Siro keho on kaunis..
Siro keho on kaunis naisella.. Hoikka vartalo ja C-kupin kokoiset rinnat on parhaat :)
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksissa on todettu, että isorintaisista naisista pitävät miehet ovat ulospäinsuuntautuneita, seurallista tyyppiä, jotka viihtyvät hyvin naisten seurassa. He ovat itsenäisiä ja lukevat mielellään miestenlehtiä. Pienistä rinnoista pitävät ovat puolestaan sisäänpäinkääntyneitä, hiljaisia, joskus epäitsenäisiä ja lievästi masentuneita.
itsellänikin on se käsitys, että pienirintaisista naisista pitävät miehet ovat erityisherkkiä piilohomoja tai pedofiilejä.
Aivan, ja isoista tisseistä pitävät miehillä on jäänyt oipdipaalivaihe kesken, he ovat vieläkin emotionaalisesti kiinni äitinsä tississä ja heillä on alitajuisia insestisiä fantasioita äidistään. Vauvan näkökulmasta kaikki tissit ovat isoja.
Saapi ainakin pienirintaisena olla rauhassa seksistisiltä jutuilta, eikä nähdä vain plluina ja tisseinä. Ne naiset, jotka hankkivat silikonit naiseuden puutteen takia, ovat yleensä niitä, joilla ei ole sitten muuta stereotyyppista naisellisuutta kuten pehmeyttä, pitkiä hiuksia ja hoivaviettiä , vaan enemmän ihaillaan sellaista bitch-tyyppistä meininkiä. Itse paikkaan rintojen pienuutta mm. empatialla ja pään sisällöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksissa on todettu, että isorintaisista naisista pitävät miehet ovat ulospäinsuuntautuneita, seurallista tyyppiä, jotka viihtyvät hyvin naisten seurassa. He ovat itsenäisiä ja lukevat mielellään miestenlehtiä. Pienistä rinnoista pitävät ovat puolestaan sisäänpäinkääntyneitä, hiljaisia, joskus epäitsenäisiä ja lievästi masentuneita.
itsellänikin on se käsitys, että pienirintaisista naisista pitävät miehet ovat erityisherkkiä piilohomoja tai pedofiilejä.
Aivan, ja isoista tisseistä pitävät miehillä on jäänyt oipdipaalivaihe kesken, he ovat vieläkin emotionaalisesti kiinni äitinsä tississä ja heillä on alitajuisia insestisiä fantasioita äidistään. Vauvan näkökulmasta kaikki tissit ovat isoja.
Isorintaisia naisia katsovat miehet ovat yleensä aika juntteja.
Vierailija kirjoitti:
On tää kyllä sairas maailma. Ap ilmoittaa tykkäävänsä sirosta vartalosta, niin täällä naiset jotka eivät tiedä ap:sta mitään rientävät ilmoittamaan omia mittojaan ja pyrkivät miellyttämään täysin random ap:ta. Miksi?
Itse en ainakaan halunnut miellyttää vaan todistin, että pelkkä sirous ei riitä yhtään mihinkään vaan pitää olla kaikkea muutakin sen lisäksi..
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivän bodypositiivisuustrendi aiheuttaa lisää hoidettavia, ennestäänkin alimitoitettuun terveydenhoitoon. Jo nyt hoidettavina on järkyttävän lihavia, joita ei yhden hoitajan voimin nostella. 200 kg painavat ovat arkipäivää hoivapaikoissa. Nostele tuollaista yksin, kun hoidettava ei itse kykene itse tekemään mitään. Siinä tarvitaan 3 hoitajaa , että tälläinen lihakasa saadaan käännettyä perseen pesuun. Tämä on fakta. T. Vanhushoitaja
Tämä on järkyttävää ja tosiaankin tilanne tulee pahenemaan tulevaisuudessa.
200kg täysin toisten avun varassa oleva on ongelmajäte.
Pienet rinnat antavat jotenkin niin viattoman ja siveellisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivän bodypositiivisuustrendi aiheuttaa lisää hoidettavia, ennestäänkin alimitoitettuun terveydenhoitoon. Jo nyt hoidettavina on järkyttävän lihavia, joita ei yhden hoitajan voimin nostella. 200 kg painavat ovat arkipäivää hoivapaikoissa. Nostele tuollaista yksin, kun hoidettava ei itse kykene itse tekemään mitään. Siinä tarvitaan 3 hoitajaa , että tälläinen lihakasa saadaan käännettyä perseen pesuun. Tämä on fakta. T. Vanhushoitaja
Tämä on järkyttävää ja tosiaankin tilanne tulee pahenemaan tulevaisuudessa.
200kg täysin toisten avun varassa oleva on ongelmajäte.
Niin ihanan kehopositiivista!
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä miehellä on oltava leveät hartiat, tiukat pakarat, sopivasti lihaksia, pituutta 190cm, vahvat hiukset, ja tosiaan varustus kohdallaan.
Ja komea suu!
170 pitkä vaaleat pitkät hiukset. Kaunis vartalo ja kasvot. Yksin elän . Ei ole kukaan ollut kiinnostunut. Siis sitä sielujen sympatiaa ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat antavat jotenkin niin viattoman ja siveellisen kuvan.
Marinistakin?
Pistäkää instagramiin DjHannahb ja tunkekaa ne sirot risut sinne puutarhajätteeseen. Aivan upea naisotus.
C-kuppi on lehmänutare. Sirolla on pienet käteen sopivat rinnat.
Vierailija kirjoitti:
C-kuppi on lehmänutare. Sirolla on pienet käteen sopivat rinnat.
Minulla on pienet c-kupin rinnat, sopivat jopa omaan pieneen käteeni.