Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vaan tajua tuota seksin kuulumista parisuhteeseen. Miksi pitää haluta kaivaa toisen sisuksia?

Vierailija
16.08.2017 |

?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se tuntuu niiiiiiiiiiiiiiin hyvältä.

Vierailija
2/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu kivalta kun joku kutittelee sisäpuolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu parempi että jätät kokonaan tämän asian ihmisille jotka tajuavat. Sä voit mennä vaikka luostariin.Muista sitte ettet myöskään kaivele itseäsi!

Vierailija
4/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulit, että seksi on pelkkä yhdyntä?

Vierailija
5/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kanssa samoilla linjoilla.

Vierailija
6/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen sänkyyn rakkaani kanssa, koska se tuntuu taivaallisen ihanalta kun hän kaivaa sisuksiani. :P

Vierailija
7/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosit tulille

Vierailija
8/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin entisessä elämässäni McKaivel.

Vierailija
9/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aistillisuusaste on pyöreät nolla. 

Vierailija
10/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se seksi jokapäiväistä ookaan. Joillain vain pari kertaa vuodessa. Kaippa se erottaa erittäin hyvät ystävykset ja seurusteluparit toisistaan. Tuo maaginen seksi. Hyvät ystävykset on läheisiä ilman läheisyyttä ja hiplailuja, suukkoja ja haleja. ois väärin olla suhteessa, jos toinen ei sais intiimiyttä, edes joskus.

Keep calm and love

Vierailija
11/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvinkin aistillinen, mutta ei yllä tuohon kaiveluasteelle... Miksi ei voi rakastaa vain kehon päällisosia? Koen epämiellyttävänä että rakastamani henkilö yrittäisi survoutua sisääni. Siis minun kehoni sisälle... Miksi hänellä viiraa päässä niin?

Vierailija
12/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan seksi paljon muutakin kuin pelkkää penetraatiota.

Mutta niin kauan kuin se on osa sitä niin ongelma on yhä olemassa.

Vierailija
13/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nainen kai kaiva kenenkään sisuksia seksissä? Seksi ei kuulu parisuhteeseen välttämättä, jos kumpikaan ei sitä halua tai sitä kaipaa, mutta silloin on paremminkin kyse kaveruussuhteesta.  Parisuhteeseen mennään yleensä juuri sen mielettömän halun ja kiiman takia. ja tietenkin siksikin, että toista rakastaa. Kyllä normaalissa parisuhteessa seksi on nimenomaan se liima, joka pitää parin yhdessä.  Mies sanoo, että se "toisen sisuksen kaivaminen" tekee niiiiiin hyvää . Sitä vaan haluaa aina. Viina on pahaa ja vi**u ruma, mutta kumpaakin vaan aina tekee mieli.(vanha suomalainen sananlasku?)

Vierailija
14/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvinkin aistillinen, mutta ei yllä tuohon kaiveluasteelle... Miksi ei voi rakastaa vain kehon päällisosia? Koen epämiellyttävänä että rakastamani henkilö yrittäisi survoutua sisääni. Siis minun kehoni sisälle... Miksi hänellä viiraa päässä niin?

Isä sanoi, että jos tuntuu, että kaikilla muilla viiraa päässä paitsi itsellä, kannattaa hakeutua hoitoon.

Vierailija
15/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä tietää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä sanoi, että jos tuntuu, että kaikilla muilla viiraa päässä paitsi itsellä, kannattaa hakeutua hoitoon.

Kyllä.

Tutkimusten mukaan joka kolmannella on psyykkisiä ongelmia. Jos istut vaikka bussissa ja vieressä olevat vaikuttavat normaaleilta niin se olet sinä jolla on ongelmia..

Vierailija
16/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydät samanhenkisen ihmisen josta tykkäät niin teillähän voi olla ihan omanlainen parisuhde.

Ei kukaan (ei edes av-mamma) voi määrätä mitä muiden parisuhteessa tehdään tai ei tehdä.

Vierailija
17/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihana, mutta en halua alkaa "oikeaan" suhteeseen, koska en kestä ajatusta että jonain päivänä tuo olisi edessä :(

Kuitenkin haluaisin niin paljon olla  hänen kanssaan...

Vierailija
18/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut tulleeni kaivelluksi. 

Vierailija
19/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla viiraa päässä eli olet a-seksuaali. Tiiäkkö että l-naisetkin tonkivat toisiaan? IIIK

Vierailija
20/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu ongelmaan on astraalitantraseksi. Siinä ei juuri kosketella ja seksin harrastajat voivat vaikka olla eri puolilla maailmaa. Siinä astraalikehot(energiakehot) kohtaavat ns. materiaalisen maailman ulkopuolella.

Atomithan ovat pelkkää energiaa ja niistä ihminenkin muodostuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi