Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tästä deitti-ilmoitukseksi?

Vierailija
17.08.2017 |

Jos kirjoitan jokseenkin näin, niin toimiiko homma?

"35 vuotias naispuolinen, muttei arjessa järin naisellinen ihminen etsii ikäistään miestä. Oleelliset numerot iän lisäksi on paino, 80 kg ja pituus 165 cm. Ylipainoa siis löytyy, mutta minkäänlaisia komplekseja asiasta ei. Teen fyysistä työtä maanrakentajana, joten kuntoni on varsin hyvä. Vaikka yleensä olen hikinen, pölyinen ja kuljen työhaalareissa, osaan tarvittaessa myös harjata hiukseni ja pistää mekon päälle.

En tykkää liikunnasta pelkän liikunnan vuoksi, mutta kulutan energiani mieluusti remontin, pihatöiden tai halkosavotan parissa. Hyvässä seurassa voin toki lähteä lenkille tai pallopelikentällekin, mutta muuten ajattelen, että jos se ei ole hyötyliikuntaa, on se hyödytöntä liikuntaa. En myöskään ole erityisen innostunut matkustelusta, viihdyn kotona mainiosti. Nautin hyvästä ruuasta niin itse tehden kuin muidenkin valmistamana ja juon mieluusti hyvää punaviiniä, en kuitenkaan humalaan asti.

Olen jäänyt viisi vuotta sitten leskeksi ja minulla on kaksi lasta. Asumme isossa omakotitalossa, jonka olen enimmäkseen rakentanut itse. En etsi lapsilleni isää, itselleni elättäjää tai talouteeni ketään tekemään "miesten töitä". Kaipaan elämääni miestä ihan vaan olemaan olemassa, vaikken vielä tiedäkään olenko siihen valmis.

Sinulta toivon savuttomuutta ja ymmärrystä sille, että elämäni rakkauden olen jo kokenut. Jos olet valmis avoimen uteliaasti katsomaan mitä tästä voisi tulla, niin ota yhteyttä. "

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan intopiukassa olen vastaamassa ilmoon jossa minua etsitään vain olemaan olemassa, eikä ole varmaa kelpaanko edes siihen.

NOT.

Vierailija
22/23 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo olisi miehen deitti-ilmo niin se ristiinnaulittaisiin täällä sikana joka antaa ymmärtää että kuka tahansa seuraava on korkeintaan "kakkonen".

Naiselta tuo ilmo on tietysti rohkeaa emansipoitunutta itsensätuntemista.

Kyllä. Miestä haukuttaisiin liian negatiiviseksi, joka ei houkuttele ollenkaan naista vastaamaan ilmoitukseen. Viimeinen niitti mieheltä olisi tuon aiemman rakkauden mainitseminen. Se saisi naiset halveksumaan koko ilmoitusta.

Näin se sukupuoli vaikuttaa.

Tyhmäkö olet? Ei kukaan ole ap:ta ylistämässä, vaan korjaamassa tekstin virheitä, jos yhtään viestiä olet ketjussa lukenut. Mutta kun uliuliuli kaikesta huolimatta.

En ole ollenkaan tyhmä. Kommenttini perustuu havaintoihini, joita olen jo pitkään täälläkin ja muualla tehnyt. Ap:n tekstiä korjataan ystävällisesti vielä paremmaksi, vaikka jo tuohonkin varmaan moni mies vastaisi. Kuten sanoin, miehellä vastaavaan ei vastaisi yksikään nainen. 

Ok, mutta kun ap ei ole mies, joten tähänkään ketjuun arvoisaa "objektiivista ja havaintoinin perustuvaa" miesnäkökulmaasi tuskin kaivataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo olisi miehen deitti-ilmo niin se ristiinnaulittaisiin täällä sikana joka antaa ymmärtää että kuka tahansa seuraava on korkeintaan "kakkonen".

Naiselta tuo ilmo on tietysti rohkeaa emansipoitunutta itsensätuntemista.

Kyllä. Miestä haukuttaisiin liian negatiiviseksi, joka ei houkuttele ollenkaan naista vastaamaan ilmoitukseen. Viimeinen niitti mieheltä olisi tuon aiemman rakkauden mainitseminen. Se saisi naiset halveksumaan koko ilmoitusta.

Näin se sukupuoli vaikuttaa.

Tyhmäkö olet? Ei kukaan ole ap:ta ylistämässä, vaan korjaamassa tekstin virheitä, jos yhtään viestiä olet ketjussa lukenut. Mutta kun uliuliuli kaikesta huolimatta.

En ole ollenkaan tyhmä. Kommenttini perustuu havaintoihini, joita olen jo pitkään täälläkin ja muualla tehnyt. Ap:n tekstiä korjataan ystävällisesti vielä paremmaksi, vaikka jo tuohonkin varmaan moni mies vastaisi. Kuten sanoin, miehellä vastaavaan ei vastaisi yksikään nainen. 

Ok, mutta kun ap ei ole mies, joten tähänkään ketjuun arvoisaa "objektiivista ja havaintoinin perustuvaa" miesnäkökulmaasi tuskin kaivataan.

Ei varmaan kaivatakaan. Voi silti olla mieltä avartavaa joskus miettiä asioita toisesta näkökulmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä