Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto noi uudet Volvot on sitten rumia. AIka paljon liikenteessä...

Vierailija
16.08.2017 |

Vähänkuin litistetty laatikkovolvo, jossa takavalot vedetty leveäksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin lauantaina koeajamassa uuden volvon. Pettymys oli suuri. Paljon häiritseviä tekijöitä ja nahkapenkkien takia ajomukavuus meni lopullisesti miinuksen puolelle. Minusta ei siis tule volvonaista.

Miten nahkajakkarat voi pilata ajomukavuuden :D Meille ei ainakaan koskaan tulisi autoa ilman nahkoja. Mutta varmaan auton saa halutessaan jopa kangaspenkeillä...

Muuten uudet Volvot miellyttää silmää ainakin entisiin verrattuna, tosin itse en Volvoa ostaisi.

Vierailija
22/28 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen Volvo oli miesten auto. Olivat tehostamattomina niin raskaita käännellä ettei nykyajan narukätinen tyttö pääsisi montakaan metriä. Tämänpäivän geelivolvoa en ostaisi.

No, minä olen ajanut ensimmäiset kilometrini 60-luvun Duetilla. En sitten tiedä oliko narukädet silloin vai onko nykyään, mutta enää en moisella ajaisi. Enkä kyllä Volvolla muutenkaan, ei ole mun merkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvon tavaramerkki on aina ollut rumuus ja kehnot ajo-ominaisuudet.

Vierailija
24/28 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hienoja o vaikka kiinalaiset kommarit omistaa.

Onko se sitten huonompi vai parempi kuin esim Mersu, jonka omistaa isis-terroristit Saudeista? Toisaalta Volkkareita tekee kebabinpurijat pienissä maripöllyissä, no niiden laatu onkin sen mukaista.

Vierailija
26/28 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään maskista, mutta perä on jäänyt hiomatta.

Vierailija
27/28 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan MB muutti mallistonsa ulkonäköä ja näytti hetken aikaan hassulta, mutta sitten toiset tulivat perässä ja nykyäänkin  sen ajan (90 luvun loppu) Mersu näyttää edelleen nykyaikaiselta.

Silloin arvuuteltiin ketkä sanovat Mersua rumaksi, jolloin oikea vastaus oli että köyhät. Sama taitaa päteä nyt Volvon kanssa.

Vierailija
28/28 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan MB muutti mallistonsa ulkonäköä ja näytti hetken aikaan hassulta, mutta sitten toiset tulivat perässä ja nykyäänkin  sen ajan (90 luvun loppu) Mersu näyttää edelleen nykyaikaiselta.

Silloin arvuuteltiin ketkä sanovat Mersua rumaksi, jolloin oikea vastaus oli että köyhät. Sama taitaa päteä nyt Volvon kanssa.

90-luvun lopun mersuko näyttää uudenaikaiselta :DD No ei näytä, kuten ei mikään muukaan 90-luvun lopun korimalli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi