Siro keho on kaunis..
Siro keho on kaunis naisella.. Hoikka vartalo ja C-kupin kokoiset rinnat on parhaat :)
Kommentit (94)
Lapsinaisvartalo aikuisnännein 😍
👴🏻
Eikö mitat 150-153 cm/53 kg ja B-kupin rinnat ole sitten unelma 27-vuotiaalla naisella? Lisään vielä, etten ota aurinkoa ja suojaan itseäni aina auringolta. Luullaan 18-20-vuotiaaksi. Välillä kun sitä miesten valittamista suomalaisnaisten rupsahtamisesta kuulee. Vai miksi sitten aasialaiset naiset ovat valkoisten miesten suosiossa, jos siro kroppa pienillä rinnoilla olisi poikamainen ja hirveä.
Leveä lantio ja isot pyöreät rinnat Naisen kokoisessa rungossa. Nam
Mitähän se kertoo, että yleensä johtoasemissa olevilla miehillä on siro/hoikka ja pienirintainen vaimo. Miksi ei näy isompirintaista naista?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se kertoo, että yleensä johtoasemissa olevilla miehillä on siro/hoikka ja pienirintainen vaimo. Miksi ei näy isompirintaista naista?
Heh. Puhutko nyt jostain incel-fantasioista vai oikeasta elämästä. Mietin tässä tuntemiani toimareiden vaimoja. Eivät nimittäin ole missejä :D. Isoja rintoja löytyy ja vuosirenkaita vyötäröllä.
Yllättävän rauhassa saa sironakin olla, varmaan olen väärällä tavalla siro.
175 cm, 60 kg, 70C/65D, R 88/V 68/L 96.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tykkäät tosi pienistä tisseistä? Jos on siro kroppa niin rintsikkaympärys on todennäköisesti 60-65 jolloin C-kuppi on tosi pieni.
Miksi tätä on yläpeukutettu? Selvästi jonkun miehen tekstiä, jokainen nainen tietää kyllä ettei sellaisia rintaliivejä ole olemassa, joissa C-kuppi olisi tosi pieni.
Mul on 70C ja ei nämä mitkään isot ole.
Joo, ei se c kuppi kovin iso ole pienellä ympäryksellä. Minulla 60G, käytän kuitenkin 65F kokoa, kun sitä edes jostain löytyy, 60 ympärystä ei mistään tuolla kuppikoolla. Tai ehkä ulkomailta. Siro siis olen, mutta on muotoja. 162/51. Tykkään rinnoistani, eikä kukaan mies ole valittanut. Mutta olisihan se c kuppi kätevämpi. Myös vaatteiden istuvuuden kannalta. Osta sopiva koko vyötäröstä, niin rinnoista kiristää.
Harmi vaan kun suomessa sirot naiselliset naiset on harvassa... Siksi on syntyvyys alhaista ja miehet haaveilee naisia maista jossa nainen on kaunis sekä naisellinen.
Haaveilen naisesta ja omasta perheestä mutta suomessa noita ei saa.
T:ikisinkkumies
Olen jo vanha eukko ( 58 ). Nuoruudessani ihmiset olivat hoikkia, siroja. Liikuttiin paljon. Tehtiin fyysisiä töitä. Ei ollut somea. Lihavia oli todella vähän. En voi ymmärtää tätä nykypäivän lihavuusmuotia, isoja takapuolia, tekotissejä, pullistettuja huulia yms. Bodypositiivisuus on jotain täysin käsittämätöntä ikäiselleni. Hoikkuus/ normaalipaino tarkoittaa terveyttä, jaksamista. Mikä on maamme tulevaisuus, kun jo lapsetkin ovat ylipainoisia? Kukaan ei jaksa tehdä normaaleja, fyysisiä askareita, kun istutaan tuijottaen nettiä. Tulevaisuudessa nämä somelapset eivät kykene hoitamaan puutarhaa, remontoimaan asuntojaan, koska ovat liian huonokuntoisia. Jos nyt on hoitajapula hirveä, miten käy tulevaisuudessa, kun nuoret joutuvat hoidettaviksi jo keski-ikäisinä?
Vierailija kirjoitti:
Olen 175cm, 60kg ja B-kupin rinnat. Miehiä saa hätistellä ympäriltä.
Minä 169 cm, 63 kg, A-kuppi. Ja sama ongelma.
Ongelma ei ole naisten lihavuus vaan ongelma on se että nykyisin ylipainoiset naiset väittää olevansa normaalipainoisia eli naiset yrittää tehdä ylipainosta normaalin. Naisille hyvä paino on pituus miinus 110 eli 160cm pitkän naisen normaalipaino on 50kg.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä miehellä on oltava leveät hartiat, tiukat pakarat, sopivasti lihaksia, pituutta 190cm, vahvat hiukset, ja tosiaan varustus kohdallaan.
Tämä lämmitti mieltä, tervetuloa!
Siksi matkustankin taajasti Aasiaan, jossa naisen sirous ja muukin kauneus on normi.
Tää ketju ei ole mitään ilman kuvia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tykkäät tosi pienistä tisseistä? Jos on siro kroppa niin rintsikkaympärys on todennäköisesti 60-65 jolloin C-kuppi on tosi pieni.
Niin, pienistä tisseistä tykkääminen on kyllä suuri synti ja virnistelyn aihe. Kukaan ei IKINÄ koskaan oikeasti tykkää pienistä tisseistä ja joka väittää tykkäävänsä VALHTELEE. Pieniin tisseihin tyydytään. Pienet tissit ehkä kelpaa joillekin luusereille, jolla ei ole minkäänlaista itsekunnioitusta, mutta ei kunnollisille heteromiehille. Kukaan EI HALUA pienirintaista!! Pienirintainenhan ei ole edes nainen. Tämä asia lienee kaikille selvä, kiitos jatkuvan tissipropagandan.
Näinhän tämä on. Tissipropaganda on valalla joka paikassa. Ikävä juttu meille pienirintaisille ja niille miehillekin, jotka saattaisivat meidät muuten kelpuuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, pieni on kaunista.
Pieni? Siis joku 140-150 cm alakoululainen
Muodikas ja sopivan lihaksikas on kaunista. Sirous näyttää keskenjääneeltä kehityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi matkustankin taajasti Aasiaan, jossa naisen sirous ja muukin kauneus on normi.
Mahtaako Ranskassakin olla sirous ihanne? Ainakin sen olen ymmärtänyt, että pienirintaisuus olisi ihanne naisilla. Ehkä pitää itse sinne suunnata, ellen sitten ole liian lyhyt persjalkainen suominainen :D En minä ihan täysin aasialaisen mittoihin pääse, vaikka laihduttaisin itseni 40-kiloiseksi. Aasialainen mieskin on taatusti 150-153 cm/53 kg suomalaista naista sirompi. Onneksi naisella voi olla muitakin hyviä ulkoisia ominaisuuksia pituuden ja isojen rintojen sijaan kuten ruskettumattomuus.
Eikös ne pienet rinnat ja siro kroppa nyt ole heteromiehen unelma? Pienirintaisena rupsahtaminen ei helposti tule esiin. Itse ihan mainiosti viihdyn B-kupissa, selkäkin kiittää.