Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen päivittäinen huumausaineiden käyttäjä. -Kysyttävää?

Vierailija
16.08.2017 |

21-vuotias mies, käytän päivittäin huumausaineita. IV-huumeita en käytä.
Kysymyksiä saa esittää, vastaan mielelläni!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataako huomenna vettä?

Miltä maistuu punainen?

Siinäpä se, en keksinyt muuta kysyttävää.

Vierailija
2/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sataako huomenna vettä?

Miltä maistuu punainen?

Siinäpä se, en keksinyt muuta kysyttävää.

Ainakaan ennusteen mukaan paikkakunnallani ei pitäisi sataa huomenna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet päätynyt tuohon tilanteeseen? Mitä minä äitinä voin tehdä, ettei lapsestani tule narkkaria (vielä pieniä mutta tämä on yksi pahimmista peloistani)?

Vierailija
4/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet päätynyt tuohon tilanteeseen? Mitä minä äitinä voin tehdä, ettei lapsestani tule narkkaria (vielä pieniä mutta tämä on yksi pahimmista peloistani)?

No joskus 15-vuotiaana alkoi alkoholin käyttö.

Siitä seurasi erilaisia huumausaine-kokeiluja jne. Nyt käyttö on päivittäistä, olen riippuvainen lähinnä lääkkeistä (opioidit sekä bentsodiatsipiinit); käytän myös ajoittain viihteelle lähtiessäni amfetamiiniä tai silloin tällöin ekstaasia.

Vanhempana kannattaa puuttua jo varhaisteini-ikäisen lapsen päihdekokeiluihin todella vakavasti. Vaikka se alkaa siitä kaveriporukan kesken viikonloppuisin koulunpihoilla ryypiskelystä, niin kyllä siitä on niin lyhyt matka sitten muihin päihteisiin. Hyvin monihan 15-vuotias jo juo tai pahimmillaan käyttää muitakin päihteitä; seurauksia ei siinä iässä voi ymmärtää. On ehdottaman tärkeää puuttua ajoissa ja lyödä peli poikki. Väliaikaisesti voidaan vaikka sijoittaa laitokseen.

Vierailija
5/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joskus 15-vuotiaana alkoi alkoholin käyttö.

Siitä seurasi erilaisia huumausaine-kokeiluja jne. Nyt käyttö on päivittäistä, olen riippuvainen lähinnä lääkkeistä (opioidit sekä bentsodiatsipiinit); käytän myös ajoittain viihteelle lähtiessäni amfetamiiniä tai silloin tällöin ekstaasia.

Vanhempana kannattaa puuttua jo varhaisteini-ikäisen lapsen päihdekokeiluihin todella vakavasti. Vaikka se alkaa siitä kaveriporukan kesken viikonloppuisin koulunpihoilla ryypiskelystä, niin kyllä siitä on niin lyhyt matka sitten muihin päihteisiin. Hyvin monihan 15-vuotias jo juo tai pahimmillaan käyttää muitakin päihteitä; seurauksia ei siinä iässä voi ymmärtää. On ehdottaman tärkeää puuttua ajoissa ja lyödä peli poikki. Väliaikaisesti voidaan vaikka sijoittaa laitokseen.

Kiitos vastauksesta, ap. Aiotko jatkaa noin vai haaveiletko lopettamisesta?

Vierailija
6/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saat rahat huumeisiin?

Mistä tiedät mitä kama, jota vedät oikeasti on? Olen katsonut paljon dokumentteja aiheesta ja kaikissa niissä huumeiden valmistuspaikat ovat todella likaisia ja epämääräisiä. Kamaan myös sekoitetaan ties mitä myrkkyä. Eikö sinua huolestuta tuo yhtään? Oletko koskaan hommannut mitään testikittiä, jolla voi testata mitä huumeessa on?

Vierailija
7/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hieman samanlainen tarina.

Olen 25-vuotias nainen.

