Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päällä vuosisadan menkat, keinoja lievittää niitä?

Vierailija
16.08.2017 |

Otsikossahan se tulikin jo, alkamaisillaan juuri kaikkien aikojen menkat ja voi luoja mitä menoa. Itkettää, raivostuttaa, vatsa sekaisin ja kipeä, turvotus aivan omaa luokkaa, pierettää, finnejä, masentaa, haluan heittää huonekalut ja miehen parvekkeelta alas, rinnat kipeät, päätä särkee, paleltaa ja hikoiluttaa ja pahimpana kyllä psyykkiset oireet -voi tätä raivon määrää!

Millä te kanssasisaret lievitätte näitä pirulaisia oireita? Tekisi mieli vain sulkeutua jonnekin yksin viikoksi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akupunktio! Tehoaa välittömästi. Myös lämmin kaurapussi tms ristiluun alueella. Mulla ollut myös mn8 terapiamagneetti joka yllättävän tehokas. Allekirjoittaneella vaikea endometrioosi joten menkat on sillä tasolla mitä suurin osa ei ees osaa kuvitella.

Vierailija
22/29 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kauhealta, ja mulle ainakin tulis kauhee morkkis riehumisen jälkeen. Olen kuullut että b-vitamiinilisä voisi auttaa.

Onneksi oireet ei kestä kauaa, voimia.

Joo jälkeenpäin sitten harmittaa, että tuli taas riehuttua. Ei kiva.. minä kuulin, että masennuslääkkeet pienellä annostuksella voisi auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukupliut kirjoitti:

keltarauhashormooneilla lähtee menkat

Minulla jäi siitä tiputtelu. Kesti 6kk ja heitin pillerit menee. Niin ja lisäksi raivarit vain pahentui. Ap

Vierailija
24/29 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksimi määrä särkylääkettä (3,2g) hyvä ruoka ja liikunta

Eri lääkkeissä on hyvin eri määrät siinä, mikä on maksimimäärä vaikuttavaa ainetta. Jos määriä jakelet, speksaa aine. Muutoin erittäin huono ohje.

Vierailija
25/29 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensihätään Burana 4×400mg tai voi auttaa jopa 3x400mg. Vähentää oikeasti vuotoa. Olen tämän ohjeen saanut lääkäriltä, ei tietenkään jatkuvaan käyttöön.

Ja oikeasti pahemmissa tapauksissa lääkäri määrää 800 mg kolmesti vrkssa. Siin on jo pakki kovilla. Mutta käsikauppalääkkeistä ibu tosiaan ainoa vuotoa vähentävä.

Vierailija
26/29 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääke, pitkä ja kuuma suihku. Oma rauha (ukko ja muut menköön minne huvittaa). Herkkuja. Peitto ja netflix. Pitkät unet.

Vierailija
27/29 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo neuvo seksin harrastamisesta oli ihan hyvä.

T. AP:n aviomies

Vierailija
28/29 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kevyttä ruokaa, sosekeittoa ja kanaa, salaattia oliiviöljyllä, vähemmän nopeita hiilihydraatteja. Karkit, suklaat ja vehnähöttö vain pahentaa turvotusta suolistossa. Jätä maitotuotteet pois. Burana, lepo ja netflix.

Vierailija
29/29 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö kevyttä ruokaa, sosekeittoa ja kanaa, salaattia oliiviöljyllä, vähemmän nopeita hiilihydraatteja. Karkit, suklaat ja vehnähöttö vain pahentaa turvotusta suolistossa. Jätä maitotuotteet pois. Burana, lepo ja netflix.

Minä taas ajattelin, että jospa karkki piristäisi. No eipä kyllä tullut ostettua mitään hyvää illaksi, joten se siitä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi