Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

menkkamaista kipua!

02.09.2006 |

heipsan

on tässä ollut jo pari päivää sellaista menkkamaista kipua. tuntuu kuin oisi alkamassa vuosituhannen pahimmat menkat. onko muilla ollut samanlaista oiretta, ja enteillyt lähestyvästä synnytyksestä?

t. nelli rv 38+4

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ja tänään.Olen välillä tosikin kipeä ettei pysty istumaan edes rauhassa.Toivottavasti täällä ei synny vielä kun viikkoja 33+5.

Mutta tosiaan kolmannen synnytys alkoi näin.Erotuksena että pahenivat huomattavasti.

Vierailija
2/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käynyt iltapäivällä äitipolilla kipeiden supistusten vuoksi. Luulen, että tutkimukset saivat aikaan sen, että supistukset pahenivat illalla. Eka supisteli normaalisti, mutta sitten alkoi menkkakipumaiset supistelut, jotka tuntuivat mahassa ja selässä. Kyllä ne minusta olivat sellaisia, joita mulla on ollut, kun aikaisemmat synnytykset ovat lähteneet käyntiin. Hyvä, että nyt loppuivat tunnin päästä, sillä mullakin viikkoja vain 33+4.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös ollu parina kolmena päivänä menkkamaisia tuntemuksia. Elättelen toiveita, että synnytys tosiaan ois jo lähellä. Mainitsin asiasta neuvolassa, eikä lääkäri sanonut mitään kommenttia. Nyökytteli vain, että niin just.

Ois kiva kuulla, että voisko tää olla merkki pian alkavasta synnytyksestä.

Vilja rv 39+0

Vierailija
4/4 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viikkoja 35+6 ja koko eilisen illan oli menkkajomotusta selässä ja alamahassa ja masu kovana. Ja kaiken lisäksi tiputteli verta saunassa mutta loppui sitten.

Mulla paikat alkoi pehmentyä jo viikolla 28 ja siitä saakka ollut menkkajomottelua epäsäännöllisesti eli kyllä kai nuo jomotukset jotain aikaan saa.