Mitä tulee ensimmäisenä mieleen hipeistä?
Kommentit (30)
Idealismi ja se, että kannabiksen THC-taso oli vain kolmannes nykyisestä.
Pitkä tukka, paljaat jalat, etnokuosisia maksimekkoja. Huumeita.
Pitkät hiukset, avojalat, kainalokarvat naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Joo. itse tykkään ihan lievistä jointeista eikä semmosista supervahvoista. Vähän niin kuin pieni nousuhumala on järkevämpi tila kuin kolmen promillen kooma.
Eivät olleet tarpeeksi radikaaleja eivätkä menneet tarpeeksi pitkälle. Luovuttivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. itse tykkään ihan lievistä jointeista eikä semmosista supervahvoista. Vähän niin kuin pieni nousuhumala on järkevämpi tila kuin kolmen promillen kooma.
Nykyään a little goes a long way eli ota vähemmän. Manson Family myös. Woodstock.
"Mitä tulee ensimmäisenä mieleen hipeistä?"
Aseet! Ehdottomasti aseet! Niille olisi käyttöä noiden kanssa.
Ovat löytäneet ihmisyyden syvimmän olemuksen, jolla maailmasta tehdään parempi paikka.
Paha haju, muhkea alapääkarvoitus naisilla, paljon irtoseksiä.
Huumeet
Rastat
Lökäpöksyt/haaremihousut
Itsetehdyt korut
Meikittömyys
Työttömyys
Suvaitsevaisuus
Minusta hippeys on tietynlainen rakastava olotila.
Rentoja ja avarakatseisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa vain neljännes, mutta se on tarkoituksellista disinformaatiota. Jo 70-luvulla oli vahvoja lajikkeita kuten White Widow ja nykypäivän vahvimmat lajikkeet eivät tosiaankaan ole WW:ä neljä kertaa vahvempia. Siihen vahvuuteen tarvitaan jo vahvaa hasista. Nykypäivän vahvimmat lajikkeet ovat ehkä 20% WW:tä vahvempia.
Se "neljä kertaa vahvempaa" saadaan siten, että verrataan 70-luvun miedoimpia lajikkeita nykypäivän vahvimpiin lajikkeisiin. Ei siis sinällänsä täysin väärää tietoa, mutta tarkoitukellista disinformaatiota.
Rastatukka, rasvatukka tai ainakin takkutukka. Sukupuolitautiriski, hienhaju. Vihreät.
Vierailija kirjoitti:
Rastatukka, rasvatukka tai ainakin takkutukka. Sukupuolitautiriski, hienhaju. Vihreät.
Joko nahan takana kupliva juusto on mainittu ketjussa?
Pitkätukka, kitara, leveälahkeiset housut