olla ja jos vielä ottaa yhteyttä, niin siinäpä ottaa, enpä ala leikkimään mitään eipäs juupas -leikkejä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No öö, koska ei kehtaa sanoa suoraan. Aika simppeliä?
Kehtaa kuitenkin olla vielä paskamaisempi tai tehdä itsestään "heikon". Ööööö. Ap
Sillä on toinen. Miehet muuttuu aina tylyiksi kun ne ihastuu uuteen. Jätä se.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on toinen. Miehet muuttuu aina tylyiksi kun ne ihastuu uuteen. Jätä se.
Voi olla, mutta se jotenkin tuntuu epätodennäköiseltä. Ap
Luultavasti pelästyi omia tunteitaan, koska ei ole varma sinun tunteistasi ja halusi perääntyä.