Lääkkeitä olen ahkeraan käyttänyt pari kolme vuotta takaperin. Onneksi en enää.

Piriä menee joka vloppu, ilman piriä en voisi kuvitella ryyppääväni enää. Perjantait venähtää aina sunnuntaipäivään.

Ekstaasia tulee otettua myöskin. Joskus useimmin, joskus harvemmin. Ja jos oikein innostuu(kuten yleensä käy) niin essoja saattaa mennä illassa jopa 5. Hyi, kun sen oikein ilmoille kirjoittaa.

Kokaiinia harvemmin, mutta jos on hyvää ja saatavilla , niin tottakai.

Kannabis, jota en itse sanoisi huumeeksi, tulee myös käytettyä aika paljon.

Paljonko sinä käytät ekstaasia illan aikana?

Miltä nousut mielestäsi tuntuvat?

Onko sinulla masentava ja paska olo sen jälkeen kun olet essoja napsinut?

Itselläni ei tätä ongelmaa ole, joten siksi niitä varmaan tuleekin syötyä niin paljon.

Haluaisitko joskus eroon huumeista/lääkkeistä?

Minä haluaisin. En vaan tiedä kuinka, koska kaverit ovat samanlaisia.

Näkyykö ulkonäöstäsi, että käytät?

Omasta ulkonäöstäni ei varmaan uskoisi.

Kiitos jos jaksat vastata.

Vierailija
8/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö kestä elämää selvinpäin? Oletko sivari?

Vierailija
9/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko sinäkin kiksit virmajuuresta ja kissanmintusta?

Vierailija
10/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille narkeille tule toleranssia noin ahkerasta käytöstä?

Vierailija
11/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saat rahat huumeisiin?

Mistä tiedät mitä kama, jota vedät oikeasti on? Olen katsonut paljon dokumentteja aiheesta ja kaikissa niissä huumeiden valmistuspaikat ovat todella likaisia ja epämääräisiä. Kamaan myös sekoitetaan ties mitä myrkkyä. Eikö sinua huolestuta tuo yhtään? Oletko koskaan hommannut mitään testikittiä, jolla voi testata mitä huumeessa on?

Rahoitan elämiseni tekemällä huumekauppaa. Pääasiassa käytän ihan lääkevalmisteisia, joten sisältö on sitä mitä kuuluukin olla. Tienaan kuukaudessa huumekaupan avulla joskus 4-8t euroa.

Minulla on jo tähän mennessä aika laaja ympäristö mistä hankin omat tarvitsevani huumeet ja tiedän keneltä ja tiedän myös silloin, etten mitään rotanmyrkkyä saa. Enkä ottaisi vastaankaan, kokemuksen kautta sekin tulee; että tunnistaa onko aine todella sitä mitä sen kuuluukin olla.

Vierailija
12/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeat vai hitaat?

Vierailija
13/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toivot tulevaisuudeltasi? 

Oletko tyytyväinen elämääsi?

Miksi käytät huumeita? Tämä kiinnostaa erityisesti siksi että itsellä ei ole mitään halua muokata tajunnantilaani. Onko jotain mitä en tajua?

Vierailija
14/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kuulee käyttäjien sanovan, ettei käyttöä näe heistä päällepäin. Jos joku käyttää kovia huumeita säännöllisesti, niin kyllä sen vaan näkee. Miksette itse tajua sitä? Johtuuko se siitä, että kaikilla kavereillannekin on sumea katse, luurankomainen olemus, töksähtelevä kävelytyyli ym.?

Vierailija
15/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö kestä elämää selvinpäin? Oletko sivari?

Jotenkin tunnen käyttäessäni esim. oksikodonia, että oloni on helppoa ja tavallaan normaali, vähän niikuin olisin "selvinpäin" silloin kun aineet virtaa veressäni.

Olin suorittanut varusmiespalveluksen v. 2/2015 saapumiserässä. Olen reserviarvoltani kersantti.

