Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on hormonaalisessa ehkäisyssä, jos se vie halua kokonaan?

Vierailija
23.02.2023 |

Eli oli sitten pillerit, rengas, kierukka mikä vai hormonaalinen ehkäisy, niin jos se vie kaikki halut kokonaan nolliin, niin mitä järkeä? Eli että ei voisi enää vähempää kiinnostaa mikään seksiin liittyväkään eikä todellaan tee mieli yhtään eikä koskaan. Ei sitten ollenkaan vaikka itse tai mies mitä tekisi. Eikä asia ratkea pillerimerkkiä vaihtamalla tai siirtymällä renkaaseen tms.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tule varmasti raskaaksi, kun on tuplavarmistus.

Vierailija
2/16 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tule mitään raskauden riskin sisältävää edes harrastettua, kun mitään haluja ei ole.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä vasta kysymys. Itse en pilleriä enkä muutakaan hormonaalista ehkäisyä käytä enää koskaan. Kaikki paljon paremmin ilman niitä.

Miesten vuoro syödä niitä myrkkyjä.

Vierailija
4/16 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni hormonaalisessa ehkäisyssä ei ole mitään järkeä, vaikka se ei veisi halujakaan. Ihan turhaa tuupata itseensä ylimääräisiä hormoneja. 

Vierailija
5/16 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan ehkäisy on 100% luotettava, jos sen käytön myötä menee halut koko seksiin. Seksittä kun ei raskaaksi voi tulla :D (tai voi, muttei ilman omaa valintaa)

Vierailija
6/16 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaikilla vie

Vierailija
7/16 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vie kokonaan, mutta vaikuttaa kyllä.

Vierailija
8/16 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä vasta kysymys. Itse en pilleriä enkä muutakaan hormonaalista ehkäisyä käytä enää koskaan. Kaikki paljon paremmin ilman niitä.

Voi sinua tyhmää tyttöä. Lähes jokainen mies söisi, jos miljoonien siittiöiden tappaminen olisi lääketieteellisesti yhtä helppoa kuin yhden munasolun. 

Vierailija
9/16 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei kyllä ole kadonneet seksihalut kokonaan minipillereiden eikä yhdistelmäpillereiden kanssa. Ei kyllä kadonnut vaan lisääntyi raskausaikana ja synnytystenkin jälkeen kiinnostuin, mutta en kyllä ollut itse aloitteellinen silloin. Hormonikierukan kanssa alkoi mennä halut koska mulle ei sopinut ollenkaan vaan oli melkein jatkuvaa aika äärimmäistäkin vuotoa niin että saattoi ihan hulahtaa ja varmaan veriarvotkin päin p:tä niin kyllä ällötti itseä ja meni halut... mutta pointti olis ollut että ei tulisi seksin harrastamisesta enempää lapsia

Vierailija
10/16 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies ottaisi ilomielin testosteronia, koska se kasvattaa papua.

Vierailija
11/16 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minkähän niminen on miesten hormonaalinen ehkäisyvalmiste ja mistä sitä saa?

Vierailija
12/16 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän miesten siemennesteen laatu on niin huonoa, ettei ne edes mitään ehkäisyä tarvitse, kun siittiöiden määrä on vähäinen ja ne vähätkin on laadultaan huonoja ja hitaita.

Ennemmin nykyään miehet tarvii apua lisääntymiseen, koska eivät ole lisääntymiskykyisiä.

Vierailija
13/16 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen kannalta olekaan. Miehiä taas ei kiinnosta, miten hormonit naisiin vaikuttavat ja heidän elämäänsä ne helpottavat.

14/16 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä! Suosittelen siirtymään luonnollisiin keinoihin eli tekemään ulos vedon

Vierailija
15/16 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun olisi ollut pakko käyttää minkäänlaista ehkäisymenetelmää, mitä et itse halua. Miksi sitten kenenkään muunkaan olisi?

Vierailija
16/16 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tule mitään raskauden riskin sisältävää edes harrastettua, kun mitään haluja ei ole.

Ap

No, eikös se juuri ole alkuperäinen tarkoituskin, että ei tulisi raskaaksi? Erittäin tehokas ehkäisykeino tuo on , sanoisin jopa että sataprosenttinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi