Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISMUSSUJEN TAPAAMINEN

03.04.2006 |

Odotuspuolella on pinoa pidetty mutta vain minä ja pikkarainen ovat ilmeisesti tulossa. Tapaaminen on sovittu/suunniteltu perjantaille 7.4.06 Helsingin keskustaan puolille päivin. Paikkaa ja aikaa ei vielä olla sovittu, kun ei tiedetä ketä on tulossa.

NYT KAIKKI ILMOITTAUTUMAAN MUKAAN TAPAAMISEEN ETTÄ SAADAAN VAUVAT KASAAN!!!!

-Santtu ja Markus 6vko

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari huonosti nukuttua yötä takana joten taidetaan pyhittää tää päivä lepäämiseen. Pitäkää muut hauskaa!

Vierailija
22/26 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin juuri, että teillä muillahan on pienet vauvat mukana... ;) Niin se mammapää täällä toimii... Eli kun nyt olen koko viikon sairastanut flunssaa, niin lienee parempi jos en tule kaikkia tartuttamaan vaikka vointi onkin jo vähän parempi.

Suhni & Toukka (41+0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritetään päästä paikalle ;)

Vierailija
24/26 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi!

Minulle iski eilen kova kuume jo toisen kerran synnytyksen jälkeen. Soitin terveysneuvontaan ja sanoivat että täytyy tutkia kun on jo toisen kerran. Joten ei muuta kun tänään aamulla lääkärille..

Lääkäri totesi, että rintatulehdus (vaikka ei rinnat kipeät, onneksi) sekä jotain häikkää emättimessä ja pissassakin.. antibiottia ja emätinrasvaa hoitoon.

Joten harmi kyllä ei päästä tulemaan, mukavia kahvitteluhetkiä teille muille!

T. niiskuneiti

Vierailija
25/26 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näyttää melko todennäköiseltä ettei me ehditä paikalle. Vauvan sain hereille vasta nyt ja nyt alkaa sitten syötöt niin voipi olla ettei kukaan ole enää siellä kaffella kun mä sinne hinaudun..Plääh!

Vierailija
26/26 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kun on tän viikon isyyslomalla niin pääsisin vauvan kanssa kaksitaan.

M ja neiti 3vko 2pvä