Prisman mainos.
Miksi ihmeessä uusimmassa Prisman mainoksessa on laulamassa erittäin epävireinen lapsikuoro. Kauhean huonosti laulavat. Kukaan ei saa nuotteja kohdalleen. Puistattaa kuunnella. Yleensä vaihdan kanavaa kun se tulee.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Laulu itsessään on kammottava. Se ei haittaa, että se on tavisten yhteislaulua eikä kuorolaulua.
No onhan se ihan oksettavan kuuloista vaikerrusta
Se aavikkomainos on yksi hienoimmista mainoksista koskaan!
Siinä on jokin todella erikoinen tunnelma ja se biisi on ihana. Saisipa sen jostain kokonaisuudessaan jotta voisi kuunnella sitä.
Surullista, jos jollekin tulee aavikosta ja pikkulapsista mieleen terroristijärjestö. Itse sain vähän Star Wars -viboja siitä.
Vierailija kirjoitti:
Se aavikkomainos on yksi hienoimmista mainoksista koskaan!
Siinä on jokin todella erikoinen tunnelma ja se biisi on ihana. Saisipa sen jostain kokonaisuudessaan jotta voisi kuunnella sitä.Surullista, jos jollekin tulee aavikosta ja pikkulapsista mieleen terroristijärjestö. Itse sain vähän Star Wars -viboja siitä.
Kyllä kaikille mun tuttaville tuli siitä terrorististen jutut mieleen. Ihmeellistä terrorismin ihailua Prisman puolesta
Tässä kyseinen mainos niille jotka eivät ole sitä nähneet:
Tulipa vähän (no, aika vähän) aiheeseen liittyen: miten koulujen juhlissa ja muissa tilanteissa musiikkiluokkien esitykset on aina sellaista ihmeellistä laahaavaa epävireishyminää. Ihan turhaa mikään musiikkiluokkailu, kun ei sen kummempaa saada irti kuin tavisluokkien yhdellä viikkotunnilla.
Stadin Friidu kirjoitti:
Taisi loppua Prismalta rahat kun lapsia käytetään mainoksissa. Eipä ole enää varaa maksaa ruotsin kuninkaallisille mainostamisesta. Olis kiva tietää paljonko kuninkaalle maksettiin niistä. Ja muille.
Tykkäsin kovasti, että ovat maanläheisiä ihmisiä ja tulivat naapurimaahan mainoskasvoiksi.
On ne ihania.
Isäntäkin tykkää Ruotsin kuninkaallisista.
On ne ihania mainoksia. Luulin että ne on vaan näyttelijöitä mutta serkkuni asuu Ruotsissa ja sanoi mainoksen nähtyään, että aitoja kuninkaallisia ne on.
ihan mukava mainos, ei puistata yhtään...mitkään epävireisyydet enempi puistattas jos ois joku täydellinen kuorokonsertti. Mainos on lasteni lempimainos tällä hetkellä...ja lenkkarit jota mainostetaan siistit. Osu ja uppos...
Vierailija kirjoitti:
ihan mukava mainos, ei puistata yhtään...mitkään epävireisyydet enempi puistattas jos ois joku täydellinen kuorokonsertti. Mainos on lasteni lempimainos tällä hetkellä...ja lenkkarit jota mainostetaan siistit. Osu ja uppos...
Hahahahahahahaha trolli.
Yksikään lapsi ei voi tykätä tuollaisesta. Siinähän pilkataan lapsia. Laitetaan ne laulamaan vaikka eivät osaa ja pakotetaan tanssimaan vaikka eivät osaa sitäkään
Tuttava piirissäni on hankittu moiset kauheudet, led-lenkkarit, nyt seiskan aloittaneelle pojalle. Siis yläasteen aloittanut pitää moisia lapsellisuuksia jalassaan ja ihmettelee kun jengi kiusaa? Ei mee mun järkeen näiden touhu ollenkaan. Tosin en ulkopuolisena voi puuttua asiaan sen enempää mutta ihnettelen vaan että miksi??!! Mun 3 vuotiaalla siskon pojalla vielä ymmärrän mutta en enää 13 vuotiaalla.
Se mainos on kamala myöskin. Kuka nekin oikein suunnittelee???
Kiiiiitooooos!!!! Nyt se renkutus alkoi soida päässä 😡
Vierailija kirjoitti:
Tuttava piirissäni on hankittu moiset kauheudet, led-lenkkarit, nyt seiskan aloittaneelle pojalle. Siis yläasteen aloittanut pitää moisia lapsellisuuksia jalassaan ja ihmettelee kun jengi kiusaa? Ei mee mun järkeen näiden touhu ollenkaan. Tosin en ulkopuolisena voi puuttua asiaan sen enempää mutta ihnettelen vaan että miksi??!! Mun 3 vuotiaalla siskon pojalla vielä ymmärrän mutta en enää 13 vuotiaalla.
Se mainos on kamala myöskin. Kuka nekin oikein suunnittelee???
Ihan on sitten vanhempien syy kun lasta kiusataan kun ostavat teini-ikäiselle pikkukakaroitten kengät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mainos on kamala myöskin. Kuka nekin oikein suunnittelee???Ihan on sitten vanhempien syy kun lasta kiusataan kun ostavat teini-ikäiselle pikkukakaroitten kengät.
Samaa ajattelin minäkin ensimmäisenä kun näin tämän pojan. Mieleni teki kysyä että oikeestikko meinaat noita yläasteellakin pitää. Päätin olla hiljaa. Kuulemma mummonsa ostanut ne. Eikä se mummo ole penaalin terävin kynä muutenkaan, siis äitinsä äiti. Omat lapset jotka ovat samaa ikäluokkaa varmaan vetelis mua korville jos moiset kauhut ostan heille
Apua! Oikeasti joku siis ostaa niitä kenkiä?
Vaikka kukaan ei tykkää mainoksesta. Kaikkien mielestä ihan kamala.
Kuninkaalliset takas. Kai prismalla rahaa löytyy. En usko, että kuninkaalliset niin paljoa laskuttaa.
Mulla oli punaisena vilkkuvat lenkkarit viidennellä/kuudennella luokalla olikohan se vuonna 1998/1999 ja hiemanko olin niistä ylpeä! Kellään muulla koulussani ei ollut! Nykyään taitavat olla ihan massamuotia? :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli punaisena vilkkuvat lenkkarit viidennellä/kuudennella luokalla olikohan se vuonna 1998/1999 ja hiemanko olin niistä ylpeä! Kellään muulla koulussani ei ollut! Nykyään taitavat olla ihan massamuotia? :D
ai oliko niitä jo silloin?
Laulu itsessään on kammottava. Se ei haittaa, että se on tavisten yhteislaulua eikä kuorolaulua.