Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilman pikkuhousuja töihin? Onko liian tuhmaa?

Kuuma kesä
16.08.2017 |

Oma takapuoleni näyttää tiukan minihameen kanssa paremmalle, kun pikkuhousut eivät ole tekemässä ylimääräisiä painaumia. Olokin on jotenkin jännempi.

En kuitenkaan uskaltanut jättää pikkuhousuja tänään pois, mutta mitä jos huomenna räväyttäisin? Mutta mitä mieltä olette onko sopimatonta jättää pikkuhousut pois?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minihameen kanssa on mielestäni jo mautonta, kun kuitenkin työpaikasta kyse. Ellet sitten harjoita sitä maailman vanhinta ammattia. Mutta housujen kanssa olen itsekin pikkarit välillä jättänyt pois, juutikin siksi, että piristää omaa mieltä kun on vähän mukamas tuhma.😁

Vierailija
2/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos pitää huolen ettei mitään kriittisiä paikkoja näy 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa semmoset pikkuhousut jotka ei jätä painaumia

Vierailija
4/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eI tuhmaa vaan mielisairasta!

Vierailija
5/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta arkipäivää, sheivattua revaa kukaan edes huomaa.

Vierailija
6/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein kesällä ilman pikkareita, mutta hameet ovat sentään polvipituisia tai pidempiä. Ei kai siinä mitään, kunhan paikat eivät näy.

Vierailija
7/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä siinä nyt olis tuhmaa, jos kukaan ei huomaa? Vai onko mahdollista, että joku näkee hameen alle?

Mä en tiedä mikä mussa on vikana, mutta mä en ymmärrä ollenkaan, että ollaan ilman alushousuja tai vaikka nukutaan alasti... Eikä ne päällivaatteet mene heti likaisiksi ja lakanat paljon nopeammin...hyi.

Vierailija
8/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä siinä nyt olis tuhmaa, jos kukaan ei huomaa? Vai onko mahdollista, että joku näkee hameen alle?

Mä en tiedä mikä mussa on vikana, mutta mä en ymmärrä ollenkaan, että ollaan ilman alushousuja tai vaikka nukutaan alasti... Eikä ne päällivaatteet mene heti likaisiksi ja lakanat paljon nopeammin...hyi.

..ja hän ei sitten ymmärtänyt tätäkään :(

Vierailija
9/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen usein ilman kalsareita, enkä mitenkään tunne oloani tuhmaksi. Miten olisit stringit, eikö ne ole juuri kaltaisiasi tapauksia varten?

t: N48

Vierailija
10/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa jättää kanssa, T. kopiovastaava

Vierailija
11/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljen usein ilman kalsareita, enkä mitenkään tunne oloani tuhmaksi. Miten olisit stringit, eikö ne ole juuri kaltaisiasi tapauksia varten?

t: N48

SINULLA "ILMAN KALSAREITA"-AIKA ON LOPPUNUT 10V SITTEN. NYT KALSARIT PÄÄLLE.

Vierailija
12/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskunnossa ihan ok, cp-casessa pikkarit!

Vierailija
13/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ilman kalsareita töissä. Ihan normipäivä. Rohkeasti vaan, ap.

Vierailija
14/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapahan on asiasi.

Ei vaan tulisi minulle mieleenkään käyttää hametta (ja vielä lyhyttä) ilman pikkareita alla.

(Oikeasti luulen  ,että taidat olla itse joku nyt  miestenlehtien lumoissa elelevä, murrosiän  juuri äsken  ylittänyt 'teini-jonne'. )

Kukaan normaali, täysjärkinen nainen ei nimittäin  kyllä oikeasti pukeudu noin.

Jos taas olet nainen, niin olet kyllä oikeasti jonkun ihan virkaholhoajan tarpeessa,joka katsoisi että olet kunnolla pukeutunut aina ulos lähtiessäsi.

Vierailija
15/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun ei tarvi kysellä kenenkään lupaa sille miten pukeudun. Ja kyllä kuljen välillä ilman alushousuja myös hameessa.

T n 49 v

Vierailija
16/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epähygieenisyyden huippu. Mietippä nyt itse vähän. Toivottavasti provo. Ne alusvaatteet on ihan tarkotusta varten olemassa. Ostat kivat stringit itsellesi.

Vierailija
17/38 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihanuuden huipentuma jos on hame ja ei pikkareita. Unelma näky ja sellainen jää verkkokalvoille kunnolla :). Panisin työkaveria joka sellainen olis

Vierailija
18/38 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epähygieenisyyden huippu. Mietippä nyt itse vähän. Toivottavasti provo. Ne alusvaatteet on ihan tarkotusta varten olemassa. Ostat kivat stringit itsellesi.

Vain vauvafoorumilla otetaan herneet nokkaan kunnolla siitä että joku tykkää olla ilman alushousuja. Ei sinunlaiset tiukkapipot sytytä kyllä muutenkaan että jos miehet lähtee niin katso peiliin

Vierailija
19/38 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kulkee ilman pikkareita lähes aina. Töihin lähtiessän jos pukee hameen niin se hame ei ole mikään minihame vaan ihan tavallinen noin polvipituinen hame ja alla sukkahousut. Muualla saattaa olla lyhyempääkin hametta tai mekkoa mutta työpaikka on kuitenkin työpaikka ja siellä pukeudutaan asiallisesti.

Vierailija
20/38 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin pikkarit kotiin ja muutenkin vähän tuhmana, jos kehtaa. Kivan naisen flirtti piristää päivää. T. Mieskollega, joka saattaa runkata sua ajatellen kotona, jos kovin tuhma oot!