Vierailija
16/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein kuulee käyttäjien sanovan, ettei käyttöä näe heistä päällepäin. Jos joku käyttää kovia huumeita säännöllisesti, niin kyllä sen vaan näkee. Miksette itse tajua sitä? Johtuuko se siitä, että kaikilla kavereillannekin on sumea katse, luurankomainen olemus, töksähtelevä kävelytyyli ym.?

Tottakai sen huomaa, jos tekemisissä kanssani on pidempäänkin. Täysin tuntemattomat henkilöt eivät sitä huomaa, ulkoinen olemukseni on siisti ja olen fyysisesti hyvässä kunnossa. En siis pyöri huppupäässä kaupungilla rappiolla sekopäissäni. Nautin vain hyvästä olosta ja kyvystä olla estottomasti sosiaalinen kun olen lääkkeiden vaikutuksen alaisena.

Vierailija
17/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näet itsesi 5 vuoden päästä?  Millaisena näet työssäkehittymisen/huumealan tulevaisuuden? Oletko harkinnut alakohtaisia jatko-opintoja?

Vierailija
18/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sen huomaa, jos tekemisissä kanssani on pidempäänkin. Täysin tuntemattomat henkilöt eivät sitä huomaa, ulkoinen olemukseni on siisti ja olen fyysisesti hyvässä kunnossa. En siis pyöri huppupäässä kaupungilla rappiolla sekopäissäni. Nautin vain hyvästä olosta ja kyvystä olla estottomasti sosiaalinen kun olen lääkkeiden vaikutuksen alaisena.

Uskaltaisin edelleen väittää, että tuntemattomatkin näkevät. En puhunut vaatetuksesta vaan esim. katseesta. Jos laittaisit kuvasi tähän, olen varma, että käytön näkisi sinusta.

Vierailija
19/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä hieman samanlainen tarina.

Olen 25-vuotias nainen.

Lääkkeitä olen ahkeraan käyttänyt pari kolme vuotta takaperin. Onneksi en enää.

Piriä menee joka vloppu, ilman piriä en voisi kuvitella ryyppääväni enää. Perjantait venähtää aina sunnuntaipäivään.

Ekstaasia tulee otettua myöskin. Joskus useimmin, joskus harvemmin. Ja jos oikein innostuu(kuten yleensä käy) niin essoja saattaa mennä illassa jopa 5. Hyi, kun sen oikein ilmoille kirjoittaa.

Kokaiinia harvemmin, mutta jos on hyvää ja saatavilla , niin tottakai.

Kannabis, jota en itse sanoisi huumeeksi, tulee myös käytettyä aika paljon.

Paljonko sinä käytät ekstaasia illan aikana?

Miltä nousut mielestäsi tuntuvat?

Onko sinulla masentava ja paska olo sen jälkeen kun olet essoja napsinut?

Itselläni ei tätä ongelmaa ole, joten siksi niitä varmaan tuleekin syötyä niin paljon.

Haluaisitko joskus eroon huumeista/lääkkeistä?

Minä haluaisin. En vaan tiedä kuinka, koska kaverit ovat samanlaisia.

Näkyykö ulkonäöstäsi, että käytät?

Omasta ulkonäöstäni ei varmaan uskoisi.

Kiitos jos jaksat vastata.

Hakeudu hoitoon, jossa saat etäisyyttä kaveripiiriin ja mahdollisuutta ajatella tulevaisuutta. Kamalaa lukea oman tyttären ikäisestä, vähän nuoremmastakin ihmisestä, joka on tuollaisessa kierteessä. Jos hänellä menisi noin, tekisin kaikkeni saadakseni hänet kuntoon (samalla miettien mitä tein itse väärin).

Sama ap:lle.

Vierailija
20/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla tuntuu olevan meitä aika paljon..:D terveisin 23-vuotias nainen joka vetänyt subua päivittäin viimeiset viisi vuotta.