Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on kovin epävarma vai valehteleeko?

Vierailija
17.08.2017 |

Ollaan tapailtu parisen kk. Minä olen ainakin ihastunut mieheen ja haluaisin tutustua vielä lisää. Miehen salaperäisyys tekee hänestä vielä kiinnostavamman.

Ongelma on kuitenkin miehen tunteet... Hän on kuulemma kiinnostunut minusta ja kehuu minua ja tavatessamme osoittaa hellyyttä ja hänestä huomaa, että häntä kiinnostaa.

Hän on kuitenkin luonteeltaan hyvin ujo ja hiljainen. Sellainen hyvällä tavalla ja minä tykkään juuri siitä. Hän osaa olla todella mukava ja fiksu, vaikka ei koko ajan olekaan äänessä tai ole mitenkään lipevä tms.

Hän kuitenkin viime tapaamisen jälkeen muuttui etäiseksi. Tapaamisella hänellä ei kyllä ollut mikään huonosti ja olisi halunnut olla luonani pidempään, mutta työt kutsuivat. Ja sen voin taata, että kyse ei ole ollut pelkästä seksistä missään vaiheessa.

Kysyin häneltä suoraan, että mikä hänen on, miksi muuttui erilaiseksi (viestit lyhyitä, tylyjä mitä ei ole ennen ollut). Sanoi, että pelkää sitoutumista ja on epävarma itsestään. Pelästyi siis kai tunteitaan? Minäkin hänelle sanoin, että turhaan mitään pelkää, kun en minä todellakaan halua painostaa mihinkään enkä ole edes mitään parisuhdeasioita ottanut esille. Minäkin haluan edetä hitaasti. Ei auttanut.

Jotenkin hän oli hyvin itsekriittinen ja sellainen itsesääli oikein paistoi läpi viimeisissä viesteissä. Ei kuulemma luota itseensä, että osaisi seurustella ja häntä ahdistaa ja pelottaa. En ole mitään syytä antanut epävarmuudelle. Aina olen häntä kehunut aidosti enkä ollut mitenkään ylimielinen.

Voiko tämä olla vain miehen tapa osoittaa muka kauniisti, ettei hän oikeasti ole kiinnostunut minusta? Syyttää siis mukamas itseään "ei se sinusta johdu, vaan minusta" vai voiko tällainen pelko olla totta?

Olen ihan sekaisin enkä tiedä mitä ajatella. Ajattelin vain antaa olla. En kysele enempää, kun ei hän sitä edes näköjään halua. Haluaa vaan olla kaiketi omassa rauhassa. Harmittaa kyllä, kun tuntuu, että minussa on joku vika miksi en yhtäkkiä kelpaa hänelle.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut sinusta. Paskat miehet mitään omia tunteitaan pelästy. Älä ole idiootti.

Kyllä voi pelästyä ja niin voi naisetkin. Minä esimerkiksi olen tällainen sitoutumiskammoinen nainen. Niin paljon huonoja kokemuksia miesten kanssa, että peräännyn aika nopeasti, jos joku alkaa mennä liian vakavaksi. Olen kyllä aina selittänyt miehille miksi en nyt vaan pysty parisuhteeseen. Olen yrittänyt rohkaistua, mutta ei auta. Voisiko kyse olla huonoista kokemuksista naisten kanssa?

Vierailija
22/23 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut sinusta. Paskat miehet mitään omia tunteitaan pelästy. Älä ole idiootti.

Kyllä voi pelästyä ja niin voi naisetkin. Minä esimerkiksi olen tällainen sitoutumiskammoinen nainen. Niin paljon huonoja kokemuksia miesten kanssa, että peräännyn aika nopeasti, jos joku alkaa mennä liian vakavaksi. Olen kyllä aina selittänyt miehille miksi en nyt vaan pysty parisuhteeseen. Olen yrittänyt rohkaistua, mutta ei auta. Voisiko kyse olla huonoista kokemuksista naisten kanssa?

Enpä tiedä enää mistä johtuu. Todennäköisesti vaan siitä, että en ole tarpeeksi kiinnostava. Hyväksyn asian ja annan olla. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et voi paljon mitään tehdä jos toista ei enää syystä tai toisesta kiinnosta. Tuo on kyllä huono merkki että mies on tyly. Jos olisi epävarmuus tai sitoutumiskammo taustalla niin miksi olisi tyly?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän