Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras keino tupakoinnin lopettamiseen - näin onnistuin!

Vierailija
17.08.2017 |

Nikotiinisuihke suuonteloon. Nikotiini imeytyy kehoon parissakymmenessä sekunnissa, joten tunne on sama, kuin tupakan nikotiinin vaikuttaessa. Sitä on helppo pitää taskussa ja suihkaista suuhun aina kun nikotiininhalu iskee. Itse en laastarista, purkasta tai tableteista saa samaa fiilistä, kun nikotiinia on koko ajan sama määrä elimistössä. Aamulla ja stressin iskiessä suihkautan kaksi annosta ja vaikutus alkaa heti. Kokeilkaapa muutkin!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa mainokselta

Vierailija
2/26 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino on vauvakuume ja viimeistään käytännön toimien aloittaminen vauvan aikaansaamiseksi. Jos siis vähääkään enää järki päätä pakottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin sähkötupakan avulla. Käytin sähköröökiä nikotiininesteellä 6kk ja sitte lopetin seinään. Ei tullut mitään oireita lopetuksesta!

Vierailija
4/26 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jäät koukkuun korvaushoitoon, kokeiltu on.

Kerrasta poikki.

Vierailija
5/26 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pääset eroon tupakasta, mutta et nikotiinistä. Mulla on monta tuttua, jotka ei saa lopetettua juuri tämän takia, ovat sitten koukussa nikotiinipurkkaan, -laastareihin ja -suihkeisiin. Champpixia suosittelisin. 

Vierailija
6/26 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua käyttää korvausvalmisteita. Niihinkin voi jäädä riippuvaiseksi.

Vierailija
7/26 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostan sitten 😊 Kannattaa ainakin kokeilla. Minulla tämä toimii, joten jos yksikin ihminen lopettaa tämän "mainoksen" vuoksi, niin en ole kirjoittanut turhaan. Tsemppiä kaikille lopettajille. Oli keino mikä hyvänsä, niin kannattaa aina edes yrittää.

Ap

Vierailija
8/26 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkötupakan kautta lopetin. Minä en saanut minkäänlaisista fyysisiä oireita lopettamisesta. Ei mitään. Sähkötupakka oikeasti toimii!

Vierailija
9/26 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä yksi on jäänyt nikotiinipurkkaan koukkuun. Onhan se varmaan tupakkaa terveellisempi.

Vierailija
10/26 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sitä nikotiinia pelätään? Sen negatiivisin asia on riippuvuuden aiheuttaminen, mutta muut puolet ovatkin lähinnä positiivisia. Nikotiini parantaa muistia ja ehkäisee Alzheimerin tautia tutkitusti.

Vierailija
11/26 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiinivalmisteet aiheuttavat kuitenkin vähemmän syöpää. Vain 3-5% pystyy lopettamaan "kuin seinään". Nostan kuitenkin hattua vielä korkeammalle tälle pienelle joukolle. 😊

Ap

Vierailija
12/26 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lopettaminen ole helpompaa, jos nikotiinikorvike on nimenomaan täysin erilainen kuin tupakka? Itselle 10 päivää laastareita riitti aivan mainiosti, enkä missään välissä kaivannut nikotiinia.

Vierailija
13/26 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin imeskelytableteilla. Vuoden niitä käytin. Joskus poltin kännissä, mutta seur pv heitti röökit roskiin. Tabuja voi puolittaa, niin ne riittää pidempään.

Vierailija
14/26 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman itsekuria, muuta ei tarvita. Poltin yli 20 vuotta ja eräänä päivänä vaan tumppasin. 2,5 v polttamatta.

Vierailija
15/26 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt käyttäisi sanaa suuontelo. Tuli p*skan maku suuonteloon. Suuonteloni loksahti auki. Suuontelo kiinni. Mainos on.

Vierailija
16/26 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä lopettamisessa on että jos sortuu polttamaan, niin jatkaa seur päivänä lakkoa. Kannattaa opetella heittämään vajaat askit roskiin.

Vierailija
17/26 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin Venlafaxiinin avulla. 150mg aamuisin.

Vierailija
18/26 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä kannustan kokeilemaan suihketta, olen kokeillut kaikki korvaushoitotuotteet myös nuuskat ja sähköröökin, suihke on ollut kaikista näistä paras ja nopea vaikutteisin. On vaan pirun kallista, myydään myös kahden suihkeen pakkauksissa jolloin tulee vähän halvemmaksi. Niitä löytyy ainakin vähän isommista apteekeista.

Vierailija
19/26 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä sellanen keino, joka itselle sopii parhaiten, koska kyllä lopettaminen todellakin kannattaa. Ei ne nikotiinin vaikutukset todellakaan mitään positiivisia ole, niinkuin joku yllä väitti. Negatiivisia vaikutuksia on ihan nikotiinillakin vaikka kuinka, ei pelkästään tupakalla. Nikotiini esim. häiritsee aivojen välittäjäaineiden toimintaa ja heikentää verenkiertoa (lähde https://www.euroclinix.net/fi/tupakoinninlopettaminen/nikotiinin-vaikut…) . Myös hedelmättömyyden riski kohoaa, joten varsinkin lapsia haluavien kannattaa tosissaan harkita lopettamista, varsinkin kun raskaaksi tulon jälkeen äiti joutuu lopettamaan joka tapauksessa.

Kannattaa tosiaan vaan yrittää löytää se itselle sopivin tapa. Monien mainitsema Champix on tehokas ja sen hyvä puoli on tosiaan se, että se ei ole korvaustuote vaan se vähentää nikotiininhimoa.

Vierailija
20/26 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin sähkötupakan avulla. Käytin sähköröökiä nikotiininesteellä 6kk ja sitte lopetin seinään. Ei tullut mitään oireita lopetuksesta!

Nikotiinin määrää voi myös sähkötupakassa laskea pikkuhiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi