Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
HEINÄpaalit:) ma-ti
03.04.2006 |
Moikkelis!
Aloitin pinon, kun en löytänyt alkuviikolle mistään. Mitä kuuluu? me jouduttiin tulemaan puistosta jo kotiin, kun poika sai taas ihan kummallisen itkukohtauksen, joka ei loppunut millään. Ei muu auttanut, kun raahautua kotio leikkimään. Taitaa olla kulmahampaat tulossa:(
Mulla on huomenna sokerirasitus. Kuinka monelle muulle se on tehty tai tullaan tekemään? Muistaako kukaan, kauanko siinä menee? Mun pitäisi ilmoittaa hoitajalle, monelta tulen hakemaan poikaa kotiin. Mukaan kun en viitsi ottaa:)
Mukavaa viikonalkua loskasta huolimatta!
sitruska rv 26+1
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Siis missä se kevät oikein kuppaa. Täällä myös on katolta tippunutta lunta lapioitu tänään ihan urakalla, ei kyllä ihan kuorma-auton lavallista, mutta kuitenkin.
Eilen havaitsin ensimmäisen raskauden jälkeen tulleen vaivan taas ilmestyneen, eli häntäluun seutu on tosi kipeä jos istuu kovalla tuolilla tietyssä asennossa. Mä luulen että mulla murtui häntäluu silloin ekassa synnytyksessä, kun ponnistusvaihe kesti puolitoista tuntia. Kuulostaa kauheammalta kuin oli, epiduraali kyllä vei kivut pois, mutta monta kuukautta sen jälkeen oli vaikea istua just tuo häntäluun takia. Ja näköjään jokin sinne nyt painaa.
Lohdutuksena on sitten se että seuraavien kolmen synnytyksen ponnistusvaiheet on kestäneet noin 2 minuuttia, eli ensimmäinen teki hyvän " tien" .
No muuten on kaikki ok, suorastaan helpolta tuntuu, kun lukee mitä kaikkea voi olla, esim. tuo lievä veritulppa jalassa. Toivottavasti siellä menee hyvin nyt sen suhteen.
Nyt täytyy pistää tenavat iltapesulle...
Aurinkoa odotellen Meriaani rv 25+2